FaceIT 25+
29. juni 2016 kl. 09:48
VNG Pro
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18

Da jeg ikke rigtig spiller competitive mere, så går den sporadiske tid foran computeren med Faceit kampe.
Er der nogen andre herinde, som kunne bruge et par nye folk at spille med derinde, istedet for at solo queue?
Jeg tænker følgende, uden at det er ufravigeligt:
+ Du forstår spillet på ordenligt niveau
+ Du er formentlig 25+, da jeg er ældre end selve glødelampen efterhånden
+ Du spiller faceit eller har lyst til det
+ Du snakker pænt, uanset om vi er bagud 0-15 eller foran 15-0
+ Du forstår at kampe bliver ofte vundet på indstilling og ikke aim.
Frisk?
Så tilføj mig da endeligt eller skriv dit steam ID herinde, så finder jeg dig: steamcommunity.com/id/wizkungen/
Er der nogen andre herinde, som kunne bruge et par nye folk at spille med derinde, istedet for at solo queue?
Jeg tænker følgende, uden at det er ufravigeligt:
+ Du forstår spillet på ordenligt niveau
+ Du er formentlig 25+, da jeg er ældre end selve glødelampen efterhånden
+ Du spiller faceit eller har lyst til det
+ Du snakker pænt, uanset om vi er bagud 0-15 eller foran 15-0
+ Du forstår at kampe bliver ofte vundet på indstilling og ikke aim.
Frisk?
Så tilføj mig da endeligt eller skriv dit steam ID herinde, så finder jeg dig: steamcommunity.com/id/wizkungen/
Hej vnG
Hvad koster faceit ?
Jeg kunne godt tænkes at være frisk, Hvis det er uden whine og med godt humør =)
Det med alderen tror jeg ikke er noget problem, jeg er vist "over kvalificeret" på det punkt ;)
Hvad koster faceit ?
Jeg kunne godt tænkes at være frisk, Hvis det er uden whine og med godt humør =)
Det med alderen tror jeg ikke er noget problem, jeg er vist "over kvalificeret" på det punkt ;)
#2(Med 2 svar)
29. juni 2016 kl. 10:07
VNGPro

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18

Faceit kan være gratis eller koste 5-10 dollars om måneden, det er efter temperament.
Det er 128tick servere og dermed langt bedre end MM serverne... Kan ikke garantere for de andres opførelse (dem vi ikke selv har med), men du får ingen idiotisk opførelse fra mig ihvertfald.
Det er 128tick servere og dermed langt bedre end MM serverne... Kan ikke garantere for de andres opførelse (dem vi ikke selv har med), men du får ingen idiotisk opførelse fra mig ihvertfald.
Lyder super, jeg har tilføjet dig på steam.
Jeg har en ts3 server til fri afbenyttelse hvis det kan/skal bruges :)
Har oprettet en faceit bruger.
ser frem til lidt mere seriøs hygge cs igen, lige nu er det mest DM eller tilfældige ranked matches.
Jeg har en ts3 server til fri afbenyttelse hvis det kan/skal bruges :)
Har oprettet en faceit bruger.
ser frem til lidt mere seriøs hygge cs igen, lige nu er det mest DM eller tilfældige ranked matches.
Faceit pracc, lets go!
steamcommunity.com/id/zanojofficial
steamcommunity.com/id/zanojofficial
steamcommunity.com/id/fragling/
Frisk! Og, jeg er tilmeld også gammel :D
@DW SØREN!?!?! Du kan satme også godt lige se at få mig tilføjet! :D
Frisk! Og, jeg er tilmeld også gammel :D
@DW SØREN!?!?! Du kan satme også godt lige se at få mig tilføjet! :D
#7(Med 5 svar)
29. juni 2016 kl. 18:35
ClinTElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Hej. Sidder og spiller med IRL mates normalt, men nogle gange mangler de så det kunne da være sjovt. :) Jeg spiller selv faceit, er vel omkring lvl 8 derinde. 27 år.
#23(Med 4 svar)
30. juni 2016 kl. 16:24
ClinTElite

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Har ansøgt nu. Spiller bl.a. også de der faceit turneringer engang imellem. Det kan anbefales
#27(Med 3 svar)
1. juli 2016 kl. 20:28
VNGPro

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18

Hvordan fungerer de og hvornår er de?
#38(Med 2 svar)
5. juli 2016 kl. 14:21
ClinTElite

