Opret Log ind
es3tag slår tidligere holdkammerat ud af turnering
Complexity er ude af BLAST Premier Fall Showdown efter en fantastisk præstation fra es3tag og Cloud9.
Skrevet af: JSand    28. november 2020 22:29      

es3tag og resten af Cloud9 formåede at komme tilbage på tredje map for at tage sejren.

Complexitys BLAST-eventyr er ovre efter blot to kampe, da de for ganske få minutter siden blev slået ud af turneringen efter et 2-1-nederlag til es3tags cloud9.

Kampen blev en meget tæt og nervepirrende affære, hvor de to Complexity-danskere leverede en godkendt præstation, mens hele Cloud9-mandskabet præstrede på højt plan.

På første bane startede Cloud9 stærkt ud, men med en brandvarm blameF i front skød Complexity sig tilbage og tog sejren. Andet map så længe ud til at blive endnu tættere, men på T-siden vandt es3tag og co. ni runder i træk for at sende kampen ud på den afgørende bane.

På Dust2, hvor det hele skulle afgøres, blev det straks tæt igen. Complexity startede stærkest ud og kom faktisk op på en 14-10-føring, men herefter var det nok for ALEX, es3tag og resten af Cloud9.

Millionprojektets IGL formåede nemlig at hive holdet tilbage i opgøret, og her vandt det nye hold de resterende seks runder for samtidig at vinde opgøret i den 30. og sidste runde og spille sig videre til semifinalen i BLAST Premier Fall 2020 Showdown.

BLAST Premier Fall 2020 Showdown
Bedst af tre maps
Complexity
1 - 2
Cloud9
de_nuke 16 - 13 de_nuke
de_mirage 8 - 16 de_mirage
de_dust2 14 - 16 de_dust2

Da BLAST Premier Fall 2020 Showdown spilles i et single-elimination-format betyder nederlaget også, at Complexity må ses sig slået ud af turneringen, mens Cloud9 fortsætter i morgen, når es3tag står over for landsmanden karrigan.

#1 weKz
2020-11-28 22:34
Lidt træls de ikke filmede BlameF efter det nederlag, roidrage? 😂
#8 Kristja
2020-11-28 23:07
Man bliver så træt af sådan nogle kommentarer.

Nårh det så er sagt! Hvad hentyder du til? 😅
#9 WeiZ
2020-11-28 23:14
Er det evt et clip? :p
#10 weKz
2020-11-28 23:29
Nej, han var den eneste der slet ikke blev vist et klip af efter kampen, så tænker vel han rimelig hurtigt fik smidt headsettet 😂
#14 Kristja
2020-11-28 23:48
Så alle der ikke bliver vist klips af før, under og især efter kampe, som s1mple f.eks de 'roid rager' efterfølgende, yikes en konklusion at drage til 😂
#15 WeiZ
2020-11-29 00:03
Tror dog ikke han mener det som noget negativt. :b men ved aldrig
#17 weKz
2020-11-29 00:09
Jeg tror Kristja tror alt jeg skriver er negativt tbh 😂
#26 PillerPaller
2020-11-29 09:52
Han er også underlig :)
#31 Kristja
2020-11-29 14:10
Sgu også for kedeligt at være normal 😁
#39 PillerPaller
2020-11-29 18:42
haha det kan der være noget om : ) Rigtig go' søndag.
#40 Kristja
2020-11-29 20:20
Jeg takker mange gange, og lige over! :D
#32 Kristja
2020-11-29 14:11
Neej det lader til, at han mente det som i sjov! Jeg synes bare selv at 'roid rage' er knap så sjovt, hvis det nu er noget som faktisk kunne støde en. Det ville ihvertfald støde mig, og har selv hørt det for 😅
#16 WeiZ
2020-11-29 00:06
Håbede på du havde et clip hvor han slog i bordet. Det ville jeg nemlig gerne se xD ahhaha
#18 weKz
2020-11-29 00:10
Samme! Jeg var i hvertfald selv gået grassat hvis det var mig 😂
#25 Patman
2020-11-29 08:50
Roids <3
#2 Wasin
2020-11-28 22:35
Imponerende jævn kill distribution på cloud9 holdet. ALEX er fremragende individuelt og lavede nogle gode reads på dust2 i hvert fald. - Imponerende hvor hurtigt de ser så gode ud! :)
#3 Madsen
2020-11-28 22:44
Cloud 9 begynder at se farlige ud 😮
#4 MrBlond
2020-11-28 22:46
Flot af Cloud 9 velkæmpet af Complexity!
Men det ser godt ud der sker fremskridt😄
#5 warwhale
2020-11-28 23:02
Kom så Strogie. Et eller andet om at han bundfragger.
#6 weKz
2020-11-28 23:04
Ese GOAT
#7 Kristja
2020-11-28 23:05
Strogie skrev faktisk pænt om ham sidst han var i en nyhed. Så måske synet er ændret. Den næste der skal til at få et klarsyn er vidst weKz, han virker til at have et horn i siden på F 🥴
#11 weKz
2020-11-28 23:31
“Når det så er sagt” så skrev jeg faktisk positive ting om ham i sidste nyhed os 😏 kan du jo lige gå tilbage og tjekke 🤷🏼‍♂️
#12 DamiX
2020-11-28 23:36
Stop med at være så fucking toxic altså.................
#20 weKz
2020-11-29 00:17
Kan slet ikke se hvor jeg er toxic i nogle at mine kommentare altså..................
#13 Kristja
2020-11-28 23:43
Du skrev hvad 5 kommentarer omkring at han havde en kedelig spillestil, baiter what so ever. Hvis dette var tilfældet, så ville han sgu nok ikke blive skam rost af så mange. Manden er en kæmpe maskine, og ligger så mange timer i spillet. Men at du så skal kaste rundt med 'roid rage' anklager. Cmon 😄
- vær nu lidt godhjertet ❤️
#19 weKz
2020-11-29 00:12
Jeg skrev jo lige præcis os, at han var en kæmpe maskine, i hvetfald med andre ord. Jeg skrev at jeg synes hans spillestil var kedelig at se på, men at det jo ikke betød noget så længe det virker for dem.
Understregede endda to,tre gange at jeg synes han var helt vild pt.

