Mig. Det var mega nice.
Kan huske engang mig og 2 venner spillede med 2 ældre og bedre spillere end os. Vi nåede til finalen og spillede ved midnat og vi var unge drenge som skulle i skole :D Vi kom på 2. pladsen og vandt en CS server i et par måneder tror jeg.
Dette kan sagtens dokumenteres, at du ikke har startet Monday Cup i sin tid. Synes derimod det er voldsomt uprofessionelt at du prøver at tage æren fra andres arbejde.
Jeg skrev privat til dig er jeg meget interesseret i du kommer ind på Discord og forklar hvordan du mener at du har opfundet Monday Cup
Peter det er helt i orden men kan fortælle dig at Monday Cup er grundlagt længere tid tilbage af jeg og leslie med nickname Fjusen som har været drevet over en periode af 2 år.
Personen med nickname Foswer drev det videre i en periode efter Leslie "Fjusen" og jeg.
Jeg betvivler dig overhoved ikke :) som nævnt ovenfor kørte jeg cups fra mondaycup.net - der kan sagtens have været noget tidligere. :) bare fedt det er oppe igen ;)
Jeg husker godt mondaycup, ODC, og danmarks største online turnering afholdt af Blue Fox fra GMC med 90 hold. Det var et gennemført koncept, bortset fra det med præmierne