Tilmelding til CEPTER Divisionerne lukker
00D : 12T : 02M : 21S

CADIAN SKIFTER TIL OG

Det er officielt: OG henter cadiaN. Som Dust2.dk tidligere kunne afsløre er den danske kaptajn den nye mand i OG-trøjen.

"Expect the unexpected"

Sådan introducerer OG deres nye spiller cadiaN.

Men det er sagt med et glimt i øjet og forhåbentligt et smil på læben, for allerede i slutningen af sidste måned kunne vi på Dust2.dk afsløre, at den danske holdkaptajn og AWP'er var på vej til OG.

Derfor afslutter OG også deres annonceringsvideo af cadiaN med "Det er sandt, vi har skrevet under med cadiaN, men det vidste i nok allerede".

OG bænkede deres to sidste danskere på holdkortet, Chr1zN og nicoodoz, den 30. oktober, og dermed skulle både IGL- og AWP-rollen udfyldes, hvilket vi går ud fra at cadiaN snildt kan klare, da han har oplevet stor succes med netop dette tidligere i sin karriere - særligt i tiden hos HEROIC. Hovedpersonen hinter selv til, at han er tilbage på AWP'en på sociale medier, og organisationen bekræfter i deres pressemeddelelse, at han også tager over som IGL.

cadiaN blev selv bænket i Astralis tilbage i april måned efter en periode, hvor han ikke formåede at løfte holdet synderligt fra tidligere resultater med device og blameF som IGL, men hvor han heller ikke fik lov til at læne sig op af sin stok og måtte bevæbne sig med riflen i stedet.

Selv skriv cadiaN om sin sidste tid på X:

De seneste to år og min overgang til CS2 har været meget svære. Der er ingen tvivl om at omstændighederne har været hårde, og der har været mange grund til manglen på succes. En ting er dog sikkert - jeg har stadig ikke fundet min rytme i det nye spil. Jeg tror stadig, at jeg har meget at give, og mit mål er at være en del af et hold med en flugtende vision, store ambitioner og gensidig respekt. Med dette håber jeg at finde min gamle form igen, den cadiaN i allesammen kender.

OG mangler stadig at besætte den sidste plads på holdkortet, og her er der masser at vælge imellem, da cadiaN netop kan overtage for både Chr1zN og nicoodoz.

OG er nu:

  • Danmark cadiaN

  • Sverige adamb

  • Sverige spooke

  • arrozdoce

  • Lambert (Coach)
    --

  • Danmark Chr1zN (Bænket)

  • Danmark nicoodoz (Bænket)

  • Danmark Buzz (Bænket)

#1(Med 0 svar)
11. november 2025 kl. 17:16
wake
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Hahahaha elsker den video. Tager lige tykt pis på alle journalisterne :D
#2(Med 13 svar)
11. november 2025 kl. 17:51
Madsen
Det kommer de til at fortryde
#3(Med 12 svar)
11. november 2025 kl. 17:54
Hunt
Kommer an på om de kan finde ud af at bygge et hold op omkring cadian der tror på ideen, så det ikke ender som i astralis.
#8(Med 2 svar)
11. november 2025 kl. 19:33
Madsen
*Så det ikke ender som i Liquid.
Cadian er færdig han har intet vist i CS2 som i overhovedet og før Heroic havde han heller intet bevist så mon ikke han blev båret af gode spillere og Hunden ;)
#10(Med 0 svar)
11. november 2025 kl. 19:37
Hunt
Måske, tror han kan gøre det godt hvis holdet tror på ham. Et ungt og sultent hold, modsat af liquid og astralis
#13(Med 0 svar)
11. november 2025 kl. 20:40
Hartvig
Jeg tror desværre du har ret. Men jeg savner virkelig Cadians show til LANs
#21(Med 8 svar)
11. november 2025 kl. 22:36
eyM
Staehr fik de positioner, der var tilbage, efter de andre var på plads. Det eneste, Cadian ikke fik var main awp.. og han trak 2nd så mange gange på Astralis alligevel. Og uanset hvordan holdet var bygget op, så kommer man ikke udenom, at han stank helt voldsomt. Og det kan bare ikke rigtigt undskyldes med “holdet ikke var bygget op omkring ham”. Han stank ligeledes i liquid endda. Bare hvis vi liiiiiige skal have fanboy brillerne af engang.

Når det så er sagt, så håber jeg virkelig, at han er brandvarm og kommer til at få OG til at toppe!
Det ville være mega fedt med vintage Cadian igen 🔥
#22(Med 7 svar)
11. november 2025 kl. 22:41
Hunt
cadian stinker med en riffel ja, det kunne jeg have fortalt dig inden astralis også.

staehr var den eneste unge på det hold der kunne være hvad cadian havde brug for.

Holdet var bygget op af en træner der legit er lort, ruggah skal ud.. en awp på 30, der har sin måde at spille på, der ikke helt er den samme som cadian samt stavn og jabbi der allerede har splittet med cadian for whatever reason i heroic. Det hold var bygget op af lort med mere lort på. Der var legit 0 hjerneceller hos orgen astralis da de satte det hold sammen. Den kan du sgu ikke tørre af på cadian..
#29(Med 6 svar)
12. november 2025 kl. 08:12
eyM
Enig i at ruggah er lort, enig i at jabbi og stavn stank ligeledes.
Men Cadian var simpelthen for ringe. Hviske han havde vist lidt mere individualitet, havde de nok givet ham mere plads.
Og han var dælme ikke meget bedre i liquid.
Jeg har medgivet at han kom ind i et shitshow af en org, og det tørrer jeg ikke af på ham. men derfor kan man godt skyde fra sig.
#33(Med 5 svar)
12. november 2025 kl. 10:15
Hunt
Du kan jo ikke forvente en awp der bliver til riffel kommer og viser mere individualitet, det var ikke hans rolle.