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16

Det er meget simpelt. der er 4 forskellige niveauer for turneringer, gennemsnit på 3, 5, 7 og 10. De 5 spillere på dit hold må ikke overstige for at ku tilmelde sig, og så fungere det vel ligesom den gamle onedaycup. Picks bans og videre i turneringen :) Vi plejer da at gøre det 1 gang om måneden, og det er sq hyggeligt.
Det ville jeg være frisk på, hvis ellers jeg snart begynder at skyde lidt flere :D
Spiller heller ikke seriøst længere, men vi er nogle fyre tilbage fra 1.6 tiden som stadig ikke kan lade spillet ligge.
tilføj: poizonzilla på steam.
tilføj: poizonzilla på steam.
Deler du ud af gode gamle historier(xpn blog hihi) imens?
#14(Med 2 svar)
30. juni 2016 kl. 07:01
VNGPro

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18

Huh!? Nu er jeg nysgerrig
Er du Vang fra Frederikshavn, eller en anden spiller :D?
Nåede faktisk at gemme dem på computeren inden xpn lukkede ned. Jeg kan sagtens underholde på ts, men dampen er nu gået lidt af mig. Jeg jo blevet gammel ;)
Jeg er klar!
Dog bliver jeg først 25 om 3 mdr og et par dage, håber du kan overleve det. ;) Jeg er selv træt af MM og begyndt at spille mere og mere FaceIT. :P
steamcommunity.com/id/davidrovsing
Dog bliver jeg først 25 om 3 mdr og et par dage, håber du kan overleve det. ;) Jeg er selv træt af MM og begyndt at spille mere og mere FaceIT. :P
steamcommunity.com/id/davidrovsing
#15(Med 3 svar)
30. juni 2016 kl. 07:02
VNGPro

Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18

Hah, intet problem - det med alderen er ikke fantastisk vigtigt
Havde jeg andet end min bærbar havde jeg meldt mig, men uden ordenligt gear ville jeg bare sænke niveauet for meget ;)
Forresten nogle fornuftige spillere som allerede har meldt sig ved fanerne.
Forresten nogle fornuftige spillere som allerede har meldt sig ved fanerne.
altså om jeg sidder på en laptop eller en helt ny vild gamer spand, gør nok ik så meget for mig.. rammer på ingen måde det jeg burde :D
Så når jeg trækker for meget ned forventer jeg at blive bedt om at sidde over :D!
Så når jeg trækker for meget ned forventer jeg at blive bedt om at sidde over :D!
#33(Med 4 svar)
3. juli 2016 kl. 09:58
tuenbabzRegular
Vinder af Dust2 predictions - DreamHack Masters Las Vegas 2017

Har ansøgt vng - Er selv 26, og mangler tit folk til et fuldt premade hold. :-)
Hej vng,
Jeg er lidt sent ude men klar. Er ligesom dig vendt tilbage og spiller lidt i fritiden. Desuden tror jeg vi har spillet et par gange sammen for ti år siden i 1.6, og kan som en lille anekdote huske en af de sidste lans jeg var til kørte jeg sammen med min gode ven Jesper som du spillede på hold med i css turneringen.
steamcommunity.com/id/fraggleP
Jeg er lidt sent ude men klar. Er ligesom dig vendt tilbage og spiller lidt i fritiden. Desuden tror jeg vi har spillet et par gange sammen for ti år siden i 1.6, og kan som en lille anekdote huske en af de sidste lans jeg var til kørte jeg sammen med min gode ven Jesper som du spillede på hold med i css turneringen.
steamcommunity.com/id/fraggleP
Hej VNG
Tilføj mig endeligt - er lige som dig lidt træt af at solo que på faceit
Andre i tråden her er naturligvis også velkommen til at tilføje mig
steamcommunity.com/id/momo1986/
Tilføj mig endeligt - er lige som dig lidt træt af at solo que på faceit
Andre i tråden her er naturligvis også velkommen til at tilføje mig
steamcommunity.com/id/momo1986/
Gal hvor er det fedt at se så mange velkendte navne vende tilbage. Jeg er selv lige begyndt igen. Man kan jo ikke lade være uanset hvor gammel man er ved at blive.
Jeg er helt sikkert klar på at spille faceits, så folk kan bare adde mig hvis de mangler nogen at game med. :)
Gælder selvfølgelig også andre end vnG. Kender ikke så mange der spiller mere, og det er nu sjovere at spille med folk man kender end random russere :)
steamcommunity.com/profiles/765611981617222..
Jeg er helt sikkert klar på at spille faceits, så folk kan bare adde mig hvis de mangler nogen at game med. :)
Gælder selvfølgelig også andre end vnG. Kender ikke så mange der spiller mere, og det er nu sjovere at spille med folk man kender end random russere :)
steamcommunity.com/profiles/765611981617222..
#52(Med 2 svar)
4. september 2016 kl. 19:10
rijaHrijah

