Opret Log ind
Her er Astralis' modstander
Astralis kan se frem til nordamerikansk modstand i første runde af BLAST Global Final, der tæller en præmiepulje på over 6 millioner kroner.
Skrevet af: Sander    12. januar 2021 12:25      

Magisk og co. bør besejre Evil Geniuses i første kamp.

Årets første store turnering, BLAST Global Final, kommer til at byde på flere brag allerede i første runde, hvor Astralis har fået en overkommelig modstander.

Det er Evil Geniuses, verdens 18. bedste hold, der venter for danskerne i første runde af double elimination-turneringen.

Complexitys to danskere, blameF og k0nfig, kan derimod se frem til noget af en opgave, da de skal bide skeer med ZywOo og resten af det uhyggelige Vitality-hold, der ligger nummer to på verdensranglisten lige nu.

Her er de fire åbningskampe:

  • dk Astralis vs. us Evil Geniuses
  • eu G2 vs. br FURIA
  • fr Vitality vs. eu Complexity
  • ru NaVi vs. us Liquid

Astralis spiller på turneringens første dag, den 19. januar, mens Complexity først skal i kamp dagen efter.

BLAST Global Final løber frem til og med den 24. januar, og de otte hold dyster om en præmiepulje på intet mindre end 6,1 millioner kroner. 

#1 Luffe-
2021-01-12 12:37
Så skal der stompes NA.
Complexity får det svært, men håber de kan lave et upset og tage den hjem.

Tror dog det bliver Astralis, G2, Vitality og NaVi som går videre :)
#2 Wasin
2021-01-12 12:55
Jeg glæder mig til at følge liquid under fallen! - Gætter på det er et alt eller intet projekt, og her håber jeg på det går op i en højere enhed :)
#6 PEGASUS
2021-01-12 13:53
Kunne forstå at de har spillet med ham siden oktober-ish?

Man må håbe at de allerede har styr på flere taktikker og spillestilen. Det bliver spændende at følge med i hvordan de klarer sig
#11 WeiZ
2021-01-12 14:26
Er vi sikker på at fallen skal Call? Er selv enige i det giver mest mening. Men hvis man læser det interview på hltv, lyder det ikke til det imo. Kan være jeg har misforstået det :p
#13 PEGASUS
2021-01-12 14:29
Intet er sikkert, af hvad jeg har kunne læse mig frem til. Men personligt, håber jeg han skal :)
#15 Wasin
2021-01-12 16:04
Yeah det er også sådan jeg forstår det. Forhåbentligt bliver det med fallen som caller og med stewie med den aggressive spillestil der skal ud og samle information og hjælpe fallen med sine calls.

Jeg tror fallen kan være præcis hvad liquid har manglet. Individuelt har de altid haft spillerne til at være top contenders, der har bare liiiiiiiiige manglet det sidste. Det teamplay og struktur jeg håber de kan få indlagt nu kan gøre dem til netop det!
#3 weKz
2021-01-12 13:08
Astralis
FURIA
Vitality
Liquid
#4 tOPZ
2021-01-12 13:52
Bliver vildt spændende at se complexity med poizen tilbage i kamp :-)
#5 Madsen
2021-01-12 13:53
Poizen er ikke tilbage de træner med jugi lige nu
#7 PEGASUS
2021-01-12 13:53
Hvordan ved du det?
#8 Luffe-
2021-01-12 14:07
Rygterne går på diverse Twitter CS leaks. Det er ihvertfald hvad jeg lige kunne finde frem til.
Om der er hold i rygterne vil jeg ikke stå på mål for :D
#12 PEGASUS
2021-01-12 14:27
Tak for info. Det virker bare underligt, når han har joint Valorant-vognen - som de også så pænt skriver under her :-)
#14 Luffe-
2021-01-12 14:30
Muligt. Mit eget bud, er at han hjælper Complexity, da poizen kommer tilbage på et tidspunkt.
Om han så skifter til Valorant bagefter, der ved jeg ikke :D
#19 PEGASUS
2021-01-12 20:29
Det blev så bekræftet ;)
#9 Tyze
2021-01-12 14:07
hvaaad, men Jugi har jo joinet Valorant?
#10 tOPZ
2021-01-12 14:09
Tænkte også lige, Jugi er vel på valorant grinden nu.
#16 Phoey
2021-01-12 16:41
Både Valorant og Stand-in for Complexity er jo blot rygter.

Jeg er sten sikker på, at han vil vælge CS over Valorant hver eneste dag på ugen.
#17 MrBlond
2021-01-12 18:20
Spændende! Glæder mig til noget CS igen! Fede kampe👏🏻😍
#18 mamas
2021-01-12 18:29
Øv bare en Astralis nyhed, troede lige det var en Astralis Talent nyhed :o)