Hvis du tager awpen fra de fleste awper bliver de lort, minus et par få, nicoodoz, monesy, zywoo og måske et par jeg glemmer. Men langt de fleste især folk som syrson og cadian, de er så dårlige med riffel det bare er en dum løsning ikke at give dem awpen..
#34(Med 4 svar)
12. november 2025 kl. 10:49
eyM
Du har ikke råd til awp alle runder alligevel. Du skal kunne skyde fra dig alligevel. Det samme faldt Karrigan i sin tid, der insisterede på at spille awp. Og jeg siger ikke, at han skal topfragge… men når han tilsyneladende ikke formåede at lede til sejr, så kunne man i det mindste forvente lidt mere individualitet.

Uagtet så er min pointe: man kan ikke nægte at vurdere Cadian på resultater på hans sidste to hold, fordi man ikke synes det var skræddersyet helt nok til ham.. det er 2 hold, 2 konstellationer, 2 muligheder… og han har ikke leveret på nogle af dem.

Og hav stadig i mente.. jeg hepper på ham! Og beder til, det her bliver et mega fedt hold!
Jeg elskede den følelsesladede monster-Cadian på Lan!
#36(Med 3 svar)
12. november 2025 kl. 11:01
Hunt
Hvis en igl caller godt, så er det ligemeget hvor mange han så skyder selv. For omvendt er det 10x værre at have en igl der rammer, men så ikke kan calle.

Siger jeg at cadian var en kæmpe success i hverken liquid eller astralis? Nej, langt fra. Af flere grunde, som jeg allerede har nævnt. Ingen igl kan vinde når de kommer ind på det liquid eller astralis hold, der begge sejler rundt og skal bygges op fra bunden. Fordi det er ikke bare en enkelt lappeløsning i form ef en igl der skal til. Selv hooxi nu her kommer ind til noget der ikke virker og hvor der ikke er 5 faste mand. Så det kommer heller ikke til at gå godt.
#79(Med 2 svar)
12. november 2025 kl. 19:42
eyM
Helt enig i det første..
Og fair - men altså jeg kan bare ikke se, hvorfor han er undskyldt på nogle parametre, som du lidt kan undskylde alle med så.
#80(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 19:58
Hunt
siuhy er kommet ind i siuhy og selvom roller virker bedre nu, så virker det stadig ikke.

Hooxi er kommet ind på astralis og det går bedre ja, men godt? Nej, jeg kan tilskrive det bedre med at rollerne passer bedre sammen nu. Plus man kan gemme sig bag man spiller med magisk hele sæsonen og sige "jamen det stand in" og når/hvis stavn kommer tilbage næste år, så kan man sige nye 3 måneder hvor de skal spille sig sammen. Det er lige hurtigt 9 måneder ish hvor man nemt kan undskylde sig hvis man ikke vinder eller lever op til forventningerne.
#83(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 20:40
eyM
Nårh ja men jeg undskylder ikke på Astralis’ vegne…
Men kan absolut heller ikke se grund til at gøre det på cadians vegne i de sidste to projekter.

Han er igl, og han kan calle som han vil. Og det gik af helvede til.
#4(Med 89 svar)
11. november 2025 kl. 18:02
Cursecurrent
Kæmpe flop i Liquid, kæmpe flop i Astralis. Jeg har meget lave forventninger.
#6(Med 88 svar)
11. november 2025 kl. 18:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
I Astralis havde han heller ikke ligefrem de bedste vilkår, heller ej i Liquid.
#9(Med 83 svar)
11. november 2025 kl. 19:34
Madsen
I Liquid fik han alt hvad han havde brug for kæmpe stjerner men alligevel fejler han
i Astralis takkede han selv ja til at smide awp'en og det er sikkert fordi at han godt ved at hans awp ikke er god i CS2 i forhold til csgo :)
#11(Med 82 svar)
11. november 2025 kl. 19:38
Hunt
Cadian har ikke brug for stjerner, han skal bruge unge spillere der tror på projektet
#15(Med 61 svar)
11. november 2025 kl. 21:01
Madsen
Det er meget muligt men det ændre ikke på at der ikke er nogen undskyldninger for at spille kvaliteten manglede i hans tid på Liquid og Astralis han havde verdensklasse spillere begge steder men fejlede alligevel :)
#16(Med 2 svar)
11. november 2025 kl. 21:16
Hunt
I liquid passede intet af holdet sammen overhovedet? Hverken træner, igl eller de andre spillere var et godt match. Så er det dømt til at gå talt. I Astralis var det også chaos.

For cadian betyder det ikke så meget om de er stjerner eller ej, det betyder meget mere at hans hold omkring ham er sultne og tror på hvad cadian laver.
#24(Med 1 svar)
11. november 2025 kl. 22:59
Madsen
Forklar gerne den del med liquid ;)
Det ændre jo stadig ikke på at han havde 4 spillere på begge hold som burde være mere end rigeligt for at kunne levere gode resultater :)
#25(Med 0 svar)
11. november 2025 kl. 23:06
Hunt
Du kan godt have 5 gode spillere, men hvis du sidder med 5 awp spillere så sejler det jo eller hvis du har 5 igls som alle vil spille på hver sin måde. Så kan det jo være lidt lige meget.

Du har en coach i zeus, 3 igls i form a twistzz, cadian og yekinder, desværre er alle 4 folk med forskellige måder at se og spille cs på, så det passer slet ikke sammen. Læs #19 hvor jeg allerede har svaret på præcis det sprøgsmål.

