Opret Log ind
Endnu en tidligere YNITY-spiller udelukket for snyd
Spilleren er ligesom sin tidligere holdkammerat blevet permanent udelukket fra platformen Esportal.
Skrevet af: Amalie    12. april 2021 21:40      

Foto: Pexels

Den tidligere YNITY-spiller madsteR er blevet permanent udelukket fra platformen Esportal, hvor det fremgår, at spilleren er permanent banned for snyd.

madsteR er den anden i rækken, da den tidligere holdkammerat i YNITY Soohe i sidste uge ligeledes blev permanent udelukket fra Esportal for snyd.

YNITY deltog i Elisa Nordic Championship, hvor de nåede hele vejen til kvartfinalen og tog et map fra Tricked i et 2-1-nederlag. Udover madsteR og Soohe talte holdkortet også mvm, wolflaz og n1xen, hvor sidstnævnte i øjeblikket testes af Astralis Talent. 

LÆS OGSÅ
Dansker permanent udelukket for cheat

Hovedpersonen afviser dog at skulle have snydt og er uforstående overfor udelukkelsen på den nordiske platform. 

Jeg loggede på esportal og var banned, meget uforstående. Jeg er i dialog med admins om at få dette opklaret, og håber at få fremlagt bevis indenfor nærmeste fremtid. Jeg er heller ikke bannet på andre platforme, hvor jeg ligeledes har været aktiv, og dette er endnu en grund til, at jeg ser meget uforstående på hele situationen, udtaler madsteR til Dust2.dk 

For bare to uger siden blev madsteR præsenteret på det nye  DEJAVUE-hold, hvormed han senest har spillet kvalifikationer til MAXGAMING Steelseries-turneringen, der afvikles på Esportal.

LÆS OGSÅ
Nyt hold ser dagens lys

#2 DemoN
2021-04-12 22:02
:)
#3 Skraldejohn
2021-04-12 22:02
Another one bites the dust
#4 BTD
2021-04-12 22:05
2 nede 1 mere to go.
#5 gallazor
2021-04-12 22:09
ses n1xen mirage only gamer
#11 Veeip
2021-04-12 23:00
toxic
#6 Martin
2021-04-12 22:13
Lang tid siden der har været cheat i public 😱
#7 maggieb
2021-04-12 22:20
Esportal er noget skrald kan i huske da alle blev vac banned.
#8 Gilborg
2021-04-12 22:27
Lidt ironisk, at han er inde og forsvare ham selv + holdet og så bliver han sgu selv taget i at guffe HAHAHAHHA

https://www.dust2.dk/Nyheder/14731-dansker-permane..
#9 bayz-
2021-04-12 22:54
Hold kæft en klovn :D
#10 DH_JanLund
2021-04-12 22:57
Hvad med profilen herinde?
#12 Narky
2021-04-13 00:08
Puha der må være nogle som sveder lige nu🥵🥴
#13 klit
2021-04-13 00:36
Begynder det ikke ar blive en smule risikabelt at hive nixen ind i Astralis navnet? Det virker til at det kommer til at skade mere end det gavner.. puha

Håber der er mere fornuft gemt i vng.
#14 Gilborg
2021-04-13 00:52
Stjernerne er vel alligevel på vej ud ligner det lidt.. Så den org ender med bare at have et talent hold med en "formået" cheater i følge communityet

I hvertfald nogle sjove kommentarer som er kommet fra CEO af Astralis og Glaive på twitter.
#15 klit
2021-04-13 00:54
Imo virker det bare for risikabelt for selve brandet. Om vnG er klar på at tage den risiko, må vi vente at se. Jeg havde aldrig gjort det, når man ser på hvem som er blevet exposed de seneste uger🤯
#16 Gilborg
2021-04-13 00:58
Imo er det lidt mærkeligt, at være bedste venner i 4 år straight, spille kvalifikationer sammen og ikke ane en pind om, at kammeraterne sidder og snyder. Enten er man selv med på det og er inkluderet eller også ved man det bare og spiller med. ¯\(o_o)/¯
#17 klit
2021-04-13 01:00
Helt enig 🙌🏻 Og så er jeg pisse ligeglad om hvor god han har været til ét bootcamp..
#18 Gilborg
2021-04-13 01:09
Hvis det vejen frem, spille med snydere/snyde for at få gode stats eller være på de "gode" hold. Som er nok til at få et tryout til den organisation, som har haft verdens BEDSTE counter strike hold til dags dato, som derefter kan blive til et spot på main holdet få en løn på 150.000 om måneden og formår at være på holdet i 1 års tid. Så har du sgu lige sikret dig en god fremtid for dig selv, og selv HVIS du bliver opdaget (hvis du nu snyder) er der ingen rigtig straf udover, at få ødelagt dit ry' i CS og blive permanent banned, men du har til gengæld også lige tjent 1 millioner kroner. Hvis man så tænker hvor mange PRO spillere, som er blevet fundet skyldig de seneste 5 år, så kan du vidst tælle det på én hånd. Nemlig 0..

