GF - Oldboyz søger spillere
3. august 2020 kl. 13:39
Log1c
GF – Oldboyz søger 4 spillere, som er friske på noget CS:GO. Ambitionerne vil være at komme til nogle bootcamps, samt lans. Vi vil også komme til at deltage til online turneringer, når vi føler tiden er inde. GF – Oldboyz er under organisationen Golden Future, hvor vi har mulighed for at pracc på deres servere, samt mulighed for at komme på TS serveren, hvis der er stemning for det. GF har også en stor discord server, hvor der er et fedt community. Jeg ser gerne man er 20+, da det som sagt bliver ”Oldboyz”.

Lidt om mig:
Mikkel ”Log1c” Petersen.
22 år.
Fra Nordjylland.
Faceit level 4.
Main: AWP.

Der søges derfor følgende: Lurker, Support, IGL og Entry.

Jeg har ikke de helt store krav til dit Faceit level, eller alt muligt andet, ser gerne du er 20+ som skrevet ovenstående, ydermere at du har en fornuftig gamesens. Hvis dette projekt lyder til at være noget for dig, så tøv ikke med at kontakte mig på Discord: Log1c#7161
#1(Med 2 svar)
3. august 2020 kl. 17:28
BehinD
Troede oldboys var omkring 28 og op
#2(Med 0 svar)
3. august 2020 kl. 18:37
ZaNwish
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Enig. I hvertfald over 25.
#3(Med 0 svar)
3. august 2020 kl. 19:41
bitFisk
Alle oldboys turneringer samt ligaer er minimum 3 der er 30+ og typisk med dispensation for 1 -2 der er 25+.

Så der går lige et par år før det er oldboys :-) 22 så er man stadig i sin prime ;-)
#4(Med 16 svar)
3. august 2020 kl. 21:05
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nu må det holde. oldboys som 22 årig?????
#5(Med 0 svar)
3. august 2020 kl. 22:43
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Måske han er gammel af sind.. :D
#7(Med 14 svar)
4. august 2020 kl. 11:59
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er blevet så hyped at være "oldboys" spiller - jeg tror det hænger sammen med den enorme hygge der er forbundet med det. Men at kalde noget som helst under 25 oldboys, er altså en joke - selv 25 er for mig lidt af en joke. 28+ ville jeg kunne forstå.
#10(Med 13 svar)
4. august 2020 kl. 17:12
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Fatter det ik. :D Jeg nægter da stadig pure at spille oldboys i alt hvad jeg deltager i. Det er da en falliterklæring...
#11(Med 12 svar)
4. august 2020 kl. 17:22
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg er helt uenig. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du deltager i - men på samme præmis som ved fodbold, kan det jo skyldes et ønske om at spille med, og måske ligeså vigtigt i det omfang det er muligt, imod, folk på samme stadie/ niveau som en selv. Typisk folk med familie m.m som ikke har mulighed for at smide 20-30 timer i spillet ugentligt og derfor ikke ønsker at blive savet over af en 12 årig med lidt for meget fritid.

Jeg spiller med de mates der gør det sjovt at spille, men hvis jeg skal deltage i turneringer el. lign. vil jeg klart helst deltage i oldboys hvis det er en mulighed.
#12(Med 11 svar)
4. august 2020 kl. 19:23
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Jeg falder hellere i niveau og hjælper klubben i de lavere rækker, med at kunne stille hold! Hvis jeg så blir for ringe til at "pass on the torch" så skal jeg nok spille oldboys.
Jeg hører en masse undskyldninger :D

Det skal du da være velkommen til. Det ændre stadig ikke på min holdning at man fjerner noget udfordring fordi man er lidt bange for at få nogle klask engang imellem :) Sådan ser jeg det i hvert fald. Kan ikke se logikken i andet? Fodbold er måske til at forstå men CS det forstår jeg ikke.
#13(Med 6 svar)
4. august 2020 kl. 21:04
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Allerede her har du jo i min bog et helt andet syn på det større billede - det handler jo ikke om du spiller på A, B eller C niveau men spiller med ligesindede. Jeg gider ikke blive savet over af acne ramte 12 årige der spammer løs med "eZ HeHHeHehE" når jeg på relativ simpel vis kan spille med faktiske voksne mennesker 😃.