“Roidrage” skal du slet ikke tage så tungt som du gør, jeg skrev bare jeg godt ville have set det, da han virker som en der har et ok temperament
#33 Kristja
2020-11-29 14:14
Tak for at uddybe! Kan godt se, at jeg måske blev lidt for stødt ihft, at jeg er en lille fanboi 😂
-peace out brother 🙏🏻
#29 leandr
2020-11-29 12:18
Altså, han baiter jo, men det behøves ikke at være en dårlig ting altid. Derudover er det også tydeligt at han tager steroider.
#34 Kristja
2020-11-29 14:18
Hold nu op, hans nuværende form/fysik er slet ikke noget at sammenligne med at roids. Har flere kammerater der har opnået tilsvarende UDEN... Og jeg har flere kammerater der har opnået en markant vildere form MED.

Men jeg skal da heller ikke udelukke, at han har leget med det før i tiden. Men så vidt jeg ved, så bliver pros vel testet nu om dage, så tvivler stærkt på at han vil løbe sådan en risiko :)

Men what so ever. Hvorfor smide rundt med anklager/påstande om amdre. Det er bare sørgeligt 😊
#22 strogie
2020-11-29 05:44
Jeg så ikke kampen den blev sendt 01.30 og jeg har 2 børn, måske du skulle skrive noget relevant i stedet for bare at skrive for at skrive.
#23 weKz
2020-11-29 07:58
Den blev sendt kl 19:30? 😂😂
#24 strogie
2020-11-29 08:18
Jeg bor i Thailand så kan du selv regne tidsforskellen ud.
#27 weKz
2020-11-29 10:55
Ahh, ja så må du os være en af de ældre herre 😉
#28 strogie
2020-11-29 11:01
Ja det kan man vidst godt sige :)
#35 strogie
2020-11-29 15:16
Jeg går udfra du godt selv kan se hvor latterlig din kommentar var siden du ikke svarer, du taler om at være umoden.
#36 warwhale
2020-11-29 16:28
Umiddelbart virker det til at mit oprør mod dig har virket, så jeg er godt tilfreds.
#37 strogie
2020-11-29 16:42
Du er langt ude.
#38 warwhale
2020-11-29 17:17
Og det accepterer jeg at du synes.
#21 DOMINA7HOR
2020-11-29 00:50
Den så jeg ikke komme. Flot sejr. ALEX fører an og floppy+mezii holder et pænt stabilt niveau.

Bliver interessant med woxic mod mouz. Siger 2-1 til mouz.
#30 unclejakes
2020-11-29 13:39
Det er sgu sjældent coL taber når både k0nfig og poizon leverer.

Fedt at se, at cloud9 er nået over den første fase af at skulle bevise deres eksistensberettigelse. Næste udfordring bliver når de har vist mere af deres map pool og hold begynder at anti-stratte dem. De har nok 1 til 2 turneringer mere, hvor de kan leve på “honeymoon period”.