Opret Log ind
Valve garanterer refundering efter falsk reklame
Valve har garanteret, at man kan få refunderet købte RMR-capsules.
Skrevet af: JSand    2. marts 2021 08:05      

Sådan så det ud til StarLadder Majoren i Berlin.

G2 lagde tidligere i går et billede op på Intsagram, hvor de skrev, at i dag var sidste udkald, hvis man vil få fingrene i nogle af de nye RMR-capsules.

Du kan se opslaget her.

CS:GO's officielle Twitter har kommenteret på opslaget, hvor de nævner, at der ikke er nogen fastslået dato på, hvornår sidste udkald finder sted.

Samtidig skrives der, at hvis man har købt RMR-capsules på baggrund af G2s opslag, så er det muligt at få refunderet Capsules, hvis de ikke er blevet åbnet.

Ejeren af G2, Ocelote, har undskyldt på Reddit, hvor han tager det fulde ansvar for, hvad der blev lagt op tidligere på dagen.

Du kan se undskyldningen her:

#1 wake
2021-03-02 11:32
Flot af valve, første gang nogensinde jeg har set de ikke bare har tænkt på mere revenue 😅
#2 odens
2021-03-02 15:22
Valve tjener da fedt på det. folk køber og G2 betaler for hele gildet :)
#3 wake
2021-03-02 18:23
Det er ikke g2 der giver capsule refundering det er valve..
G2 kan jo ikke gøre sådan noget? Hvordan skal du kunne få penge fra g2 ind på steam.
Og folk ville bare abuse det hvis det var G2 der gav real life currency, for at trække deres penge ud fra steam..
#5 odens
2021-03-02 22:12
Tænker da G2 betaler valve, de kommer ikke til at betale direkte.. Er ret sikker på valve ikke kommer til at betale, og har adgang/økonomi til ret gode advokater incase G2 ikke selv tilbyder det :)
#6 wake
2021-03-02 23:13
Tror jeg ikke du skal regne med, det er nok bare refund over steamwallet.
Tænker ikke G2 har noget med det at gøre overhovedet.
Grunden til valve gør det er nok mere for at redde G2 fra evt. Juridiske problemer, mht markeds manipulering.
#7 LGK
2021-03-03 08:04
Hvorfor fanden skulle de gøre det, det jo business
#8 wake
2021-03-03 11:25
Det er ekstremt dårligt for counterstrike og valves spil generelt at det bliver lavet retssager om markeds manipulering i deres spil, og G2 ville nok også lide overlast over retssager og miste csgo fans osv, ja det kan faktisk have en kæmpe snowball effekt og shitstorm for valve, forstår udmærket de lige trækker håndbremsen her og undgår en masse lort.
Set i lyset af det der lige er foregået med aktie manipulering så ville en evt. Retssag nok ikke gå i G2s eller valves favør.
#10 odens
2021-03-03 23:19
Altså retsagen ville være mellem G2 og Valve. så jo den ville nok gå i valves favør. Da g2 har lavet falsk marketing og fået folk til at købe ting. Ja der kommer refund via steamwallet men regning ender 100% ved G2
#11 wake
2021-03-04 00:26
Nej retssagen ville ikke være mellem g2 og valve der tager du fejl, da det er en forbruger der mistede penge ville retssagen hede forbruger mod G2, hvad vil du have valve skulle sagsøge G2 for?? At få flere penge fordi folk køber flere stickers??
Den retssag ville jeg sku gerne se 😂
Valve redder G2s røv her og det ligner ikke dem overhovedet.
#12 odens
2021-03-04 00:33
Forbrugeren ville aldrig kunne klage til G2 da de ikke står bag Valve, de ville kun have mulighed for at ligge sag an mod det firma de har gjort deres køb ved, det vil sige Valve.. Og der kan valve så tage den til G2 og sige enten betaler i det her beløb ellers hiver vi jer i retten for falsk markedsføring...

Jeg er ikke helt sikker på du forstår hvordan sådan en business fungere, på den måde du skriver... Altså jeg er ikke engang 1 sekund i tvivl om at Valve ikke står for regningen selv, da de eneste der har gjort noget ulovligt og forkert er G2.
#13 odens
2021-03-04 00:35
Og i det sagen nok er gået ret hurtigt bag lukkede døre, har de hurtigt kunne melde ud at de får deres penge tilbage, så den bliver skudt til jorden så hurtigt som muligt
#14 wake
2021-03-04 06:04
Selvfølgelig kan folk slæbe G2 med i en retssag når noget af sticker revenue går til dem hold nu op med dit vås...
#15 odens
2021-03-04 13:56
JA det er det jeg siger. G2 er de eneste der har gjort noget ulovligt.. Ergo de står 100 procent med regningen
#16 wake
2021-03-04 16:11
Kan simpelthen ikke argumentere med dig når dine argumenter er så piv ringe har jo skrevet hele tiden at valve redder G2 ved at betale forbrugere tilbage der er blevet ramt af det her.
Længere oppe siger du forbrugere ikke kan slæbe G2 i en retssag nu siger du pludselig de godt kan???
#4 fLix8
2021-03-02 18:48
Sad og tænkte præcis det samme. Det her ligner ikke valve.. 😅
#9 Hateville