Ansøgning til POWER Ligaen åbner
23D : 08T : 15M : 57S
Endnu et semifinale-exit for device og kompagni.

THE MONGOLZ SENDER ASTRALIS HJEM

Det blev til endnu et semifinale-exit for Astralis, da de faldt 2-1 til The MongolZ i Abu Dhabi efter et hæsblæsende tredje map med tre gange overtid.

Astralis kunne ikke få hul på bylden i Abu Dhabi, når det kommer til semifinale-exit, og falder til The MongolZ 2-1 ved YaLLa Compass 2024.

Kampen startede på Nuke, der helst skulle falde ud til Astralis fordel, da det er et af deres stærkeste maps og samtidig et af TheMongolz svageste i puljen, men sådan gik det ikke. Kun fire runder blev det til for Astralis på offensiven, og da TheMongolz også tog den anden pistolrunde og de efterfølgende, så var der ikke meget pusterum tilbage for Astralis, der kæmpede sig op på syv runder, før mappet blev afgjort 13-7.

Bedre så det ud på Mirage, hvor danskerne kom godt fra start på CT-siden og bragte sig foran 9-3. Her var stavn ikke til at komme uden om, og han endte halvlegen med 19 kills og en ADR på 150.

TheMongolz vandt den anden pistolrunde og skulle i gang med et større comeback, men lige så snart Astralis fik rigtige våben i hænderne, gjorde de hurtigt kål på resten af runderne og vandt Mirage 13-6.

TheMongolZ fandt sig selv igen på Ancient, hvor de startede som lyn og torden og tog de første fire runder på T-siden uden meget modstand.

Det var derfor utrolig vigtigt, at Astralis vandt deres første runde med fuldt køb og satte gang i stærk defensiv med fem runder i streg. Herefter blev der byttet runder, men i sidste ende vandt Astralis halvlegen 7-5.

Nu var det Astralis tur til at starte godt ud på T-siden og bringe sig foran 9-5, før TheMongolZ begyndte deres eget comeback. 910 og mzinho gjorde desværre Astralis comeback til skamme ved selv at tage seks runder i streg, før Astralis endelig fik hul på bylden med et rush mod B-sitet med pistoler. 11-10 til The MongolZ.

Herefter var der kamp til stregen om de sidste runder, men Astralis formåede at bringe kampen i overtid med et par flotte runder.

Overtid

De hæsblæsende runder fortsatte i overtiden, hvor Astralis kom godt ud af starhullerne, men skulle holde tungen lige i munden for at afgøre runderne. 2-1 til TheMongolZ.

Hereefter kom TheMongolZ hurtigt på map og match point, men Astralis kæmpede sig tilbage til 15-15.

I anden overtid gik bølgerne frem og tilbage igen og her havde Astralis mulighed for at komme på deres første match point ved 17-17, da de kom ind på B-sitet i en 4v2-situation, men et fantastisk retake fra bLitz og mzinho frarøvede danskerne pusterummet. Heldigvis lavede Astralis ikke samme fejl to runder i træk og vandt næste runde med endnu et B-take.

Desværre fortsatte problemerne med overtalssituationerne med bombeplant i næste overtid. Denne gang var det en 5v3-situation med bomben nede på A-sitet, som Astralis tabte.

Det blev desværre nådesstødet for Astralis, der ikke kunne blive ved med at skubbe kampen ud i flere gange overtid.

22-19.

