Opret Log ind
Heroic kører Ambush over
Heroic var det klart bedste hold i danskerkampen, hvor Ambush stod på den anden side.
Skrevet af: Sander    26. maj 2020 13:04      

TeSeS og Heroic havde ingen problemer med at besejre Ambush.

Der var ikke særlig høje forventninger til Ambush, inden mødet med Heroic i Home Sweet Home Cup 6 i dag, og det var med god grund, for Ambush skød sig aldrig rigtig ind i opgøret mod et stærkt Heroic-hold.

Heroic, anført af niko og TeSeS i topform, var onde mod landsmændene, der skulle forsøge at jagte den helt store overraskelse.

Som CT på Inferno vandt Heroic 12 runder, og selvom Ambush snuppede pistolrunden efter pausen, kunne de ikke stille særlig meget op, da Heroic hurtigt stak en kniv i comeback-drømmen.

Ambush fik dog kæmpet sig op på sammenlagt fem runder, men Inztas tropper må sande, at der bare var klasseforskel i dag. Ambush spillede endda også med notaN som stand-in, og det gjorde ikke opgaven nemmere at mangle en af sine faste spillere.

Home Sweet Home Cup 6
Bedst af ét map
Heroic
16 - 5
Ambush
de_inferno 16 - 5 de_inferno

Heroic er dermed videre til vinderkampen i gruppen, mens Ambush skal dyste mod Gambit Youngsters senere i dag i taberkampen. Her skal Ambush bruge en sejr, da et nederlag sender danskerne ud.

Home Sweet Home Cup 6
Bedst af tre maps
HAVU
0 - 2
Heroic
de_dust2 14 - 16 de_dust2
de_mirage 8 - 16 de_mirage
de_nuke de_nuke

Home Sweet Home Cup 6
Bedst af tre maps
Gambit Youngsters
2 - 0
Ambush
de_train 16 - 11 de_train
de_dust2 16 - 8 de_dust2
de_vertigo de_vertigo

#1 kREZ
2020-05-26 13:10
Ryxxo, kunne godt være et emne med den awp, til copenhagen flames!
#2 ZCDK
2020-05-26 13:12
Ikke til salg
#3 Tyze
2020-05-26 13:14
Har Ambush økonomi til at sige nej though?
#5 ZCDK
2020-05-26 13:19
måske ikke, men vi har loyalitet på holdet og tro på projektet. Ikke første gang en spiller vil sige nej til et bedre tilbud - men potentialemæssigt under jeg alle mine spillere den slags chancer, og kommer aldrig til at stå i vejen. Kan kun sige at vi absolut ikke ønsker at sælge, men står ikke i vejen for spillerne.
#9 Tyze
2020-05-26 13:37
Helt forståeligt! Nu må vi se hvor Flames kigger henad :)
#10 b0ychild
2020-05-26 13:54
Tror du virkelig Ryxxo ville sige nej til CPH Flames?
#12 ZCDK
2020-05-26 14:50
Det håber jeg sgu ikke for ham at han vil :D Men jeg er over vist om at han lige vil tænke over det inden han siger ja.
#17 wake
2020-05-26 17:10
Please sælg ham til flames. Det er snart på tide ryxxo kommer ud af subtoppen. Han sad med 29 Maps i streg med plus rating da han var på tricked men er blevet totalt overset af diverse hold.
Heroic skulle have hentet ham da de manglede en awper. :/
#4 kREZ
2020-05-26 13:16
Synd at skulle holde en spillers potentiale tilbage, men jeg forstår dig godt :)
#6 ZCDK
2020-05-26 13:20
læs #5 :)
#7 Z3T0
2020-05-26 13:24
Hvorfor tage en ind der bliver 24 snart og pretty much har været samme niveau i 2-3 år, istedet for et ungt talent? :)
#8 kREZ
2020-05-26 13:27
Hmm, fordi jeg tror på Ryxxo kunne blive endnu bedre end han er nu, hvis han får lov at prøve kræfter med det. 24år er ingen alder. Han har mange gode år endnu, og Copenhagen Flames skal få det til at fungerer, jeg synes ikke de skal satser på ungdommen, jeg kunne også godt se Mertz som en mulighed.
#11 Z3T0
2020-05-26 14:17
Hvordan kan du ikke synes, at man skal satse på ungdommen? :)
Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, 70% af den danske scene er jo bare de samme 22+ årige der prøver hold af i 3-6 måneder og så prøver igen!? :)
#13 sirr
2020-05-26 16:04
Ryx på et hold med kvalitet som Flames ville give ham endnu mere udvikling, og selvom han måske ikke er Young gun så får man snildt 3-4 år ud af ham endnu - og mon ikke det er rigeligt? Spørgsmålet er nærmere om Flames, med deres forretningsmodel in mente, ville kigge den vej d han måske ville være sværere at sælge igen.
#16 Z3T0
2020-05-26 16:51
Hmm ville give dig nogenlunde ret, men kan på ingen måde se man vil have have ryxxo ind på et hold som flames, som du lidt selv også ser hvis man ser på den måde de arbejder udfra!
#19 kREZ
2020-05-26 19:06
Jeg kender ingenting til deres forretnings model, men lad os antage de vil sælge holdet. Så tror jeg ryxxo vil være bedre. Også i forhold til eventuelle sponsor og præmie penge. Tror de på den korte bane kunne lave bedre resultater med ryxxo, få solgt en spiller få noget fin økonomi ind også snuppe en ung mand :)
#14 Mikfel
2020-05-26 16:08
Jeg synes nu ellers at roeJ klarer det ganske fint - i forhold til din alderskommentar.
#15 Z3T0
2020-05-26 16:50
Helt sikkert roeJ har klaret det fremragende! :) Men han har aldrig ikke spillet på de samme hold 3-4 år uden at komme videre! ;)
#18 wake
2020-05-26 17:12
Hvis du tror det er ryxxos niveau der ikke gør han spiller på topholdene synes jeg måske du lige burde glo hans hltv igennem engang :)
#20 Z3T0
2020-05-26 20:14
Fordi man har gode hltv stats som awp’er betyder det ikke, at man har den spillestil som de større hold søger! :)
Har aldrig sagt han ikke er en fremragende spiller, efter min mening er skal han bare ikke på flames! :)
#21 wake
2020-05-27 11:02
Thomas har nærmest kun impact frags. Nu har jeg nærmest set ham spille siden dengang han sad i taktikstativ og spillet mod ham utrolig mange gange selv.
Jeg snakker udfra erfaring og ikke udelukkende frags, han burde så meget være længere i sin karriere og ikke bare toppe på at have vundet copenhagen games! Hvor han i øvrigt slagtede sin modstander :)
#22 Z3T0
2020-05-27 18:42
Det har jo stadig ikke noget, at gøre med om hans spillestil passer ind?