Ligemeget hvor god stavn og jabbi måtte være, så er det jo en kæmpe fejl at sætte dem sammen med cadian igen. Det er jo legit en spade hos astralis der er faldet over sine egne ben og fik hentet cadian til de spillere.
#20(Med 57 svar)
11. november 2025 kl. 22:26
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Det er da noget fis at lukke ud!

Han overtog et astralis hold i fuld disharmoni hvor det ligner der er 2 lejre.
En afdanket dev1ce og en tier 2 staehr på den ene side og jabbi+stavn som kæmpede med et for stort pres på sine skuldre på den anden side. Det var dømt til at gå galt og jeg fatter ikke at cadian sagde ja til det
#23(Med 56 svar)
11. november 2025 kl. 22:57
Madsen
Du er helt væk fra forstanden det viser samtlige af din totalt inkompente kommentarer her på siden :)

prøv at lær lidt om cs ;)
#26(Med 29 svar)
11. november 2025 kl. 23:06
Hunt
Så du meget det astralis hold cadian kom ind på bare kørte skide godt og det var ren plug and play?

prøv at lær lidt om cs ;)
#27(Med 28 svar)
12. november 2025 kl. 00:25
Madsen
Hunt både dig og Pingomania aner ikke hvad i snakker om jeg har set rigeligt fra jer til at kunne konkludere det samtidig med det har du selv indrømmet at du ikke har spillet meget altså er din erfaring med spillet på et lavt niveau
#32(Med 27 svar)
12. november 2025 kl. 10:12
Hunt
Så du meget det astralis hold cadian kom ind på bare kørte skide godt og det var ren plug and play?

Svar gerne?
#47(Med 26 svar)
12. november 2025 kl. 14:44
Madsen
Hov jeg glemte helt at svare dig på her :)
Nej selvfølgelig var det ikke plug and play men Cadian skal meget enkelt kunne få mere ud af det hold der er ingen der siger top 5 osv men de skulle være bedre end det de var.. er det udelukkende Cadian's skyld? nej det er det ikke men som leder bære han meget af ansvaret man ser jo også at Hooxi klare sig langt bedre og allerede nu har leveret bedre resultater :)
#48(Med 25 svar)
12. november 2025 kl. 14:47
Hunt
Holdet passer også bedre sammen fra start med hooxi. Der er fx kun 1 awp. Så allerede fra start er der bedre forudsætninger.
#53(Med 24 svar)
12. november 2025 kl. 14:50
Madsen
Helt enig det holdkort de har nu giver mening men derfor synes jeg stadigvæk at Cadian skulle have leveret bedre resultater med det holdkort :)
#56(Med 23 svar)
12. november 2025 kl. 14:53
Hunt
Orgen har fejlet når holdet passer så dårligt sammen fra start, det er ikke cadians fejl. Medmindre det er cadian som havde sat holdet sammen, så er det i store træk ikke hans fejl.

Hvis jeg sætter dig ind som kaptajn på et skib der er halvt sunket og du skal redde det, men ikke kan. Så er det jo ikke din fejl at skibet synker. Det er dem som fuckede det op i første omgang.
#58(Med 22 svar)
12. november 2025 kl. 15:56
Madsen
Det ændre stadig ikke på at Cadian skulle have fået mere ud af det hold jeg tror bund ærligt at jeg kunne skyde flere end han gjore han var piv elendig
#59(Med 21 svar)
12. november 2025 kl. 15:58
Hunt
Vildt du forventer at cadian skulle få mere ud af det hold, der fra start var bygget dårligt op og en dårlig træner bag.

Så er der jo ingen igl der kan få noget som helst ud af det.
#60(Med 20 svar)
12. november 2025 kl. 16:00
Madsen
Jeg forventer ikke at de vandt en major men jeg forventer kraftedme at Cadian kan kalde dem til en major og det kunne han ikke engang det er simpelthen for dårligt med de spillere

Hvis landsholdet er dårligt sammensat og de spiller mod det lokale hold som er amatører så skal de da også kører dem over selvom holdet er dårligt sammensat
#61(Med 19 svar)
12. november 2025 kl. 16:10
Hunt
Jeg kan omvendt sige jeg forventer device havde carriet dem til en major og nu er det hans fejl.
#62(Med 18 svar)
12. november 2025 kl. 16:12
Madsen
Øhh kære Hunt device var slet ikke med til den RMR han var sygemeldt

Og den kamp de tabte til B8 carriede han dem for hårdt men Stavn faldt igennem sammen med Cadian ;)

nu har du nået til et punkt hvor du bare lukker direkte løgne ud og igen ikke aner hvad du snakker om hop du tilbage til dit LOL det tror jeg du har mere forstand på :)
#63(Med 17 svar)
12. november 2025 kl. 16:22
Hunt
Så er det jo også hans fejl, han mødte ikke engang op til en så vigtig turnering.

Du lukker jo mere lort ud når du vælger at give cadian skylden alene. Det er ikke hans fejl holdet var sat dårligt sammen, træneren var lort og orgen et shitshow. At holdet så ikke virker optimalt, er jo pga de ting og ikke cadians fejl.
#64(Med 3 svar)
12. november 2025 kl. 16:23
Madsen
Så det er hans fejl at han er syg? hold kæft du er ved at være langt ude man.. i det her tilfælde tillader jeg mig at kalde dig en kæmpe idiot!!
#66(Med 2 svar)
12. november 2025 kl. 16:25
Hunt
Du er jo en endnu større idiot når du giver skylden på cadian på den måde.

Er det cadians fejl device bliver syg og holdet taber?

Er det cadians fejl holdet fra start er sat dårligt sammen og ikke passer sammen.

Er det cadians fejl træneren er legit ubrugelig?