En masse undskyldninger? Jeg forstår ikke hvordan du læser det som undskyldninger. Jeg spiller stadig faceit og diverse andet, vinder og taber, men (og læs igen her) HVIS jeg skal deltage i en turnering, vil JEG hellere spille med ligesindede, præcis som jeg ville i fodbold.

Åh, søde ven, bange for at få "klask"? Hold nu op Jonas. Du ved bedre end at komme med så hul en kommentar. Come on. Hvis du samtidig har svært ved at drage parallellen mellem oldboys i fodbold og CS, så er det måske ikke det rette emne at debattere med dig :-)
#14(Med 5 svar)
4. august 2020 kl. 21:22
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hold da selv op med at tage det personligt! Beklager hvis det skulle forståes som sådan et stød.
Du giver dit syn på sagen, jeg giver mit. Jeg kan til dels godt forstå det biologiske i fodbold. Jeg kan ikke forstå CS selvom man er 5 oldboyser på et hold.. Jeg kan ikke se noget godt argument for det.
Jeg kan godt forstå man vil holde isolerede events for målgrupper. Men det er noget helt andet.
Jeg står ved at jeg synes det er sådan en bange mentalitet indenfor CS, det er 100% min personlige holdning. Jeg vil have udfordring og hvis jeg ikke er god nok vil jeg have klask :)
#15(Med 4 svar)
4. august 2020 kl. 21:31
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg "forsvare" mig/ min holdning på din oprindelige udtalelse om at det er en falliterklæring at spille oldboys - når jeg giver min holdning til kende og du besvare med at det handler om at være "bange", så er det vel OK at jeg responderer derefter? For mig er det en hul kommentar uden indhold - deraf mit svar.

Det biologiske du taler om i fodbold er præcis det samme argument der kan bruges i esport - hvordan kan du se det ene men ikke det andet? Det virker for mig mere som en stædigheds-ting end noget andet. Rent fysiologisk giver det mening for dig at man i fodbold spiller oldboys, men det gør det ikke i esport på trods af der på samme måde er flere elementer der forringes meget med alderen?

De isolerede ting du taler om og har forståelse for, er præcis de ting jeg taler om som præmis.

Det jeg anfægter er at man i fodbold ikke er bange, fordi man spiller oldboys, men gør man det i esport - så er man? Jeg kan ikke gennemskue logikken når den fysiologiske baggrund forringes i begge scenarier. Fjerner vi turneringsaspektet og taler ren PUGs, så er sagen en anden (hvorfor jeg skrev jeg da spiller rigeligt med faceit m.m).
#16(Med 2 svar)
4. august 2020 kl. 21:35
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Det synes jeg personligt også stadigt det er.
Jeg har endnu ikke set evidens der har været tilstrækkelig i det du lige nu er igang med at pointere med CS.
#17(Med 1 svar)
4. august 2020 kl. 21:50
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Altså udover det faktum at du yderst, yderst sjældent ser en T1 spiller.på højeste niveau være over 29-30? Mener du, seriøst, at det er et tilfælde at det er her man ser det ubestridt største frafald af topspillere?

