Owen 'oBo' Schlatter - FIRE (CS:GO)
23. juli 2020 kl. 16:02
zyh
#1(Med 1 svar)
23. juli 2020 kl. 16:26
WeiZ
Sindssyg video, holy fuck!
#3(Med 0 svar)
23. juli 2020 kl. 21:14
zyh
Tak mate 😎
#2(Med 1 svar)
23. juli 2020 kl. 18:54
sekke
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Rigtig fed video, det eneste jeg ikke brød mig om var sang nummer to. Men det er jo fuldkommen irrelevant for det gode arbejde du har lavet. ;)
#4(Med 0 svar)
23. juli 2020 kl. 21:14
zyh
Tak skal du have og ja det er altid en smagssag med de sange 😂
#5(Med 3 svar)
23. juli 2020 kl. 22:04
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg kan virkelig godt lide, at du tager de forslag man kommer med til dig! Synes i hvertfald du har prøvet på en del af det jeg foreslog i en af dine tidligere tråde 😄 Det begynder at se rigtig godt ud, klart det bedste jeg har set fra dig so far! Forsæt med at kom op med små nye detaljer, som vi ikke har set i dine videoer før også vil du nå langt indenfor edit “branchen”!

Nå men som ved alle dine tidligere tråde, skal jeg jo lige komme med lidt “kritik”(selvom det ikke rigtig er det) og selvfølgelig nogle nye forslag!

- Når du bruger smooth efter et kill, eller som indgang til et nyt frag, synes jeg det ville se bedre ud, hvis du ofte satte slowmotion på til alle sidst, så det ikke ligner det bare klipper midt i det hele. (Skal lige siges du havde nogle rigtig fede nogle med, bl.a. på dust2 fra mid til b, samt hvor du kørte fra dust2 direkte over på vertigo!

- Det kunne være fedt, hvis farverne engang imellem ændrede sig en smule, selvom du ikke er til det.
- En rigtig fed detalje kunne os være at bruge r_drawothermodels i nogle situationer, sådan hvor du hurtigt sætter på og af (hvis du forstår😂)
- Evt ændre lyden af skud ved enkelte kills, samt bruge slowmotions på sprays, hvor man kan sætte lydeffekt til så man kan høre kuglerne ramme jorden.

Men alt i alt, virkelig fed Intro og en vel redigeret film. Forsæt det gode arbejde! 😄
#6(Med 2 svar)
23. juli 2020 kl. 22:21
zyh
Simpelthen noget fed kritik ind i mellem champ! Jeg kigger på det og er helt enig med dig angående slowmotion efter kills faktisk. Jeg må se hvad jeg kan finde på til næste gang 😃
#8(Med 1 svar)
23. juli 2020 kl. 22:48
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det er fedt at se en der tager tingene til sig, samt en der forbedre sig hvergang, fremfor andre som går amok, bare man kommer med bare en smule konstruktiv kritik 😁
Btw virkelig fedt der på Nuke, hvor du følte granaten der blev kastet, selvom jeg var lidt ærgelig over man ikke lige så den sprænge! 😄
#9(Med 0 svar)
24. juli 2020 kl. 10:55
zyh
Faktum er at den slet ikke sprang, den buggede i min demo LMAO :D men tak champ, overvejede at gøre det samme med en molo på dust2 senere i klippet, men tænkte det var en fed måde lige at starte det på :D
#7(Med 1 svar)
23. juli 2020 kl. 22:22
Buhl
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Rigtig fed video 👍
#10(Med 0 svar)
24. juli 2020 kl. 10:55
zyh
Tusind tak Buhl!
#11(Med 1 svar)
24. juli 2020 kl. 11:27
whitebear22
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Generelt et rigtigt godt stykke arbejde - så du må ikke tage det følgende som en nedslagtning af dit klip:

Overgangen fra intro til “action” synes jeg er lidt meh. Det er bare sort skærm og så musikskifte. Jeg har dog ikke noget alternativt bud, så kritikken er ikke synderligt brugbar i know - men nu er du opmærksom på, at det måske har brug for et skud kreativitet.

Jeg synes, at videoen er måske 30 sekunder til 1 minut for lang - ikke fordi den er kedelig, eller musikken er dårlig eller noget som helst i den stil. Men jeg synes, at der er flere sekvenser, hvor kvaliteten/killsne ikke nødvendigvis er så imponerende, at de kræver en film. Jeg så hellere en lidt kortere film og så med en højere procentdel af “wow plays”. Det kan dog sagtens forsvares som du har gjort det - det andet er igen bare en personlig holdning.

Jeg håber du trods alt kan bruge det, men hvis ikke, så vil jeg igen understrege, at klippet er godt - det er ikke store graverende “fejl” jeg påpeger :)
#14(Med 0 svar)
24. juli 2020 kl. 13:16
zyh
Jeg havde ikke så meget at gå ud fra i denne omgang, da det meste ikke helt var op til mig selv. Kravet var såmænd: minimum 5 minutter. Da jeg ikke rigtigt har prøvet det af før, så er det også en form for øvelse må man sige. Jeg håber på det bliver bedre til næste gang.

Husk, det er aldrig rart at få kritik. Specielt ikke kritik hvor det i kommer med giver mening, for så har jeg rigtig meget at arbejde med ;-) Jeg tager det med! Takker
#12(Med 3 svar)
24. juli 2020 kl. 12:45
dplabc
synes overgangen fra intro til frag scene er en helt anden tema. Prøv hold dig til have samme tema, som din intro.

Desuden er det for let at se at dine participles i after effects ikke hænger ikke rigtigt sammen med din background klips i introen, så man kan godt se det to screens sat sammen. Jeg forstår godt hvad du prøver.

Derudover er dine cams lidt off. De passer ikke rigtigt med dine frag clips. Der mange gange hvor der kommer et frag og det virker super random med et cam.

Du fangede mig i introen. Jeg lukkede efter 2 min. Du mangler at bruge mere tid på at sync mere med musikken.

Dine color grading skal også forbedres. Det noget du burde bruge mere tid på. Har lige skruet saturation på min skærm ned på 0% for at tjekke det ud. Det virker ret "bland" i colors.

Synes også du kunne optage med flere fps, så du har mere at lege med.

men uden at være for ond, så synes jeg din font usage og din brug af firma magnumtron er godt så bliv ved med det.

Din movie i overall god, men synes der mange nybegynder fejl som du godt kunne rette op på hvis du sad lidt længere med den. Jeg meget sikker på du selv kan se dem. :D
#13(Med 2 svar)
24. juli 2020 kl. 13:14
zyh
Bestemt og det er ret fedt at få kritikken med. Uden det, hvordan skulle jeg så forbedre de små ting. Mine cams er off engang imellem, der er jeg helt enig - efter release er det som om at man altid bliver klogere.

Det er ikke after effects though, bryder mig ikke rigtigt om det program (min mening). Bestemt nybegynder fejl, men jeg har det også sådan at der skal være plads til at fejle når det netop er til forbedring. Generelt er jeg glad for den kritik der kommer herinde :D
#15(Med 1 svar)
24. juli 2020 kl. 14:31
dplabc
Prøv smid din movie ind på style-productions.com. De er virkelige dygtige moviemakers. Altid formået at lave cs movies, som altså har stået ud og været kreative. Har selv været i communitiet siden 1.6 og der var de store. :)
#16(Med 0 svar)
24. juli 2020 kl. 14:39
zyh
Perfekt champ og tak for det ven :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.