Er det cadians fejl orgen sejler og giver ham et hold der er lort?
#68(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 16:27
Madsen
HAHA igen prøver du at vinkle den til noget jeg slet ikke har sagt helt ærligt Hunt du kan umuligt være et normalt velfungerende menneske
#71(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 17:24
Hunt
Har du set dig selv?
#65(Med 12 svar)
12. november 2025 kl. 16:24
Madsen
Igen hvis du læser det jeg skriver tidligere så skriver jeg lige netop at det ikke udelukkende er hans skyld men at han har en stor del af ansvaret.. sig mig er du snot dum eller hvad fanden sker der?
#67(Med 11 svar)
12. november 2025 kl. 16:26
Hunt
Du skriver det der sure, men i alle de andre beskeder har du meget travlt med at skyde alt skyld på cadian.
#69(Med 2 svar)
12. november 2025 kl. 16:29
Madsen
Jeg starter ud med at skrive at det ikke udelukkende er hans skyld men at en stor del af ansvaret ligger hos ham

så jeg har aldrig skudt alt skyld på Cadian som du skriver men igen igen prøver du at vinkle ting og lyve det er jo bare sådan du er..
#72(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 17:25
Hunt
Det er lige præcis hvad du gør, men så siger du ikke gør.
#74(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 17:55
Madsen
Haha endnu en løgn :D
#70(Med 7 svar)
12. november 2025 kl. 16:30
Madsen
Når du prøver at komme med dine tåbelige argumenter så hold dig i det mindste til det jeg skriver i stedet for at opdigte og vinkle ting jeg slet ikke har skrevet :DDDD
#73(Med 6 svar)
12. november 2025 kl. 17:26
Hunt
Du kan vel selv tjekke hvad du har skrevet så mange gange her i den her tråd... Du påstår hele tiden cadian har fejlet, men problemet for hvorfor astralis og liquid ikke var godt for cadian, er jo primært pga ting som intet har med cadian at gøre og ikke cadian selv.
#75(Med 5 svar)
12. november 2025 kl. 17:57
Madsen
Alle har fejlet men specielt Cadian har fordi han var lederen på holdet det er hans ansvar at fører holdet til gode resultater ingame.. hvor svært har du ved at forstå det?
#76(Med 4 svar)
12. november 2025 kl. 18:19
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg tror ikke du forstår cs2 mate, du kan have en igl der caller nok så godt og laver perfekte calls hver gang, men hvis dem du sætter op, de bare ikke rammer deres skud eller konsekvent tager dumme beslutninger og dueller, så kan det hele være lige meget.
Cs2 handler mere om at det er ens stjernespillere der skal ramme skudene end det er deres IGL der skal calle den hjem.
Det ikke cadians skyld at Stavn og jabbi var to kæmpe bots da han var under Astralis, det heller ikke hans skyld at spillere som twiszt tror han er kongen af liquid og kan gøre hvad han vil.
Ja cadian underpræsterede gevaldigt individuelt, men han var også skiftet væk fra sit main våben til at skulle riffle, men at hans stjerner er bots, det er fanme ikke pga hans calling.
#77(Med 3 svar)
12. november 2025 kl. 18:37
Madsen
Med alt respekt så tror jeg at jeg forstår cs2 bedre end dig du virker ikke til en der selv spiller men kun ser cs :)

Det er vildt du bare kan afslå at Jabbi og stavns performance intet har med Cadian at gøre?? han er med til at lave roller/positioner og det har så meget at sige hvordan man bruger sine spillere... og det er da lidt komisk at Hooxi har fået mere ud af alle 4 spillere så må det jo alligevel have en betydning.. det handler sgu ikke kun om aim som du prøver at få det til at lyde som om men ja aim betyder mere end nogensinde før men det er måske 60-70% :)
#78(Med 2 svar)
12. november 2025 kl. 18:50
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Stavn var også lort før cadian kom til. Du er bare så delulu Astralis fan at du ikke kan se det.
Jeg både ser og spiller selv cs, jeg er dog for gammel til hold cs, men jeg ligger da 3k elo på faceit, så lidt spiller jeg nok.
#81(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 19:58
Madsen
Haha jeg har da aldrig sagt at han var god før Cadian kom til men fakta er bare at Cadian heller ikke kunne aktivere ham det var først Hooxi der fik sparket gang i ham :)
#82(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 20:24
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du skriver som om han virkelig fik gang i stavn, det er jo langt fra tilfældet, alle ville have ham bænket indtil han blev det.
#30(Med 25 svar)
12. november 2025 kl. 08:46
Pingomania
Dust2 Major fantasy vinder
Tillykke! Du hsr officielt gjort os alle sammen dummere.

Prøv at lær lidt om at uddybe din forklaring istedet for bare at slynge bulls*** ud :-)

Du får en ny chance :-)
Hvilke verdensklasse spillere er det du snakker om. Venligst kom med noget fakta der understøtter dit tvivlsomme udgangspunkt
#35(Med 24 svar)
12. november 2025 kl. 10:51
Madsen
Du er spild af tid og det er du fordi du har et helt personligt had til Staehr jeg ved ikke om han har taget din dame eller hvad der er sket siden dit had er så personligt men både dig og Hunt er jo fuldstændig fra forstanden
#39(Med 23 svar)
12. november 2025 kl. 11:14
Hunt
Hvad med det personlige had til cadian folk tydeligvis har her?

Spild af tid eller hvordan?

