Cadian MEGET mærkeligt crosshair movement
14. april 2021 kl. 12:05
Postmand-Per
Hvad siger i til det her klip drenge, han hører ham hoppe ned på site og ser ham når han skal til at skyde ham, men vælger at "flicke" op til apps?
Lidt besynderligt at han ikke bare har tunnel vision mod ham på site? clips.twitch.tv/FrozenBigMinkPhilosoraptor-eUtO_Ex..
#1(Med 2 svar)
14. april 2021 kl. 12:19
Spantinho
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg synes ikke, det ser så mærkeligt ud. Han ved jo, at det skal gå stærkt fra han skyder den første til de reagerer på ham. Han kigger jo mod site i starten og ser ikke noget med det samme. Han bevæger sig mod bilen, hvor han ved, han vil være dækket fra ham på site, hvis han når derhen. Samtidig bliver han mere og mere synlig fra aps, jo længere hen mod bilen, han kommer, og han er selvfølgelig godt klar over, at der kommer flere den vej fra, når der er to ude B.

Han ved han skal kigge site efter den første, og hvis han ikke ser noget med det samme, skal han kigge instant aps og stå dækket fra site og har alle vinkler foran sig. Jeg tror bare, han blev fanget på mellemhånd og løber ind i ham på site, mens han allerede er videre til aps. At han skyder, er selvfølgelig lidt mærkeligt, men hvis man ser den på 0,25x, synes jeg, det er ret tydeligt, at den ikke locker på noget.
#2(Med 1 svar)
14. april 2021 kl. 12:31
Postmand-Per
Det ærgerlige er bare, at man ikke kan bruge "locke" som et argument, da cheats er programmeret til ikke at locke mere for det var alt for tydeligt...
#24(Med 0 svar)
16. april 2021 kl. 13:05
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Ved du noget som helst om hvordan aimbot fungerer?
Ved du hvad ring0, hitbox, bone og nonstick er?

Tror generelt man skal have en forståelse for hvordan aimbot udvikles, hvordan det fungerer og hvordan man kan tilpasse det, udover bare at downloade noget og så bare fyre derudaf.

Medmindre cadiaN har en aimbot med en FOV på +100, så kan jeg ikke se det mærkelige i det.
Og hvis det var tilfældet, så ville hans crosshair konstant hoppe imellem spillere og sigte både bag ham, ved siden af ham, under ham og over ham.

Du har ret i at aimbots sjældent "locker", men fungerer mere som en aim assist nu til dags, for at det ikke skal være til at se, men i bund og grund er det samme metode som det altid har været.
Nonstick sørger bare for, at du får ekstern hjælp til at sigte det rigtige sted, men dit crosshair placement skal stadigvæk være godt; især hvis du forsøger at skjule det. Når du så er inde for få mm. af hovedet, så adjuster den dit aim op imod dit preset enten om du holder en aimkey inde eller om du har autoaim (hvilket ville være en rigtig skidt idé).

Det er farligt at begynde at antyde at folk snyder, bare fordi du synes det ser suspekt ud.

Jeg kan komme på en masse langt mere plausible forklaringer på, hvorfor han laver det flick.
1. Han kan høre AWP-spilleren i apps scope og derfor flicker han derop efter han begynder sit spray, da han er bange for at blive pushet. Han Ved kun hvor én spiller er og en nogenlunde placering af nr. 2., derfor kan der potentielt være 2 spillere mere i apps.

2. Du skriver han ser ham på site, men det er jo et fragment af ét sekund, at han faktisk ser ham og det er nærmere imens han er igang med at "flicke" op imod apps.
Han hører ham ganske rigtigt hoppe ned, men eftersom hans teammate har "clearet" van, hvorfor skulle han så gå den vej. CadiaN antager vel, at han enten er gået venstre om sitet, eller ind på selve site. Derfor vælger han, igen, at se imod apps pga. det potentielle push og imens han så "flicker" derop, ser han ham på sitet.

3. Det er måske svært at se eller tænke over, fordi overlayet er noget andet for os, men han swiper direkte op imod planten. Kan det tænkes at han ser noget abnormalt, eksempelvis undersiden af krukken og tror det er en spiller?

4. Han forventer ganske enkelt bare at resten pusher og prefire vinklen.

Hvis der havde været en form for snyd indblandet, så giver det ingen mening at softwaren vælger en spiller som er længere væk en spilleren foran ham, samt bagved en væg. Det er ulogisk og ville kræve at man decideret havde skrevet det ind i koden for at fucke med folk.

5. Jeg så ikke kampen, men kan det tænkes at der har været noget info som han benytter? Hvis du kigger på mappet, så har han en teammate der er død i tunnel, så der er jo helt klart info om at der må være en eller flere i apps.

Kort og godt, uden det skal blive alt for toxic, så tror jeg bare det er bedre at være stille og om ikke andet, så tænk over hvordan du formulerer din post. Det er helt OK at du synes det ser mærkeligt ud, det gør det da også, men medmindre du bare troller, så giver det ikke nogen mening at begynde og lægge sig ud med pro spillere og antyde det ene og det andet.

