Arm til BenQ XL2411
12. marts 2021 kl. 09:46
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Heysan folkens.

Jeg er gået på udkig efter en arm / mount til min XL2411. Jeg er helt med på at alle "VESA 100" mounts, vil passe til den, dog er det stadig lidt af en jungle at finde rundt i.

Jeg leder efter en arm til en enkelt skærm, som gerne skulle have lidt fleksibilitet, ifht. højde og vinkel justering. Desuden søger jeg en arm som monteres fast på bagkanten af bordet, i bedste skruetvinge stil, og IKKE en som skal monteres på væggen.

Jeg har kigget lidt på den her: proshop.dk/Vaegbeslag-AV-Beslag-AV-Moebler/IC-INTR.. - Den virker til at kunne hvad den skulle, og så virker den heller ikke som en helt billigt model, som går i stykker med det samme :D

- Er der nogen der har erfaring med lige netop denne? Eller er der evt nogen som har en anden arm, som de vil anbefale?

Peace out.
#1(Med 0 svar)
12. marts 2021 kl. 10:49
jabroni
Dust2 og links er ikke gode sammen, men her: amazon.de/AmazonBasics-Desk-Mount-Monitors-Black/d..

Amazon Basics er en fremragende monitor arm (og jeg har endda også den dyre model fra Ergotron).
#2(Med 6 svar)
12. marts 2021 kl. 13:32
TruaXGOD
Hej Rubel.

Min benq 240hz gøgler skærm sidder i denne proshop.dk/Vaegbeslag-AV-Beslag-AV-Moebler/DELTACO.. den er sku lækker :)
#3(Med 2 svar)
12. marts 2021 kl. 13:56
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Kan du sende linket i PB måske? forumet her, får den til at cutte ud, og fører mig bare til forsiden af Proshop.
#5(Med 1 svar)
12. marts 2021 kl. 14:27
glace
Vundet Dust2 Masters 3 gange
Vinder af Dust2 Final Four
Lille quick fix: Inspect, vælg kommentaren og så edit attribute. Så kan du copy paste. Det ligner at du ender på forsiden fordi at der er et punktum bag linket :)
#7(Med 0 svar)
12. marts 2021 kl. 14:29
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Perfekt! Mange tak :D
#8(Med 2 svar)
12. marts 2021 kl. 17:04
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Nu fik jeg kigget på den. Har overvejet denne også: proshop.dk/Vaegbeslag-AV-Beslag-AV-Moebler/DELTACO.. - Den ligner meget. Hvordan er det ud bag bordet så at sige. Går armen ikke i vejen for væggen, eller har du bare monteret den lidt til venstre/højre og så drejet den ind, så det passer? :)
#9(Med 1 svar)
13. marts 2021 kl. 21:30
zane
Jeg bruger dem du linker fra Deltaco både på arbejde og derhjemme, de er super fine og man kan cable manage igennem armene. De kommer til at "gå i vejen" for væggen, altså hvis dit bord står helt op af væggen og skærmen skal så langt tilbage som muligt. Så som du selv foreslår, kan man montere dem lidt til siden. Find ud af hvor du gerne vil have skærmene det meste af tiden og monter foden på et sted, hvor armene er mindst i vejen til hverdagsbrug :)
#10(Med 0 svar)
13. marts 2021 kl. 23:48
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Jeg endte med at bestille den som Truax linkede. Den var lige en tand billigere, men lignede rigtig meget, Samme system kan jeg se, dog uden cablemanagement mulighed, som jeg måske kommer til at savne alligevel. Nu må vi se :D
#4(Med 1 svar)
12. marts 2021 kl. 14:01
Narky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Jeg har selv 2 af disse til mine skærme og det er den bedste investering længe.
Mine er dog med usb 3.0 udtag i bunden.

komplett.dk/product/1153444/hardware/skaerme/vaeg-..
#6(Med 0 svar)
12. marts 2021 kl. 14:28
Rubel
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
På lager 7. juli :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.