Opret Log ind
Svensk stjernespiller får VAC ban
Den svenske stjernespillers steam-profil har fået et VAC ban, hvorfor spilleren nu selv efterlyser hjælp på Twitter.
Skrevet af: annemai    28. november 2020 11:35      

Her ses KRIMZ yderst til højre, da fnatic vandt ESL One Cologne Majoren i 2015.

Den svenske fnatic-spiller, KRIMZ, har angiveligt fået et VAC ban. Det fremgår på hans steam-profil i dag, hvilket kan ses her.

KRIMZ bekræfter ligeledes selv på Twitter, at hans konto er blevet VAC banned. Her beder han desuden CS:GO om hjælp til at løse problemet.

Hvad, VAC bannet er givet for, vides endnu ikke, og det kan derfor meget muligt være en fejl. Det er desuden muligt, at bannet er givet i et andet spil end Counter-Strike.

KRIMZ har vundet to majors i sin karriere, som tæller over fem år på højeste niveau. Det vil derfor være ganske katastrofalt, hvis VAC bannet viser sig at holde stik, da det vil betyde en udelukkelse til én af de mest erfarne spillere i verden.

LÆS OGSÅ
Kæresten springer ud som sanger

LÆS OGSÅ
cadiaN med massiv kritik af tidligere North-stjerne - "Jeg blev meget overrasket, da jeg hørte det"

#1 MrBlond
2020-11-28 11:37
Super, har lige lavet et opslag om det haha hold os lige opdateret! :)
#2 zyh
2020-11-28 11:40
KQLY vac ban?
#3 sekke
2020-11-28 11:46
Det skal blive spændende at følge denne nyhed. Men mon ikke der bare er sket en fejl?
#4 Tyze
2020-11-28 11:50
Det kunne man håbe. 😬
#5 Kristja
2020-11-28 11:50
Spændende! Det kan jo være alt fra et Vac ban på en smuft til et andet spil der er årsagen, hvis hans mobil nummer er linked til flere accounts 🤓
#6 Tyze
2020-11-28 11:54
Synes du virker lidt for excited over muligheden for at han rent faktisk har fået et VAC-Ban legit.
Det er da slet ikke godt for CS hvis det er sandt...
#7 Kristja
2020-11-28 11:56
Det spændende ved det er, at jeg ikke tror på valves VAC system fungere som det skal.

Lad os sige du har en smurf med 0.01 hrs i csgo, som får et Vac ban fordi du har haft cheat på mod bots. I dette tilfælde får din main account et Vac ban, fordi begge accounts er koblet til samme nummer, hvilket i min verden er helt brændt af.

Og det ville selvfølgelig være en katastrofe, men han er ikke trade banned, så det er formentlig ikke i csgo :D
#8 stowstow
2020-11-28 12:01
Hvis du spiller imod bots, så burde din account ikke få et vacban (:
#10 Kristja
2020-11-28 12:10
Men jeg kan garentere dig for at dette er tilfældet, blot for mange år siden. 5 dollars aimbot, for at afprøve noget. I sammenhæng med da subroza kom frem på scenen :)
#9 Tyze
2020-11-28 12:05
Kan godt se den vinkel på det ja, men som der bliver sagt, så er der ikke Vac på bot-serveren :)
#11 Kristja
2020-11-28 12:12
Hvis dette er tilfældet, så bevidner dette jo bare endnu mere, at systemet er rigged :)

Det er dog også 4-5 år siden. Så ikke noget at skabe en debat over som sådan. Mere for at pointerer at systemet er dårligt. Og at få et 'Phone share vac ban' på sin main med skins for 800 dollars er op af bakke 🥴
#12 sirr
2020-11-28 12:14
Så fik flusha endelig hammer.... FUCK.

Haha, mon ikke det er en fejl? Bliver spændende at se hvad der sker :-)
#15 b1ng0_o
2020-11-28 14:24
Det havde nok været en mindre tilgivende/forstående tilgang folk havde haft, hvis der havde stået flusha i stedet for krimz xD
#18 sirr
2020-11-28 14:58
Haha, det tror jeg tilgengæld du har ret i mate :D ..
#13 Gilborg
2020-11-28 12:37
Seriously? nooo, Seriously? nooo, Seriously? nooo
#14 wake
2020-11-28 14:21
Forstår ikke der ikke er en milliard kommentar på det opslag her endnu 😂
#16 Celebrations
2020-11-28 14:33
Fordi det er 99.9% en fejl/hans steam er blevet hacket
#17 wake
2020-11-28 14:48
Mere det der med at alle andre hvor det har været en "fejl" har bare fået at vide de kan rende og hoppe af volvo basicly :D
Det spændende om han får det fjernet rofl.
Og så er der jo den ene 0.01 % for det rent faktisk ikke er en fejl, men det finder valve vel ud af hvis det er sådan det er tænker jeg :D
#20 Patman
2020-11-28 19:19
Og det ikke cs go vac?
#21 Hassann
2020-11-28 20:15
Det er CS:GO Vac Fnatic's coach skrev det på twitter
#22 Patman
2020-11-28 21:11
Tak for info :)
#19 DELUSIONAL_48kg_kid
2020-11-28 15:58
Så mangler de lige flusha, tænk at de bliver ved med at prøve at snyde, det skal nok blive opdaget før eller siden.
Håber ikke hans kendis status overruler dette vac Ban.
#23 Mrnobody
2020-11-28 23:53
Haha kæmpe EKS D