Opret Log ind
Heroic banker Astralis
Heroic viste virkelig, at de i øjeblikket er Danmarks klart bedste mandskab.
Skrevet af: JSand    2. maj 2021 22:19      

stavn og Heroic bankede Astralis i dagens kamp.

Heroic viste, at de i øjeblikket er Danmarks klart bedste mandskab, da de bankede Astralis med en stensikker 2-0-sejr.

Første bane startede ud med at være meget tæt, efter Astralis vandt pistolrunden. Holdene fulgtes generelt ad i starten af kampen, men efter sideskiftet trak Heroic fra. Her vandt de nemlig syv ud af syv runder, for at tage sejren på Nuke.

På første map var det da også de individuelle præstationer, som spillede en stor rolle i Heroics succes, hvor både sjuush og refrezh havde vilde momenter.

På andet map fortsatte Heroic med at være suværene, da de igen var kampens klart bedste hold. Her kom de først foran 12-3, inden de hurtigt lukkede og slukkede opgøret med cifrene 16-6 - akkurat som på første map.

DreamHack Masters Spring 2021
Bedst af tre maps
Astralis
0 - 2
Heroic
de_nuke 6 - 16 de_nuke
de_inferno 6 - 16 de_inferno
de_overpass de_overpass

Med Heroics storsejr over Astralis er cadiaN og co. videre til semifinalen i turneringen allerede, mens gla1ves tropper i stedet må gennem kvartfinalen, hvor G2 venter.

#1 SEBM1337
2021-05-02 22:21
Så det vidst officielt klokkeklart
Heroic > Astralis
#2 7ri
2021-05-02 22:21
Puha heroic er gode. ikke meget at komme efter for ast...
#3 Martin
2021-05-02 22:23
Av av av. :gg:
#4 MattShades
2021-05-02 22:23
Hvis man ikke vidste bedre, så skulle man trom at Magisk var udlånt til talent holdet. Av, for en afklapsning og hvor er det sprøjt at se TeSeS aim.
#9 Wasin
2021-05-02 22:27
Hvorfor er det spøjst at se hans aim?
#13 whitebear22
2021-05-02 22:37
Sprøjt. Det er vel en nyfortolkning af, at man kommer i bukserne over at se det ;)
#14 unclejakes
2021-05-02 22:38
Er det hvad de unge siger nu om dage?
#17 whitebear22
2021-05-02 22:39
Aner det ikke, jeg er pissegammel.

Men det ville give mening 🤷🏼‍♂️
#18 Wasin
2021-05-02 22:53
Ja der kan man bare se. Jeg er for gammel til den slags :D
#23 MattShades
2021-05-02 23:52
Der er point for at forstå meningen. :)
#33 whitebear22
2021-05-03 08:32
Jeg har det ligesom Hateville - jeg begynder også at bruge sprøjt som udtryk 😂
#47 MattShades
2021-05-04 17:07
Jamen, det kan da kun skabe sjove associationer for folk, som kommer til at læse forskellige sætninger med sprøjt. ;)
#22 MattShades
2021-05-02 23:51
Der skulle bare have stået "sprødt", som i nice eller fedt eller noget i den stil - det gik bare lidt stærkt. :)
#30 Hateville
2021-05-03 08:00
Jeg begynder at sige sprøjt nu. Tak.
#36 Wasin
2021-05-03 10:14
Jeg er bare taknemlig for sprøjt ikke er et udtryk du bruger :D
#48 MattShades
2021-05-04 17:08
Nu er jeg ikke selv fra jylland, men er det ikke et meget almindeligt udtryk om alkohol i Randers/Aalborg området? :D
#49 Wasin
2021-05-04 18:10
Nu har jeg selv boet i Aalborg i næsten et årti og drukket min fair square af alkohol inde i gaden og jeg er aldrig stødt på det udtryk før - MEN måske det florerer rundt derinde nu til dags. Når engang gaden åbner på fulde omdrejninger igen skal jeg prøve og svinge forbi og se hvad der er in eller yt :D
#5 cellar32k
2021-05-02 22:24
Lidt vildt der ikke er mere at komme med fra Astralis' side.
#6 unclejakes
2021-05-02 22:25
Astralis har da vist også kørt lidt yolo/kaos spillestil igennem hele turneringen. Det er imponerende at de har spillet sig i playoff, men den gik altså ikke mod et hold, der er i topform lige nu både taktisk og individuelt.
#7 AppleEyeD
2021-05-02 22:25
Det var jævnt kedeligt. Øv.
#8 Seneberg
2021-05-02 22:26
Så er der GODinfo igen 😜
Med det sagt. Så er det forfriskende at se hvorda Heroic spiller fuldstændigt uden respekt.
#10 cleansation
2021-05-02 22:30
Fedt Heroic. Så mange gør det godt på holdet, og ikke bare top fraggerne. Fedt at se Refrezh clutche osv!
#11 Apnemt
2021-05-02 22:33
Lidt en tam omgang af astralis 😅
#12 PillerPaller
2021-05-02 22:37
Er der egentlig nogen der sidder med en fornemmelse af, at Glaive og Xyp kommer 100 % tilbage efter deres burn out?
#15 whitebear22
2021-05-02 22:39
Glaive virker til at calle relativt ideforladt. Der kommer ingen kaniner a’la fuldt main rush på Train, selvom intet virker.

De koger bare rundt og gør ikke rigtigt noget.