Sølv Sæsonkort Sæson 15
Sølv Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 17
Sølv Sæsonkort Sæson 18

Må jeg også spille med dig? :D
Hvornår laver vi en klan Dennis?
Sidder pt kun og spiller med irl mates, ellers ender jeg i soloQ på faceit - så flere kendskaber kan man vel altid bruge.
steamcommunity.com/id/checkmeoutbaby/
steamcommunity.com/id/checkmeoutbaby/
Spillede du for 10 år siden? Dit nick virker bekendt i hvert fald
han spillede siden vi allesammen kravlede ;) men jo 1.6/ css spiller :p
#61(Med 6 svar)
7. september 2016 kl. 12:10
klimoxElite

Tror nærmest vnG var talent da ziGa spillede på højeste niveau :b
Arh mon dog, ziGa slog igennem i 04-05 med evermore, der gik nogle år efter det før vnG slog rigtig igennem. På ca. samme tidspunkt var vnG i AltF4, som ikke ligefrem hørte til i toppen. Altså inden ham og krogh skiftede til CSS. Personligt synes jeg først de fik et lille gennembrud omkring PSO holdet, hvilket også var efter AltF4.
#62(Med 0 svar)
8. september 2016 kl. 07:51
zaecoleRegular
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019

Sølv Sæsonkort Sæson 16

leder også efter nogle at spille lidt faceit med til tider, i adder bare
steamcommunity.com/id/johnfixe
steamcommunity.com/id/johnfixe
Jeg er klar på faceit vnG :) steamcommunity.com/id/monnestar/ hed Heratic i 1.6 da jeg var spæd, det er bare flere årtier siden :")
Jeg var global men så stoppede jeg, nu er jeg ved at teste mus så er startet igen - kan fortælle dig at der er rimelig mange russere fra sherif til LEM :D
Du kan snildt adde mig hvis du mener du stadig kan følge med Vng (hvis du er den rigtige vng): steamcommunity.com/id/rexshovelyjoe
En anden ting, med Sveskebanden spillede vi mod mange klaner gennem 100 år og en del af vores screenshots er stadig oppe: sveskebanden.dk/wars.php - nogen som kender et sted med flere oldschool ting? Min gamle harddisk med alle sammen er død :/
Du kan snildt adde mig hvis du mener du stadig kan følge med Vng (hvis du er den rigtige vng): steamcommunity.com/id/rexshovelyjoe
En anden ting, med Sveskebanden spillede vi mod mange klaner gennem 100 år og en del af vores screenshots er stadig oppe: sveskebanden.dk/wars.php - nogen som kender et sted med flere oldschool ting? Min gamle harddisk med alle sammen er død :/
#78(Med 1 svar)
19. september 2016 kl. 14:03
sekkePro

Sølv Sæsonkort Sæson 15

Jeg mangler også nogle at spille med, er global, hvor ligegyldigt det end er. Jeg er på stort set hver dag og er klar på at skyde. :D steamcommunity.com/id/myprofilehasaname
#80(Med 0 svar)
30. september 2016 kl. 02:17
JsVPro
DPL Admin

Støttet Dust2.dk med 11 julekugler i 2019

Sølv Sæsonkort Sæson 15

Guld Sæsonkort Sæson 16

hvis det stadig er aktuelt... så er jeg os gammel 1.6.. har spillet go i 6 måneder men det går nu meget godt(synes jeg selv) steamcommunity.com/id/JsV_
Hej vnG.
Spiller selv et par gange om ugen, faceit eller alm. mm.
Queuer sjældent med nogen, så det kunne da være hyggeligt at game med nogle danskere, hvis jeg må være med :-)
steamcommunity.com/id/Faderskibet60/
Spiller selv et par gange om ugen, faceit eller alm. mm.
Queuer sjældent med nogen, så det kunne da være hyggeligt at game med nogle danskere, hvis jeg må være med :-)
steamcommunity.com/id/Faderskibet60/