Så for mig lyder det sgu rimelig worth for personen ham selv... Ingen straf/bøde/sagsøgning, som der ville være i en hver anden sportsgren ingen ting!
#30 Kristja
2021-04-13 08:12
K0nfig er et fantastisk eksempel :)
#32 Gilborg
2021-04-13 19:41
Forstår stadig ikke hvordan den mand undgik det, der var konkrete beviser på ham, men alligevel skete der ingen ting, som om at Valve vendte hovedet væk. :)
#34 Kristja
2021-04-14 01:06
Helt enig, men det ville nok skade scenen mere end det ville gavne! Holder også på at et par pros har snydt og er blevet bedt om at holde lidt ferie af valve efterse blev busted. Olof f.eks med hans 'wrist issue' der er uden tvivl flere som har snydt, og det er stadig pretty easy i dag. Især nu hvor alt er online. 200$ så har du cheat med faceit bypass for 1 måned 😅
#35 Gilborg
2021-04-14 01:19
Altså må nok indrømme, at jeg undersøgte det lidt og snakkede med nogle hist og her og de fortalte mig de kunne skaffe mig faceit cheat for 40$ om måneden garanteret at jeg ikke blev banned.. :))

Det ville skade scenen, men jeg vil hellere have at scenen bliver skadet og vide at scenen er clean end at Valve holder hånden over cs scenen og hver gang der kommer en ny god spiller, eller en pro bliver helt syg så er jeg i tvivl om han er god eller om han sidder og snyder med noget low fov aimbot, som man ikke kan spotte.....
#19 Mattiii
2021-04-13 01:14
Hvilke kommentarer ? :D kan du linke
#20 Gilborg
2021-04-13 01:24
The end is always a new beginning: Glaives tweet: https://twitter.com/gla1ve_csgo/status/13809296723..

Derefter vælger Nikolaj nyholm som er org owner af Astralis at poste det her: https://twitter.com/nikolaj/status/138060573470295..

Hvilket Semmler kommenterer: https://twitter.com/OnFireSemmler/status/138085897..

Imo må jeg give Semmler ret, virker meget mærkeligt at skrive sådan her som CEO.
https://gyazo.com/228bbdc9f4a1afcd1bcb41d32dcde638
#21 Mattiii
2021-04-13 01:29
ty!
#24 Hunt
2021-04-13 02:27
Tænker ikke Nikolaj Nyholm har noget at skulle have sagt omkring holdet som sådan, hvem der spiller eller lign. Det er vel zonic og spillerne selv..
#25 PillerPaller
2021-04-13 07:29
Synes også man kunne mærke på dupreeh at tiden på content for astralis var i vejen for at genfinde momentum - mon ikke de forsøger sig under en ny org :) tænker der stadig er et par top 10 år i dem trods alt ..
#26 Hateville
2021-04-13 07:32
Hvad mener du? Tiden på content for Astralis? Does not compute.
#27 PillerPaller
2021-04-13 07:37
Bare at de ikke kunne få spillet cs mellem deres exit i ESL og dagens kamp i blast :) synes det kom tydeligt til udtryk at det var håbløst planlagt af holdet omkring dem og et tiltagevendende problem
#29 Hateville
2021-04-13 07:48
Aaarh. Roger that!
#31 PillerPaller
2021-04-13 10:07
beklager det blev lidt indforstået - men Dupreeh blev interviewet af zulu lige efter deres nederlag senest, hvor man bare kunne tolke så meget frustration i hans noget indirekte formuleringer : )

Nogle gange er det lidt ærgerligt at de der Zulu værter har berøringsangst over for kritiske spørgsmål - der var så meget guld at komme efter, hvis de turde spørge ind - men nu er det selvfølgelig heller ikke journalister de har smidt på skærmen : )
#28 JnP
2021-04-13 07:42
Dupper var ude i et interview efter de tabte til gambit og sige de havde ikke tid til hverken at træne som hold eller dem selv før Blast startet for dem i dag.
#33 Gilborg
2021-04-13 21:29
Lige endnu et https://twitter.com/ItayKir/status/138197523092773..
#36 Gilborg
2021-04-23 12:56
JeG fIk AlLiGeVeL ReT IhHhHh HvOr Er JeG gOd
#22 Mrnobody
2021-04-13 01:50
Smider sgu lige en Freestylo på den her.

https://www.youtube.com/watch?v=r2QlrxIkwjw&ab..
#23 NikoHeiseN
2021-04-13 02:16
fut fut fut fut freeeestylo