Hvis du vil se nogle eksempler på cheaters der bliver trollet så tjek den her YT kanal ud: youtube.com/channel/UCwhWV4r7e6J5TjvYjA4ccng

Det er ganske underholdende 🙂
God weekend.
#3(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 13:16
Kezse
Det ser overhovedet ikke mærkeligt ud.
#4(Med 1 svar)
14. april 2021 kl. 13:27
zaecole
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Kan personligt ikke drage nogle konklusioner før DanM har reviewet det
#11(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 18:28
Veeip
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Gode gamle per her er vel næsten den danske DanM :)
#5(Med 1 svar)
14. april 2021 kl. 13:31
xone
Hører han ikke bare ham i gangen scope?
#8(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 13:54
Luc4s
Tænker jeg også
#6(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 13:33
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ikke helt sikker på meningen med opslaget, tror du at Cadian cheater? Eller vil du bare snakke om en underlig episode som mange har haft lignende af.
#7(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 13:34
b0ychild
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 17
xD
#9(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 13:56
Kaspara
Tror sku han er banned på esportal om nogle dage!!
#10(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 18:28
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Skal du kaste med beskyldninger, så gør dig i det mindste besværet at undersøge bare lidt. Jeg er ret sikker på at demoen ligger på hltv, så kan du måske høre lidt af hvad han kan høre.
Og lur mig om Stavn ikke også har givet lidt info fra kort.
#12(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 22:16
bech
Du bliver forvirret fordi du ser det med Xray.. Han aner intet om ham mod site, og ser ham først lige når han begynder at rykke musen..
#13(Med 0 svar)
14. april 2021 kl. 22:24
FBM
Ham apps stepper klart han prefire den :P
#14(Med 0 svar)
15. april 2021 kl. 03:31
Phoey
....
#15(Med 0 svar)
15. april 2021 kl. 03:43
MickYY
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Postmanper skal jeg komme forbi med nogle græde kiks? Du whiner fandme mere end danskere gør i faceit.
#16(Med 0 svar)
15. april 2021 kl. 08:29
KongenBob
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Det er jo fordi at han bliver skudt på, og han sidder så presset. Han ved to spillere er crossed og der nok er flere fra apps, derfor reagere han som han gør. Intet underligt i det, det er sgu meget normalt.
#17(Med 0 svar)
15. april 2021 kl. 09:53
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det der ligner mest af alt totalt panik, mere end det ligner noget suspekt.
#18(Med 0 svar)
15. april 2021 kl. 10:01
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det ser da en smule underligt ud ved normal hastighed, den kan jeg godt gå med på - men hvis du skruer ned for hastigheden så kan du se, at samme instans han ser ham site, kigger han op mod apps. Han prøver at clear ham selv close, men ved at ham/ dem apps 99% af tiden vil forsøge at hævne ham nu de ved hvor han er, derfor prefire han instant op - mens hans hjerne så reagerer på at han faktisk ser en close.

Ganske normal crosshair placement og movement for en med en smule gamesense.
#19(Med 0 svar)
15. april 2021 kl. 18:45
er1K
"Lidt besynderligt at han ikke bare har tunnel vision mod ham på site?"

Det er da præcist grunden til at du højest sandsynligt er bund dårlig og at cadiaN ikke er. Lmao. Han hører ham vel scope, hoppe, et eller andet og forsøger et hail mary spray transition.

Dan M er i sandhed tilbage.
#20(Med 0 svar)
16. april 2021 kl. 06:32
Kristja
Yeps han snyder den er sten, har lige snakket med Dan the man. Det forklare også at han er blevet så meget bedre det sidste års tid... Kan vi få ham på netcafe eller hvad?????😶

Spøjs til side! Slap nu af folkens igen grund til at grille Per så meget, han stiller bare et retorisk spørgsmål ^^
#21(Med 3 svar)
16. april 2021 kl. 09:50
livit
Jeg er pt. lvl 5, men hver gang jeg spiller med lvl10 spillere top fragger jeg. Er desværre bare fanget i elo hell.
#22(Med 2 svar)
16. april 2021 kl. 12:42
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Okay, jeg håber da for dig, at du får held til at komme ud af level 5 så 🤷🏼‍♂️
#25(Med 1 svar)
16. april 2021 kl. 13:30
livit
Det var mere et udtryk for typen, som laver den slags posts her. Massere af undskyldninger for, hvorfor andre er bedre.
#26(Med 0 svar)
16. april 2021 kl. 19:07
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Haha, det er helt fair - den fløj henover hovedet på mig.

Jeg tænkte umiddelbart, at du var kommet til at poste en kommentar til den forkerte nyhed/tråd :)
#23(Med 1 svar)
16. april 2021 kl. 12:48
SEVEN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg synes du fremover skal bruge 10 sekunder ekstra på at tænke dig rigtig godt om, før du laver et opslag.
#27(Med 0 svar)
16. april 2021 kl. 19:35
Opal
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Du stiller store krav..
#28(Med 1 svar)
17. april 2021 kl. 07:44
JawBreaker
Gilborg?
#29(Med 0 svar)
17. april 2021 kl. 16:52
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
🤣🤣
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.