The MongolZ
2 - 1
Astralis
Alle maps
The MongolZ K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Usukhbayar '910' Banzragch 71 - 49 +22 83.8 70.0% 1.29
Ayush 'mzinho' Batbold 52 - 54 -2 70.9 63.7% 1.00
Munkhbold 'Senzu' Azbayar 53 - 54 -1 76.4 60.0% 0.98
Garidmagnai 'bLitz' Byambasuren 45 - 52 -7 72.3 68.8% 0.97
Sodbayar 'Techno' Munkhbold 39 - 59 -20 50.8 58.8% 0.71
Astralis K - D +/- ADR KAST Rating 2.0
Danmark Martin 'stavn' Lund 70 - 54 +16 99.9 72.5% 1.33
Danmark Alexander 'br0' Bro 54 - 50 +4 75.0 70.0% 1.12
Danmark Victor 'Staehr' Staehr 53 - 53 +0 78.8 71.2% 1.08
Danmark Jakob 'jabbi' Nygaard 51 - 52 -1 66.8 73.8% 1.06
Danmark Nicolai 'device' Reedtz 37 - 51 -14 54.2 61.3% 0.81
#1(Med 33 svar)
8. juni 2024 kl. 18:21
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Hold kæft hvor er de virkelig helt igennem elendige, tror aldrig jeg har set et hold spille så dårlige after plants som Astralis gør, der er vel nærmest intet andet hold i top10 som spiller dem så dårlige. Device er fuldstændig off, han misser gratis kills gang på gang og hans calling er nærmest bare basic rushes, det er helt forfærdeligt at se på. Hvis det her er standarden for deres spil, så bliver de ikke contender til noget som helst.
#9(Med 2 svar)
8. juni 2024 kl. 18:23
Ludiii
Sjovt du siger basic rushes, det var de eneste runder de vandt de kunne bare ikke holde after plant
#11(Med 1 svar)
8. juni 2024 kl. 18:24
panzerlas
Der havde de ikke AWP og var pludselig 5 vs 5
#94(Med 0 svar)
10. juni 2024 kl. 09:51
ratzB
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
hahahahahahahaha
#10(Med 1 svar)
8. juni 2024 kl. 18:24
panzerlas
Enig.
Når AWP'en kommer frem er de bare en mand i undertal, så er det svært
#16(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:27
Ludiii
Ja det undre mig fandme de ikke bare kan spille den simple after plant
#12(Med 20 svar)
8. juni 2024 kl. 18:25
DOMINA7HOR
Så blev fanden malet på væggen! Hvis det stod så galt til, så stod de vel ikke i en semifinale.
#18(Med 14 svar)
8. juni 2024 kl. 18:31
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Semifinalen i YaLLa cup, det sku da os en stor bedrift.
Det ikke fordi det står skidt til, men med måden de spiller på, skal man så bare heller ikke forvente mere end det her. De spiller som om det bare gælder om at komme hurtigt hjem, de bliver ved med at lave dumme beslutninger, peek 1 og 1, det er som om de slet ikke sidder på TS sammen i nogle situationer. Ja så er det da flot at de kan finde ud af at ligge nogle gode flashes osv, men hvad skal man bruge det til, det kan de fleste hold sku.
#22(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:32
Ludiii
Lidt skidt synes jeg dog det står til når det ikke kun er i denne kamp de taber nogle overtals situtioner i after plant
#53(Med 3 svar)
8. juni 2024 kl. 22:41
Pingomania
Jeg vil gerne lige minde om at det ikke var verdenstoppen de spillede imod. Hvor var mouz, spirit ovs.
Alt andet end en finale plads er en fiasko.
#56(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 00:38
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg vil lige minde dig om at læse og forstå kommentare, inden du svare på dem.
#67(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 09:48
Pingomania
Ja, kan godt se at du snakker om en anden turnering. Men helt ærlig - tror ik at Astralis ser en semifinale som en stor bedrift😂 medmindre de har skruet ned for ambitionerne! Har de det?
#69(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 10:02
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Forventer du jeg skal kunne svare på det?
#60(Med 8 svar)
9. juni 2024 kl. 03:02
DOMINA7HOR
Fire semifinaler i træk - fire gange 3-4. plads - taler sit eget tydelige sprog. Det er et skridt i den rigtige retning. Og overordnet set har de i hovedparten af kampene, siden device tog over som IGL - og br0 kom ind - spillet en fin omgang CS. Overordnet set har måden de spiller på, ikke fejlet noget som helst.

At de til tider, i få, men om end afgørende momenter, har taget dårlige og/eller forhastede beslutninger, er en anden side af sagen. Det er jeg heller ikke uenig med dig i. Som du også kan læse her: dust2.dk/nyheder/49391/astralis-videre-til-semifin.. dust2.dk/nyheder/49391/astralis-videre-til-semifin.. og her: dust2.dk/nyheder/49391/astralis-videre-til-semifin..
Det er så hvad det er.

