Opret Log ind
zews er fortid i MIBR
MIBR tager nu konsekvensen af de skuffende resultater og skiller sig af med coachen.
Skrevet af: Sander    26. marts 2020 07:40      

Der har ikke været meget at smile af for zews i MIBR-trøjen.

MIBR-spillerne har langt fra været tilfredse med resultater det seneste lange stykke tid, og det koster nu zews jobbet som coach.

zews vendte tilbage til det brasilianske hold for 15 måneder siden i en byttehandel, der sendte Stewie2k til Liquid, og zews og TACO til MIBR.

Det er gået godt for Liquid siden da, men MIBR har kun kigget mod bunden. Det brasilianske hold er således faldet fra en femteplads, da zews og TACO vendte hjem, til nu at ligge nummer 25 i verden.

Det er altså tre spillere, der tidligere har vundet to Majors, som nu er helt dernede, hvor de er i reel fare for at ryge ud af top 30.

Ydermere skal vi helt tilbage til august 2018 for at finde sidste event, som MIBR vandt. Det var endda ikke et af de store, da de vandt ZOTAC Cup Masters foran hold som Kinguin, OpTic og TYLOO.

Både zews, FalleN, TACO og fer var med til at vinde ESL One Cologne Majoren i 2016.

Det tager holdet nu konsekvensen af, og det er den 32-årige zews indforstået med, da han på Twitter erkender, at han bærer en del af skylden for nedturen. Det fremgår af et statement på portugisisk, som HLTV.org har oversat.

MIBR er ikke på udkig efter en ny coach, da holdets manager, dead, overtager rollen fra dags dato.

MIBR består nu af:

  • br FalleN
  • br fer
  • br TACO
  • br kNgV
  • ar meyern
     
  • br dead (Coach)
#1 crisp
2020-03-26 07:42
MIBR? Dem havde jeg helt glemt lol
#2 sirr
2020-03-26 07:56
Øv, hvor har det været en hård omgang at følge med i deres fald fra storhed. Elskede simpelthen at se dem spille med deres, til tider, uortodokse spillestil. Jeg tror dog det kræver mere end at smide en manager ind som coach - bl.a. FalleN kan jeg have tvivl om fortsat er god nok.
#3 crisp
2020-03-26 08:08
FalleN er da efterhånden også lidt halv-gammel ik’?🧐
#7 yez
2020-03-26 10:55
det er jo Virtus Pro om igen. MiBr er ikke længere relevante som titeludfordrer. De er med til mange turneringer i form af tidligere bedrifter og det er på samme grundlag de har en kæmpe fanbase.
#12 leandr
2020-03-27 19:06
Han er i hvert fald ikke en god caller.
#4 Luffe-
2020-03-26 08:44
Zews er vist ikke problemet her. Jeg tror ikke at han var klar til at lave den ændring som er nødvendig. At smide FalleN af holdet.
#5 whitebear22
2020-03-26 09:57
Hvorfor vil du af med Fallen? Han er stadig utroligt god.

Som jeg ser det, så har de aldring fundet melodien efter kNgV har erstattet coldzera, så jeg tænker, man bør overveje at skifte kNgV - de var trolds alt bedre dengang de spillede med deres coach i startfemmeren 🤷🏼‍♂️
#8 Luffe-
2020-03-26 12:19
Tror ikke han er meget my way or the highway type IGL. Efter hvad jeg kan opspore på reddit, ikke at det så er sandheden :)
#6 AlexBorg
2020-03-26 10:15
Man savner efterhånden dem egentligt ret meget.
Det var sku gode tid dengang cold og fallen sammen svingende to awps på mirage og bare flækkede alt og alle.
#9 MrBlond
2020-03-27 01:31
De er bare ikke særlige gode og spændende og følge mere desværre. :( De har haft deres tid desværre ved ikke rigtig hvad de kan stille op mere...
#10 Rubel
2020-03-27 13:06
Nej det er sgu synd. Det var ellers et sjovt hold at følge da det gik godt..
#11 MrBlond
2020-03-27 15:05
Enig fuldstændig :( Og det er fint Fer og Fallen og TACO ville spille sammen meeen, vil gerne måske se Taco af holdet måske men det kommer nok ikke til og ske.