Nå, jamen her "har" du mig - jeg magter ikke at Google de forskellige bivirkninger ved reaktionsmønstre, musclememory m.m som falder i takt med alderen stiger. Jeg nøjes med de beviser (gennem mønstre) har talt sit tydelige sprog igennem 10+ år.
#19(Med 0 svar)
4. august 2020 kl. 21:56
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Nej jeg mener det handler langt mere om motivation og alle mulige andre prioriteter som ikke er domineret af et fysiologisk aspekt som har den betydning du tillægger. Men det kan jeg også sagtens sige uden evidens, og så må vi vel agreee to disagree et sted.
#18(Med 0 svar)
4. august 2020 kl. 21:50
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
*jeg kan ikke edit. Prøver at præcisere lidt mere. At jeg er personligt uenig, ændre dog stadig ikke på at jeg godt kan forstå det fysiologiske og det sociale aspekt i fodbold fordi man kommer ned og møder hinanden osv osv osv.
Det jeg prøver at anfægte i CS er at jeg har svært ved at forstå den der Oldboys ting som man må gå ud fra hyppigst vil komme online, for så er der ikke noget socialt og igen kan jeg ikke finde den tiltrækkelige evidens i fysologi i CS. Så kan man sidde 5 og spille alle turneringer og der burde ikke være isoleret oldboys i min optik da man så bare må gå nogle niveauer ned i det rigtige turnerings regi.
Men jeg kan igen så godt forstå hvis man vil til et OLDBOYS only aktigt LAN da der igen er voksne mennesker rundt omkring og det for mig igen er med et andet aspekt end KUN det konkurrence mæssige.
#20(Med 3 svar)
5. august 2020 kl. 09:18
RAVN
Hvad er forskellen på at flade i niveau kontra at kalde at spille oldboys?
#21(Med 2 svar)
5. august 2020 kl. 09:52
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
At du ikke får isolerede turneringer hvor du holder folk ude pga. hvad?
Det er vel lidt det samme som folk ikke forstår hvorfor der er isolerede pige turneringer? Eller hvad :D
#22(Med 1 svar)
5. august 2020 kl. 13:56
RAVN
At man ikke har samme tid til at træne/spille og det indlysende, at man er mere “sløv” end én på 12-15 år F.eks.

Jeg har intet problem med at der er pige turneringer.
#23(Med 0 svar)
5. august 2020 kl. 15:38
ClinT
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Præcis og så handler det om motivation og alt muligt andet ved manglende træning og ikke det fysiologiske. Så er det klart du bliver skudt ud og du ikke kan spille med eliten.

Jeg forstår bedre hvorfor der er isolerede kvinde turneringer kva argumentationen omkring at få flere ind i gamet. Jeg kan ikke se argumentationen for en oldboys turnering istedet for bare at gå niveauer ned fordi man netop ikke har tiden til at spille på højeste. Hvis man kan få det til at virke som det SoA hold der var i elgiganten ligaen i år. Så tager jeg da hatten af.
#6(Med 1 svar)
4. august 2020 kl. 07:39
Log1c
Gutter jeg takker mange gange for, at i vil fastsætte alderen for mig. Jeg har hermed ændre navnet, så det ikke er oldboyz. Beklager mange gange, at det kunne tage jeres tid. Ellers glad for de positive og venlige kommentar i har smidt herinde. Forsat god dag til jer også :)
#8(Med 0 svar)
4. august 2020 kl. 12:00
sirr
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Rigtig god dag til dig også buddy. Som andre dog nævner, så kan I ikke engang deltage i Oldboys turneringer, med den alder :D

Held og lykke med projektet :-)
#9(Med 1 svar)
4. august 2020 kl. 15:01
Patman
Jeg er 33 år og lev 5 på Faceit. LEM i MM. Har en masse timer cs go (5000+) Fin gamesense og aim.
Jeg er fra Sønderborg / Syd Jylland. Har egen bil og vil også gerne til noget lans.

Hvad tænker du med pracc, hvor ofte og tider? Jeg arbejder nemlig meget blandede tidspunkter og dage.

Mvh Lasse
#24(Med 0 svar)
9. august 2020 kl. 12:24
Log1c
Kan du ikke smide mig en besked på discord mate, så lad os tage den der :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.