Høj loss %
1. august 2021 kl. 20:08
thiezen
Nogle der ved hvorfor man får høj loss %?

Indtil for 2 år siden spillede jeg hver dag 4-5 år i træk uden at opleve et eneste tilfælde. men nu hvor der er lidt længere i mellem spillene, så oplever jeg konsekvent at loss spiker i løbet af et game

Setup er det samme. Internettet er det samme. Hvad sker der?
#1(Med 1 svar)
1. august 2021 kl. 21:03
Kristja
@deviice kan du hjælpe her?
#3(Med 0 svar)
2. august 2021 kl. 07:41
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
🤣🤣🤣
#2(Med 8 svar)
2. august 2021 kl. 07:00
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Har samme problem, min udbyder prøver at fixe det, er så uheldig at jeg ikke kan vælge andre :-/
#5(Med 7 svar)
2. august 2021 kl. 13:13
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Hvorfor ikke?
#6(Med 3 svar)
2. august 2021 kl. 16:50
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Kan være det er etagebyggeri med coax/kobber 😵‍💫
#9(Med 2 svar)
2. august 2021 kl. 19:13
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Plejer der ikke at være flere mulige udbydere på samme forbindelse så? Der er ret stor på serviceniveauet, også selvom de anvender de samme kabler :)
#10(Med 1 svar)
2. august 2021 kl. 20:44
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Jo, men hvis kablerne ikke kan trække mere burde det ikke have noget at sige.

Havde bare selv samme problem da jeg boede i lejlighed, prøvede fullrate og Fastspeed - begge med samme outcome desværre.
#15(Med 0 svar)
2. august 2021 kl. 23:52
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Den mulighed er der desværre altid 🤷🏼‍♂️

Der er dog stadig forskel på, hvor langt de enkelte firmaer er villige til at gå i forsøget for den enkelte kunde :)
#11(Med 2 svar)
2. august 2021 kl. 22:10
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Bor på landet, og der kun en leverandør af fiber, da de selv har gravet kablerne må andre ikke bruge :-/ skal jeg have almenlige hedder det Max 20/5 😭
#14(Med 1 svar)
2. august 2021 kl. 23:51
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det er fandme surt show :(
#17(Med 0 svar)
3. august 2021 kl. 05:50
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Ja, meget, men vi skal flytte inden for 1år og der bliver kigget net med i hvad vi vælgee
#4(Med 1 svar)
2. august 2021 kl. 09:05
suraNga
Hvilken udbyder har du? Oplever du generelt loss? Eller er det ved specifikke servere såsom Faceit, ESEA?
#7(Med 0 svar)
2. august 2021 kl. 17:53
thiezen
Yousee
#8(Med 3 svar)
2. august 2021 kl. 18:55
boykicker
Min loss% er også begyndt at stige, men kun når jeg tabber ud på skrivebordet eller åbner steam overlay (alt+tap)... :(
#12(Med 2 svar)
2. august 2021 kl. 22:11
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Så når du ikke gør de ting er der ingen problemer?
#16(Med 1 svar)
3. august 2021 kl. 00:03
boykicker
Helt korrekt - det er meget underligt…
#18(Med 0 svar)
3. august 2021 kl. 05:50
wiLL
Guld Sæsonkort Sæson 18
Lyder seriøst mærkeligt!
#13(Med 4 svar)
2. august 2021 kl. 22:28
HAUS
Hvis du oplever problemer med packet-loss på FACEIT kan du lave en ticket til deres server leverandør HiperZ. De nævner dem i denne artikel support.faceit.com/hc/en-us/articles/208283275-CSG..
Her kan du finde linket til deres test hos HiperZ, hiperz.com/hiperz_latency.php og herefter oprette en ticket hos dem. De hjælper dig også med at skrive en e-mail til din ISP, og fortæller dem hvor problemet opstår.

Du kan også selv lave en MTR test (sourceforge.net/projects/winmtr/) imod en server du oplever packet-loss på. Lad den gerne køre hele kampen du spiller, så du kan få en idé om hvor i netværket du oplever pakketab.

Jeg havde selv samme problem med min udbyder (Fibia i Syddjurs kommune), og efter utallige målinger og tickets hos dem, måtte de erkende at de havde noget udstyr på et knudepunkt der skulle skiftes. Herefter har jeg aldrig oplevet problemer siden :-)
#19(Med 3 svar)
6. august 2021 kl. 18:29
thiezen
Tak for det - værdsat!
#20(Med 2 svar)
6. august 2021 kl. 18:59
HAUS
Sig til hvis du skal have hjælp, så giver jeg gerne en hånd :)
#21(Med 1 svar)
15. august 2021 kl. 11:54
thiezen
Du må meget gerne hjælpe mig - det er begyndt at blive rigtig slemt på FACEIT nu og det virker lidt uoverskueligt lige nu haha
#22(Med 0 svar)
16. august 2021 kl. 14:12
HAUS
Smider dig lige en PB :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.