Dobbelt moral fra astralis fanboys igen?
#41(Med 3 svar)
12. november 2025 kl. 11:17
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Det kan jo slet ikke sammenlignes? Pingo hater på Staehr hver eneste gang han har muligheden. Folk hater/hatede ikke på Cadian hver gang muligheden opstår. Og Madsen skriver jo intet forkert i denne tråd? Cadian har underperformed lige siden Heroic projektet stoppede, og det er jo bare fakta. Pingo hater på Staehr, selvom han spiller gode kampe :D
#44(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 12:07
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
+1
#85(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 23:18
Hunt
Folk har godt nok hated meget på cadian de sidste mange år, i heroic hvis han råbte for meget, i astralis fordi han ikke vandt og i liquid fordi han heller ikke vandt.

Der har faktisk været utrolig meget hate i mod cadian.
#108(Med 0 svar)
13. november 2025 kl. 11:45
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Men vel ikke fra folk herinde? Folk der hatede på ham i Heroic pga råb er vel de samme som hater på alle der råber.
Ift Astralis og Liquid, det er vel ikke hate at sige han ikke vandt noget, det er jo bare fakta. Ligesom at det er fakta at Astralis’ niveau også er faldet meget ift for 5-6 år siden. Men det kommer selvfølgelig an på formuleringen. Så noget, men ikke alt, er bestemt hate. Synes dog ikke det er/var så voldsomt
#43(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 12:05
RasmusRoev
Vel intet personligt had? Hvor fanden kom det fra. Folk kigger vel på hans stats og præsentationer de sidste to år?
#86(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 23:18
Hunt
Folk var meget efter ham i heroic også, hvor han gjorde det godt. "Han råber for meget" eller whatever div astralis fans ikke kunne finde på at sige omkring ham.
#84(Med 16 svar)
12. november 2025 kl. 22:42
eyM
Ej nej nej. Hunt - du er bedre end det. Lad være med at stille dig på samme hold som pingo i den diskussion.

Og der er intet hate på Cadian herfra. Jeg kan bare godt se, når en person ikke løfter opgaven. Men jeg ønsker, han gør det !
#87(Med 15 svar)
12. november 2025 kl. 23:19
Hunt
Folk var meget efter ham i heroic også, hvor han gjorde det godt. "Han råber for meget" eller whatever div astralis fans ikke kunne finde på at sige omkring ham.
#88(Med 4 svar)
12. november 2025 kl. 23:45
eyM
Altså det er vel også fair om folk er til det eller ej? Og det har sgu da ikke noget med Astralis fans at gøre. Tænker også, der er tilhængere af andre folk, der ikke orkede ham.

Personligt elsker jeg, når han er totalt hype. Men man kan ikke forvente at være elsket af alle, når han råber på Lan “I ER NOGLE FUCKING NOOBS”.

hvis man siger A, må man også sige B.
#89(Med 3 svar)
12. november 2025 kl. 23:49
Hunt
Det har meget med astralis fans at gøre, da de var rivaler heroic og astralis på det tidspunkt.

Så mit hate til astralis er ikke ok, men andres hate til cadian er ok? Noget med at sige A og så sige B?
#94(Med 2 svar)
13. november 2025 kl. 09:19
eyM
Nej, du misforstår hvad jeg skriver…

Du hader Astralis som org. Der har du min fulde støtte. Synes du magisk, device m.fl. er latterlige - helt ok med mig.
Det eneste, jeg synes er åndssvagt er, når du kritiserer folk for at være fans af et hold. Der er intet galt i at håbe på det bedste, holde med et hold i medgang og modgang osv.

Så for at skære det ud i pap igen. Dit hate til Astralis er for mig helt okay. Jeg forstår ikke dit behov for at nedgøre folk, der hepper på holdet.

Jeg hader Apex! Jeg synes, han er det mest øretæveindbydende, flabede individ på scenen. men jeg har aldrig antastet en, der var fan af ham.
#98(Med 1 svar)
13. november 2025 kl. 10:33
Hunt
Well hader ikke astralis fans som sådan, min hate er 90% baseret på orgen i sig selv. Jo, sure der er nogle fans der jeg ikke ligefrem er fan af.

Mit problem med deres fans er når de går ind og forsøger at forsvare orgen, når det er tydeligt at de (orgen) har lavet lort i den.

Det at folk er fan af astralis i med og modgang er jo helt fint.
#101(Med 0 svar)
13. november 2025 kl. 10:46
eyM
Det er så også super fint. Og så har du min fulde opbakning… men hvis du og jeg skal være helt ærlige, så er det heller ikke helt rigtigt.

Du er også meget efter folk for at være “delulu” og tro på, Astralis nu er på vej mod bedre tider, og at nu skal det nok begynde at gå godt, fordi de lige har vundet en enkelt kamp.

Og bevares, ingen tvivl om at du tilsyneladende har ret hver gang. Men den hate er jo rettet mod fans og ikke en organisation.

Men jeg forstår også udmærket det at være i sine følelsers vold. Så jeg kan sagtens sætte mig i dit sted på lige den front. Kender godt det med at få talt sig varm 🤣

Min pointe var, at hvorend jeg ofte ikke er enig med dig - så kan ingen benægte at du tilsyneladende ser en helvedes masse cs og følger med på scenen. Så jeg tror simpelthen ikke på, du er enig med pingo på den front her.
#91(Med 9 svar)
13. november 2025 kl. 08:08
RasmusRoev
Ej stop hold hold hold! Når manden råber og udtrykker sig som han gør, så får man satme en blandet følelse hos de forskellige fans. Om de så er Astralis eller ej! Simpelthen direkte latterligt sagt af dig, at bruge Astralisfans i den duer.

Igen, dit hate mod Astralis skriger alt alt for meget, og det er bare umuligt at diskutere.
#92(Med 8 svar)
13. november 2025 kl. 09:16
Hunt
Jeg kan jo sige præcis det samme om Astralis, når orgen gør som den gør, så er det jo klart jeg og rigtig mange andre hater som vi gør.

