2 Spiller søges til lineup (GE+) og helst 18+ for mere info læs posten
14. august 2016 kl. 23:47
esCodido
Vi er 3 spiller i alderen 19-27 år, vi er kom i semi finalen i CSGODANMARK sidste sæson med vores gamle lineup og røg ud så vi desværre ikke fik vores kamp om oprykning til Main, Vores plan er at få styr på strats, teamplay samt kommunikation før melder os ind i nogen liga, da vores hovedmål er at få en stabil lineup som kan sammen både ingame, men også socialt og være sikker på at der er god stemning.
Vi har ts server Min egen og holdets TS, Vi har også en Scrim server og en prac server til træning, vi får betalt vores turneringer/ligaer af Orgen.
Vi kommer til at have træning 3+ gange om ugen som et minimum og evt tilpasset til Liga/Turnerings kampe og hvis vi har lyst til ekstra træning til evt. op kommende kampe i Liga/Turnerings hvor at vi har maps/Strats vi skal øve os ekstra på, Vi plejer også at se vores Demoer igennem og kigge på hold fejl og individuelle fejl som vi skal have rettet op på, Derfor er det også et Must at kunne få/give konstruktiv kritik.
Indtil videre er rollerne fordelt således: Voss (Entryfragger) Neutro (IGL) Escodido (AWP)

Vores krav/Det vi søger er:
En support spiller
En second entryfragger/lurker/Support/AWP
18+ år, kan dog laves untagelelser hvis vi føler for det, men ligemeget hvad ikke 15 eller under så bare lad være med at ansøg hvis ikker er over 16 som et minimum
2000Timer+
GE+ selvom mm ikke noget vi spiller mere, vi holder os til Scrims og hygge pugs på ESEA eller Faceit uden for træningen.
Gamesens omkring Teamplay, strats osv (Forståelse for Impact frags og at det er Runder der tæller og at spille sammen som et hold, ikke Pug stilen hvor man går efter ligegyldige kills for at blive topfragger)
Holderfaring, (tidl, erfaring Ligaer/Turneringer/lans osv)
Møder op til Træning til tiden eller giver besked omkring hvis noget er opstået i tide
Ingen flame/Rage selvfølgelig
Kontakt os i vores åbne steamgruppe ved at joine steamgruppen:

steamcommunity.com/groups/officialrecos

hvor der ligger et kort ansøgnings skema som skal udfyldelses og så kontakter vi dig, Når/hvis der er mulighed for tryout
Hilsen
esCodido, Neutro og Voss
#1(Med 1 svar)
15. august 2016 kl. 11:52
h0p3
har sendt :)
#2(Med 0 svar)
15. august 2016 kl. 12:08
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Dust2TV sub
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Han er nice ham her.
#3(Med 0 svar)
15. august 2016 kl. 13:18
pAnik
Steam vil max have 1000 tegn, så I får ansøgningen her :)

Jeg ansøger på vegne af min mate og mig.

Spille Stil/Roller:
Jeg var IGL på vores gamle hold der holdte i et år, hvor vi spillede en meget "streng" stil. Der var ikke så meget frihed. Det fungerede godt til tider, men til tider mindre godt. Vi har begge har udviklet os meget som spillere og ved at vi kan fungere i et meget taktisk system og i et system med mere frihed og "calculated risks".
Wohazki kan spille som support og entry.
Jeg har mest erfaring som support, lurk og awp. Til NLP var jeg meget entry og spillede slet ikke awp, hvilket fungerede ret godt, på trods af min manglende erfaring i de roller.
Sekundær awp som CT og spawnbaserede "picks" som T passer mig umiddelbart bedst.

Navn:
Nikolai (pAnik) og Jonas (WOHAZKI)

Alder:
20 og 20

Rank/Timer:
Global og Global (wohazki er rank A+ på ESEA). Jeg har 3100 timer og wohazki har 2100.

Tidligere hold erfaring:
Vi kender hinanden både IRL og in-game siden CS:S. Vi spillede sammen på et hold der holdte i lidt over et år (gik under hhv. RedPanda, LakeTown Esports og 1hitpoint i perioden) med forskellige resultater. Vi kvalificerede os bl.a. til ESEA Main og fik en 5. - 8. plads til NPF med 221 deltagende hold i turneringen.
Senest deltog vi med et mix hold til NLP (afholdt 12-14 august 2016) og kom på en 4. plads. (brackets: toornament.com/tournaments/576d2390140ba062058b458.. )
Jeg har en liste med resultater jeg kan fortælle om, hvis I vil høre mere om det.

Fortæl lidt om dig selv:
Tænker at tage det meste på TS. Men jeg er elev og har faste arbejdstider 8:45 - 17:00 man-tors og 8:45 - 15:00 fredag.
Wohazki studerer.

Jeg kan kontaktes på min steam (steamcommunity.com/id/panikk/ )
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.