Xyp har set bedre ud til DH end han har gjort længe, så ham skal man nok ikke helt afskrive endnu :)
#16 unclejakes
2021-05-02 22:39
at de aldrig kom 100% tilbage mener du? Ellers forstår jeg ikke hvad du skriver.
#26 PillerPaller
2021-05-03 06:34
yes : )
#19 Luffe-
2021-05-02 22:59
Okay. Jeg havde da en idé om at Heroic vil vinde. Meeeen måske ikke så overbevisende. Nu ved vi da, hvem som er nr 1 i Danmark :)
#20 wake
2021-05-02 23:25
Kæft en afstrafning av av 😫
#21 Djoerup13
2021-05-02 23:42
Hunden var med det betyder ingenting
#38 whitebear22
2021-05-03 10:39
🤦🏻‍♂️
#24 DH_JanLund
2021-05-02 23:57
Giv Astralis en tur i powerligaen
#39 Iceyyy
2021-05-03 10:45
enig
#25 wazer
2021-05-03 00:16
Hvis ikke andet lugter dette fandme af et throw i den største kaliber, hvis det ikke var fordi de sejlede i penge skulle man tro dette var aftalt spil for at vinde betting....


Astralis har altid styr på hvornår de skal køre og hvornår de skal peake samme person, den i mod sjuush på Nuke på B site 3 i mod en, efter dette slukkede jeg streamen.

Det var som at se en faceit lvl10 kamp.

Dette har ikke noget at gøre med devve ikke spiller med, de var og måske bliver stadigvæk en 6m army.

Flot spillet Heroic, i skal have rosen, men det var ikke Astralis som man kender.
#27 Martin
2021-05-03 06:57
De har lige mistet bedste mand. Ever. Den mest succesfulde spiler nogensinde.

Selvfølgelig er det ikke det Astralis man kender. De skal genopfinde sig selv.
#28 cellar32k
2021-05-03 07:49
Synes det er lidt et billigt argument. Man burde kunne forvente lidt mere, ja de har mistet en spiller, men som jeg har forstået det har bubski været en fast del af træningen og der burde være lidt stabilitet. Det er ikke en ny spiller vi taler om. Det faldt jo helt til jorden.

Svarer til at tabe 0-6 i fodbold.
#29 PillerPaller
2021-05-03 07:55
Havde Heroic nuppet pistolen på T så tror jeg det havde gået helt galt :)
#43 wazer
2021-05-03 20:18
Derfor jeg netop nævner de er 6 mand på holdet, det er altså ikke en my spiller som erstatter ham, personen er inde i alle deres rutiner.
#45 xone
2021-05-03 21:34
Selvom du erstatter Messi med en anden førsteholdsspiller, så er det altså bare ikke Messi og det sætter sit præg.
#31 zaioh
2021-05-03 08:20
Synes det var en mærkelig kamp på nuke. Astralis smed godt nok mange vigtige runder på kritiske tidspunkter, og særligt i Xv1 situationer. Awpen fungerede heller ikke for dupreeh i går, var godt nok mange lette åbningskill en rigtig awper havde fået I yarden og på rampen.

På inf blev de spillet ud af banen, var vel kun xyp og magisk der havde indstillet sigtekornet! Anywho, meget fortjent sejr til Heroic!
#32 zypath
2021-05-03 08:31
Det gjorde en smule ondt at se et så ideforladt Astralis.

Men Heroic er virkelig også gode, og når teses rammer sådanne skud, så er det svært at gøre noget !

Bliver interessant at se om Astralis kan finde formen igen, eller der skal nyt blod ind
#34 Daffestah
2021-05-03 09:38
Jeg håber Astralis får brugt ugen fornuftigt, med en masse træning og ser skarpe ud mod G2 på fredag. :astralis:
#35 Menter
2021-05-03 09:43
+1
#37 Famous
2021-05-03 10:19
En klar top 2 i verden pt med Heroic og Gambit. Det er nutidens Astralis/Liquid
#40 Luffe-
2021-05-03 11:55
Det er faktisk ikke et dårligt take på det. :D
#41 uedzorn
2021-05-03 14:39
Det er sjovt at se folk svine astralis så hurtigt. IMO spillede Heroic bare pisse godt og aimmæssigt vil jeg faktisk mene at de når de rammer det individuelle niveau aimmæssigt som vi så i går, så er vi ude i et territorie hvor ingen kan slå dem. Synes kun at se gambit ramme så hjernedødt aim-wise, og så krydret med taktikker og rotationer og pushes uden respekt for modstanderen. Heroic gør det helt rigtige; de spiller deres spil og ikke efter at det er astralis de spiller imod, og det kunne ses i går. Astralis var heletiden en runde eller to efter Heroic tac-wise og måtte omstille sig heletiden. Astralis spillede egentligt ikke dårligt, men de tabte duellerne som Heroic vandt med hjernedødt håjt niveau, og så var heroic også lidt skridtet foran på taktikfronten. Giv Astralis tid til finde dere comfortzone, så de kan spille deres spil (det er det Astalis har manglet i noget tid; de har ikke spillet astralis's cs.) Kæmpe respekt til heroic for den kamp; så kan vi jo håbe på at Astralis slår g2 og gambit og de mødes i finalen til et comeback brag! :D
#42 MhB
2021-05-03 18:28
Flot heroic vinder, især når de får hjælp af cheater igen hurra hurra
#44 sZyx
2021-05-03 21:07
Dybt suk... Så tror jeg også snart vi skal videre.
#46 ASRA
2021-05-04 14:06
ResidentSleeper seriøst