Igen, så det er PRÆCIS det samme, det er jo sygt hvor tyk din og andres dobbeltmoral er.

I hater på cadian, det er jo klart og fair og hans egen skyld.

Jeg hater på astralis og jeg er problemet, selvom det er 10x mere at hate omkring astralis.

Det er vildt i ikke selv kan se det?
#95(Med 0 svar)
13. november 2025 kl. 09:39
Mala
Jeg er oprigtigt nysgerrig nu - Hvordan er det "PRÆCIS" det samme, at du har set dig sur på Astralis, som at andre ikke kan lide Cadian pga. hans PERSONLIGHED? :)

Er hans personlighed forbundet med Astralis, hvis så - Forklar mig det gerne, som om jeg var en 5årig.
Det giver ikke logisk mening, udover at du hader Astralis, og så skal andres "had" til Cadian have samme årsag :)

Der findes muligvis 100 grunde til at man kan / ikke kan lide Cadian, og størstedelen har intet med Astralis / Heroic rivaler at gøre :)

Derudover kan du jo ikke konkludere at der er mere at hate på omkring Astralis, end Cadian - Det er en personlig holdning, og fair at du udtrykker din, men du kan ikke fortælle os andre at det er fakta for "os andre" :)

Det er vildt at du prøver at gøre dine egne holdninger til facts
#96(Med 6 svar)
13. november 2025 kl. 09:46
RasmusRoev
Og hvis du husker lidt, så har jeg også nævnt før, at Astralis har mange hatere af to grunde. Et de har haft den vildeste æra i Cs og de har alt for mange lortte historier :)

Nej vi ser realistisk på det? Du ser ingen fejl ved Cadian. Og IGEN hvis du gider få hovedet ud fra dit hate, så hepper vi faktisk på ham? Har du set det? Men vi tror ikke på det.

Lidt som Astralis i deres kampe pt, vi hepper, men man tror ikke helt, at de vinder de kampe de skal vinde. :)
#99(Med 5 svar)
13. november 2025 kl. 10:41
Hunt
Jeg ser bestemt fejl ved cadian, han er begrænset til hvad der virker omkring ham. Det er ikke ideelt. Han er meget en humør spiller, det er enten eller. Enten er han 1.30 eller 0.90 (selv med awpen). Hans stil kræver et hold der 100% tror på ham, hvis ikke, så falder systemet fra hinanden meget hurtigt. Hvis ikke han har en awp og kan calle rundt om den, så virker det heller ikke. Han er begrænset til hvor god en awp hans selv er, han har selv i gode perioder et step op til de bedste awper og selv hvis vi får sent zywoo til hans hold, så hjælper det ikke når han selv er så dårlig med riffel det er håbløst.

Der mangler bare her at astralis fans kan se at det ikke er cadians fejl at det hold ikke virker, det var lort før og efter. Med enkelte gode events her og der, men ikke noget stabilt godt der virker i mere end 1-2 events. Cadian eller ej. Device, hooxi eller hvem ellers de får sat i spidsen for det hold. Men det er jo nemmere at putte stort set alt skyld på cadian. Når 99% af skylden skal lægges hos orgen/ledelsen, der ikke kan sætte et cs hold sammen der passer sammen, om de skulle redde deres eget liv. I årevis sejler det, lorte sag efter lorte sag. Det er der jo ingen spillere som kan præstere optimalt under.
#102(Med 4 svar)
13. november 2025 kl. 11:01
RasmusRoev
Selvfølgelig er det ikke hans skyld, at Astralis ikke virker. Men derfor er både Astralis og Cadian jo skyld i, at dette ikke lykkedes? Manden sagde sku da forhelved JA til at gå tilbage til to personer som havde stukket ham i ryggen? Ved ikke hvem der er mest naiv, ham eller Astralis? Altså skal vi blive ved?
#104(Med 3 svar)
13. november 2025 kl. 11:23
Hunt
Begge dele, at sige ja til at komme tilbage til stavn og jabbi, endnu en fejl hos cadian.

Der sidder bare en hel del astralis fans og nægter at se nogen form for skyld hos astralis, at div grunde som ikke er cadians, også er skyld i det ikke gik godt.
#106(Med 2 svar)
13. november 2025 kl. 11:33
RasmusRoev
Jo men det ved du også godt, at sådan ser jeg ikke på det :)
Synes alle har skyld i det der. Alle parter har sagt ja. Hvad med liqued, den er lidt mere underlig.
#109(Med 1 svar)
13. november 2025 kl. 11:59
Hunt
At du ikke gør, det ved jeg godt. Men derfor sidder der stadig en del som gør.

Liquid er ret lig samme for mig, du har 3 igls og 1 træner der ikke spiller cs på samme måde. Det har en org sat sammen uden at tænke. Og hver spiller har sagt ja til at det er noget de vil. Der kan være blevet lovet ting her og der, vi ikke kender til. Men udefra set, så at sige ja til et hold hvor der er en træner man ikke er enig med og 2 store stemmer i twistzz og yekinder, det passer ikke ind i hvad cadian kan bruge og omvendt cadian er ikke den igl en twistzz eller yekinder har brug for.

Den der har siddet og sat det hold sammen har fejlet stort.
#111(Med 0 svar)
13. november 2025 kl. 14:01
RasmusRoev
Jamen overorndet meget enig. Som sagt, synes alle har lort på fingerne her :)
#37(Med 19 svar)
12. november 2025 kl. 11:06
RasmusRoev
Det er sket en gang? Så stor en historie har manden jo heller ikke med projekter?
#40(Med 18 svar)
12. november 2025 kl. 11:17
Hunt
Han har været i 4 hold hvor 2 er gået godt (rouge og heroic) og 2 der er gået dårligt (liquid og astralis).