Mate, de har, siden device tog over som IGL, og br0 kom til, spillet 20 kampe (14x BO3, 6x BO1). Set over de 20 kampe, har de spillet i alt 40 maps. De har vundet 14 ud af de 20 kampe (BO3: 10/14 vundne, BO1: 4/6 vundne). De har vundet 28 ud af de 40 spillede maps (win rate på 70%).

Det ville ikke kunne lade sig gøre, hvis det stod så skidt til, og de spillede så hamrende elendigt, som du giver udtryk for. Bare lige så vi har det på det rene.

Overordnet set, har det set rigtig godt ud. Men de mangler lige det sidste. Og det kræver også, at de bliver bedre til at tage de rette beslutninger, især når tingene spidser til.
#63(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 07:23
tinzuldateN
Velargumenteret 💪
Er enig..

De har lidt den curse med at modstanderen har en der popper fuldstændigt af og bare rammer dagen. Denne gang 910, forrige gang da de tabte til BB, da havde magnojez bare det sygeste mirage game.

Men hvis de bare kan få styr på de afterplants, så ser det helt anderledes ud!
#98(Med 1 svar)
11. juni 2024 kl. 04:57
DOMINA7HOR
Klart, det er også en faktor, og noget de skal forsøge at dæmme op for. Jeg synes dog ikke det er deres primære 'curse'. Det er nærmere fejl og dårlige beslutninger, når det virkelig spidser til. De mangler lige det sidste, og det skal de selvfølgelig fokusere på. Man kan ikke gøre så meget ved, at modstanderen har en spiller, som på den givne dag brænder serveren af. Men det andet kan de heldigvis forbedre og gøre noget ved.

... og det gælder også afterplants, som du er inde på.
#100(Med 0 svar)
11. juni 2024 kl. 08:36
tinzuldateN
Men det er lidt samme tendens de havde i Heroic. Det med at lukke når det virkelig spidsede til og det virkede til at de havde kontrol over kampen.
Men tænker faktisk devve er væsentlig mere rolig og knap så hype i sådan noget situationer ift. cadian.. Og at det så kan gøre at de kan spille mere velovervejet fremad
#74(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 11:35
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Så enig, og virkelig godt formuleret.
#75(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 12:15
Johnnyw0w
Alle burde virkelig lige læse dominathor’s kommentare før man selv skriver 😂 det er så spot on
#95(Med 2 svar)
10. juni 2024 kl. 16:07
eyM
Hov hov.
La’ lige vær med at komme med lækre argumenter og faktualitet på den provokerende måde.

Det er jo fandme lige før, du er skide overbevisende. 🤣

Well Said.
#99(Med 1 svar)
11. juni 2024 kl. 05:01
DOMINA7HOR
Hunt mente jeg ikke forstod mig på statistikker. Selv når mine kommentarer ikke havde skyggen af statistikker over sig.

Nu har jeg prøvet lidt med statistik, for at ære Hunts minde! 😅
#101(Med 0 svar)
11. juni 2024 kl. 09:08
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
For at ære hans minde? Han har ikke kommenteret herinde i 3 uger, er der bekræftet om han er banned eller hvad der er sket?
#20(Med 4 svar)
8. juni 2024 kl. 18:31
Ludiii
Det var også kun med nød og næppe.
Med losses mod nogle de skulle køre over også selvom det var b01
#61(Med 3 svar)
9. juni 2024 kl. 03:04
DOMINA7HOR
Med nød og næppe? Læs lige med i ovenstående kommentar. Du får det direkte link her: dust2.dk/nyheder/49432/the-mongolz-sender-astralis..