Hvilken ting jeg nævner igen og igen, så igen i begge i de 2 gode og i bgge de 2 dårlige. At der er et hold som tror på hvad cadian laver og holdet er bygget efter hvad cadian har brug for som igl.

Det er næsten som om det er en smart ide at sætte en igl og træner sammen der passer og så lade dem bygge holdet op over tid, så det passer sammen til hvad de har brug for. Noget som hverken liquid eller astralis kunne. Det er meget mere orgens skyld at de ikke kan finde ud af at bygge et hold der passer sammen.
#42(Med 5 svar)
12. november 2025 kl. 11:47
Madsen
North??
#49(Med 4 svar)
12. november 2025 kl. 14:48
Hunt
north var kaos for alle stort set hele tiden. Ingen kom sådan rigtig godt ud derfra.
#51(Med 3 svar)
12. november 2025 kl. 14:49
Madsen
Men derfor burde det vel stadig tælle med? :)
#52(Med 2 svar)
12. november 2025 kl. 14:50
Hunt
Jo, det ryger i samme bunke af hold som var sat dårligt sammen, under en dårlig træner og dårlig ledelse i orgen.
#55(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 14:52
Madsen
Dårlig træner er jeg ikke enig i men Cadian leverede jo stadig ikke med eller uden dårlig ledelse.. han har kun leveret på et hold og det var Heroic men jeg tvivler stadig på at det var ham der gjore det hold godt jeg tror mere på Hunden var hjernen bag så kan man argumentere for at de var gode efter han smuttede men han byggede stadig hele holdet op og måden de spillede på :)
#57(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 14:54
Hunt
Ingen gjorde det godt? Hvorfor er det cadians fejl og ikke devices fejl?

Du sætter alt for meget skyld på en spiller som kom ind midt i et shitshow med et håb om at det kunne fixes, hvilket det ikke kunne med de forudsætninger der var før cadian kom ind.
#45(Med 9 svar)
12. november 2025 kl. 12:07
RasmusRoev
Og alt det gode var vel i csgo og ikke cs2. Med dit overstående argoment, så er device vel bare på det forkerte hold? For han har da os præsteret voldsomt højt. Eller hjælp mig her?

Er ikke uenig i, at cadian har gjort gode ting. Dog er det bare ved at være længe siden. Og jeg håber det bedste for ham!
#50(Med 8 svar)
12. november 2025 kl. 14:49
Hunt
Jeg kan ret nemt sige det har noget at gøre med de 2 hold han har haft i cs2 har været dårlige orgs, dårligt sammensatte hold med dårlige trænere.
#90(Med 7 svar)
13. november 2025 kl. 08:06
RasmusRoev
Men igen, han har vist noget i Heroic og ellers ikke noget stort?
Men så er det vel dårlige valg af ham, at han vælger to dårlige orgs, eller er han bare fredet? :)
#93(Med 6 svar)
13. november 2025 kl. 09:18
Hunt
Well han har været 5 år ca i Heroic, det er ca halvdelen af hans karriere hvor han har spillet fuld tid (ca).

Gla1ve har heller ikke vist noget i før eller efter astralis, han har også teknisk set fejlet i flere hold end han har gjort det godt i... Fordi han spillede så lang tid i den ene org.
#97(Med 5 svar)
13. november 2025 kl. 09:47
RasmusRoev
Men snakker vi glaive nu? Han har da egentlig fået ENCE til at vinde en pokal som jeg husker det :) Ikke at det er super i forhold til hans præsentation hos Astalis.
Men lad os tage snakken om glaive, når han skifter hold igen. Og så holde os til Cadian her?
#100(Med 4 svar)
13. november 2025 kl. 10:45
Hunt
Tager glaive som eksempel da det er meget samme situation. Han har også "kun" præsteret på et hold mere eller mindre. Han har fejlet flere hold end der har virket. Betyder det at han så er dårlig? Nej, langt fra.

Men det er jeres hoved argument den anden vej med cadian, at han kun var rigtig god i heroic. Men har fejlet 2 steder, liquid og astralis. 2 er større end 1 = fejlet. Men det er jo et håbløst argument, som når jeg siger det samme den anden vej med fx gla1ve
#103(Med 3 svar)
13. november 2025 kl. 11:02
RasmusRoev
Jeg tror da heller ikke at Glaive er en løsning hos OG? Fordi samme grund Cadian nok heller ikke er en løsning? Eller hvad skal jeg sige?
#105(Med 2 svar)
13. november 2025 kl. 11:24
Hunt
Min pointe er at cadian ikke har fejlet fordi han har 2 dårlige hold og 1 godt hold, samme som med gla1ve. Begge har fejlet flere hold end der er gået godt, men for begge har de været meget lang tid 5+ år i de hold der er gået godt. Så at sige cadian har fejlet fordi 2 hold er gået skidt, og "kun" 1 gået godt, er et meget dårligt argument.
#107(Med 1 svar)
13. november 2025 kl. 11:33
RasmusRoev
Men lad mig så vende den om. Tror du det bliver godt i OG?
#110(Med 0 svar)
13. november 2025 kl. 12:05
Hunt
Det kommer an på hvad vi forventer, hvem den sidste spiller er, passer lambert som træner til cadian og den anden vej rundt og om når de sætter sig sammen og gør sig klar til 2026, sidder der så 4 spillere og 1 træner med 100% tiltro til cadians plan, når cadian caller A, B, mid og tilbage til C de sidste 20sek af en runde, så gør de uden spørgsmål?

Hvis ja til alt det og målet for hvad "godt" er, er realistisk, så ja så tror jeg det går godt.

Omvendt kan det alt det præcist modsatte ske og det hele fejler.