Det er ikke med nød og næppe.
#86(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 17:16
Ludiii
Har du overhovedet set nogle af deres kampe?
#91(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 20:57
DtN
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Er du ny her? 😂
#96(Med 0 svar)
11. juni 2024 kl. 04:41
DOMINA7HOR
Rub og stub. Eller kun et par stykker. Du gætter selv 😅
#51(Med 2 svar)
8. juni 2024 kl. 21:50
RasmusRoev
Aaarh :
Synes sku det var en blandet landhandel igen. Dog at Device ligger hvor han gør med de awp skud han lagde for dagen. Så er det sku en svær kamp.

På papiret skal de vinde den. Men synes sku det var en tæt og god kamp.
#66(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 09:37
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Det var en tæt kamp, men måden Astralis taber på er decideret pinlig
#71(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 10:10
JustaRadom0ldDude
Og dermed kan det rettes… beslutninger kan ændres men mekanisk er lidt mere… udfordrende
#64(Med 3 svar)
9. juni 2024 kl. 08:43
Unlucky-Luke
Er du sådan en hardcore fan der bare forventer de vinder alt?
Ser du kun deres kampe og ikke alle de andre?
Mongolz er farlige og når man taber ser det tit skidt ud.
Ja der er runder man skulle vinde, skud man skulle ramme osv. men det er jo netop det der er spændene ved cs og det sker for ALLE at man ikke rammer, har off dag osv...
Hvordan kunne mongolz tæve G2 2-0 i esl pro league og vinde Ancient 13-4 ?
Man må bare anderkende at mongolz er blevet et rigtig farligt hold.
Man må også anderkende at Astralis endelig efter flere år er blevet et top hold igen som alle andre hold tager seriøse.
#65(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 09:36
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
100% mongolz er et udemærket hold og det er skam heller ikke det at de taber til dem, det er mere måden man taber på, der sker så ufatteligt mange fejl på serveren, de overpeeker kontant, de spiller elendige afterplants, de kører 50% af tiden kun default executes, de ender oftes i dueller hvor de ikke kan Trade osv osv, det føles lidt som om Astralis sidder med en følelse af de kan out aim alle deres modstandere (det godt med selvtillid) men derfor ender med at tabe dumme dueller der koster runder i længden.

4 semifinaler er flot, men kigger man på Astralis holdkort, så er det bare ikke godt nok, specielt når man også kigger på modstanderne de har haft i bl.a. CCT og YaLLa.
#81(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 13:35
Unlucky-Luke
enig i de fleste fejl du påpeger, men det er jo netop sådan cs er og alle hold laver fejl i alle kampe ellers ville de aldrig tabe.
Trade er jeg ikke enig i, der er grænser for hvor meget man kan trade og hvis modstandene er lige så god hvad så? vi mister første spiller, men hey vi trader da bare, men hov de trader så igen fordi de er lige så gode og ja så kører den... hvis du forstår hvad jeg mener :)
Jeg er vild med at de har fået den selvtillid med device som igl og det skal de bestemt blive ved med og så lige få styr på de afterplants.
Taktisk synes jeg er meget svær at diskutere da man ikke helt ved hvad planen skulle have været og hvad info fra de forskellige spillere er, men virker tingene ikke så er det bare ofte en default der ender med at virke.

Synes også de har haft masser af modstand i både esl og iem hvor de slog hold som faze begge gange og gav vitality kamp til stregen og pt. er top 3 vel faze, vitality og mouz.

Men hey, vi ser alle forskellig på spillet og hvordan det bør spilles og det er jo noget af det der gør det så interessant.

Jeg kommenterede sådan set kun fordi du startede med at skrive et de var direkte elendige og det synes jeg er skudt helt ved siden af fordi de taber den kamp så ville jeg bare lige trade dig :P
#85(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 16:54
MoX
Enig her, vedr. afterplants, så fatter jeg ikke hvorfor de altid skal stå i smoken, hvor man er udsat for sprays. Hold op hvor taber de mange runder på den bekostning.
#2(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:21
zypath
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
:((((( de tabte overtalssituationer i overtid er hårde at se på!
#3(Med 6 svar)
8. juni 2024 kl. 18:21
Cass
Det her kommentarspor bliver /rigtig/ sjovt.
#6(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:22
Lunar
+1
#80(Med 4 svar)
9. juni 2024 kl. 13:07
RasmusRoev
Nu er Hunt her ikke mere. Det har sat noget af en dæmper :)
#84(Med 3 svar)
9. juni 2024 kl. 16:50
Lunar
hvad? kontekst?
#87(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 19:21
RasmusRoev
Nej læs?