Den er meget 50/50 for mig. Jeg tror/håber at hvis OG har et mål om top 15-20 stykker, spille med i div tier 1 events, (måske minus et par hist og her men omkring det niveau astralis har været på i 25). At det godt kan lade sig gøre. Men det kommer 100% an på hvor vi sætter målet for hvad er godt nok.
For vi hvis siger han skal i top 3 igen som med heroic, så tror jeg ikke på det.

Synes det er en god løsning de har lavet, men de har bare samtidig også smidt en anden god løsning ud. Så det er ikke et hold det er helt nede og ikke virker, det er allerede et okay sted. Hvorfor beslutningen kan se lidt dum ud udefra.
#46(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 12:15
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Altså Rouge er jo kun gået "godt" fordi der ingen forventninger var til holdet og de så ender med at kvalle til en major via NA kval, altså det er flot, men det jo ikke noget man husker tilbage på, ser man på det sort hvidt, har cadiaN kun præsteret noget mindeværdigt i Heroic.
Jeg tror cadiaN kommer til at passe godt ind i OG også fordi det er på et lavere niveau end det han kommer fra, fordi uanset hvordan du vender og drejer det så har han været turbo elendig både calling og individuelt siden han blev bænket i Heroic.
Det viser det faktum at han ender i OG jo også meget godt, hvis der bare havde været lidt tiltro til ham, var han jo endt på et godt hold eller i hvert fald bare et hold med et højere niveau end OG, der er jo mega mangel på både AWP og IGL's så havde han haft niveau var han jo også endt bedre.

Vi skal også huske det altså er ved at være 3 år siden han sidst vandt noget og det jo ikke ligefrem fordi han ikke har haft spillerne omkring sig, til at det burde kunne lade sig gøre.
#54(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 14:51
Hunt
Forventninger skal jo passe til hvad spillere der er og hvilket budget der køres med.

Så når cadian er igl for et hold der er sat sammen så det passer, så gør han det bedre end forventet. Mens hvis holdet er sat dårligt sammen, så gør han det dårligere.

Næsten som om det er bedre for hold hvis de er sat sammen med tanke bag, kontra "bare en topspiller mere"
#14(Med 3 svar)
11. november 2025 kl. 20:59
Cursecurrent
De bedste vilkår? Hvilke vilkår snakker vi om her? Får han bedre vilkår i oG?
#17(Med 2 svar)
11. november 2025 kl. 21:17
Hunt
Hvis spillerne i OG er sultne og tror på cadian, så er det meget bedre vilkår for ham i OG.

Plus han har ikke vist nok til at der skulle komme et vitality, mouz eller top 5-10 hold og hente ham.
#18(Med 1 svar)
11. november 2025 kl. 21:29
Cursecurrent
Så vi går ud fra at liquid og astralis spillerne ikke troede på ham? Var der ikke en udtalelse fra twistzz, da cadian joinede liquid om hvor meget han glædede sig til at spille med ham osv.
Det lyder til der er bunkevis af undskyldninger for ham herinde. Hvis det ikke lykkedes er det åbenbart resten af holdets skyld.....
#19(Med 0 svar)
11. november 2025 kl. 21:43
Hunt
Ja, det gør vi. I liquid har du yekinder der lige har været igl selv, du har cadian der er igl og twistzz der selv blev igl bagefter og en coach som har sine ideer. Det er for mange stemmer og måder at spille cs på. Vel og mærke 4 forskellige måder at spille cs på..

I Astralis var han tilbage med stavn og jabbi, det var legit dømt til at gå galt fra dag 1. Der er allerede en kæmpe mistillid mellem dem, samt en device der gerne vil spille på sin måde, man kommer næppe ind på et hold og får en 30årig erfaren spiller til at spille på en ny måde, kontra en 21 årig sulten spiller der blindt stoler på hvad cadian caller.

Det er lige så meget cadians skyld liquid ikke virkede, alle dem jeg nævner over har en del af skylden, den kombi af spillere passere på ingen måde sammen. Det er ikke fordi der behøver at være noget mere eller mindre galt med nogen af dem, men dem sammen virker ikke.

Der er ingen undskyldninger, det er mig der sidder udefra og mener at kunne se hvorfor noget ikke virkede og har en ide om hvad der skal til for cadian kommer til at virke.
#5(Med 2 svar)
11. november 2025 kl. 18:03
DOMINA7HOR
Vinder af Top 20-prediction på Dust2.dk
Godt at se ham tilbage! Bliver spændende hvordan det kommer til at gå. Og spændende om de hente susp eller FL4MUS - eller om det blive en helt tredje.
#7(Med 1 svar)
11. november 2025 kl. 18:21
MDB
Hvis de kan få fl4mus kunne det blive et ret godt hold - men tror sku at han sidder i contract jail i vp de næste 3 år
#12(Med 0 svar)
11. november 2025 kl. 20:14
DOMINA7HOR
Vinder af Top 20-prediction på Dust2.dk
Vi må se. Nogle mener, de allerede har spillet med ham. Og selv om han er på en lang kontrakt, er en lejeaftale ikke udelukket.
#28(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 07:57
RasmusRoev
Spændende for ham. Så må vi se, om han kan vise noget i cs2. Håber for ham og dansk cs. 😊
#31(Med 1 svar)
12. november 2025 kl. 09:12
warwhale
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Hæhæ. Madsen, hunt og Pingomania der sidder og bjæffer. Det er ligesom 3 chihuahuaer der sidder i rundkreds og er sure på hinanden.
#38(Med 0 svar)
12. november 2025 kl. 11:09
RasmusRoev
Altså os sjovt at se, hvor hurtigt nogen bare går i forsvarsposition 😂
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.