Han skriver det her kommentarspor bliver sjovt. Hvor jeg skriver at det havde været meget vildere med hunt. Hvor det har sat en dæmper omkring Astralis herinde. ,
#89(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 20:31
Lunar
Jeg er åbenbart ude af the loop. Hvorfor skulle hunt ikke være herinde?
#90(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 20:41
RasmusRoev
Jeg har ikke set ham i lang tid. Og der kom et par advarsler fra admins. Så tror han har fået en tænkepause. :)
#4(Med 6 svar)
8. juni 2024 kl. 18:22
Ludiii
Astralis havde sgu heller ikke fortjent at vinde den kamp efter de smed samplige 4v3 og 4v2 som var vigtige.
The Mongolz var bare mange meter bedre end Astralis
#23(Med 5 svar)
8. juni 2024 kl. 18:33
kagemandtoga
5v3 også med bomb plant fuldkommen sindsygt. fuld fortjent af MongolZ
#54(Med 4 svar)
8. juni 2024 kl. 22:43
Pingomania
Dejligt at se at du anerkender Astralis ikke er bedre😃
Så har du alligevel hørt efter hvad jeg sagde😊
#57(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 00:39
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Du kan ikke nå hunts stadie, så bare lad vær med at prøv, du vil altid bare være mærkelig
#68(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 09:51
Pingomania
Jeg tror ikke at hunt syntes om at du bruger hans navn som skældsord.. det hedder voksenmobning.
Så kan jeg bedre forholde mig til at du kalder mig mærkelig😂

Hvorfor er der ikke en admin som sletter stødende opslag???
#70(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 10:03
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jo jeg sletter dem nu
#77(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 12:30
kagemandtoga
ok så siger vi det, hvis det kan få dig til at sove bedre om natten.
#5(Med 4 svar)
8. juni 2024 kl. 18:22
R8shabt
Ham der 910 er altså jævn dygtig til det video spil her
#44(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 19:07
Famous
Haha ja han er sgu vild. Vanvittigt reflekser den knægt har
#62(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 03:08
DOMINA7HOR
Det må man sige, ja. Det synes jeg i det hele taget man kan sige, om alle fem Mongolz-spillere.

bLitz har vist sig som en super dygtig og klog IGL, der samtidig også kan fragge. De to helt unge talenter, Senzu og mzinho, kører også bare derudaf. Og så er der Techno, der holder et stabilt højt niveau.

Det der imponerer mig mest, er egentlig hvor godt de fem gutter fungerer sammen som hold, som en enhed. Det er en velsmurt maskine de har udviklet sig til. Hvor alle fem brikker bare passer ind som fod i hose.
#82(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 15:00
R8shabt
De har ihvetfald vist de godt kunne høre til i toppen a CS. De har også i nyre tid slået heroic, ence, Aurora og Astralis nu, men mangler lige det sidste før de kan slå de spille med de alle bedste som g2, vitality etc.
Selvom 910 gør det vandvigtigt godt så har jeg personligt også en fidus til mzinho. Han har ingen stjerne rolle, men han levere bar solidt præstearioner gang på gang. Går rigtig ofte 2 for 1 som Anker det er altså meget imponerende.
#97(Med 0 svar)
11. juni 2024 kl. 04:48
DOMINA7HOR
Det er kun et spørgsmål om tid, før de tager det sidste skridt op. To vundne turneringer i træk. De har, udover den tabte BO1 til Astralis, ikke tabt siden nederlaget til VP i EPL. Og så må vi bare konkludere, at de har masser af momentum! Derudover må vi ikke glemme, at de slog både Falcons og G2 til EPL. Nuvel, de tabte så efterfølgende til både Vitality og VP, men det var godt stykke henad vejen.

Det spøjse ved 910 er at han tidligere har været en ganske middelmådig AWP'er. Men man må sige, han virkelig er poppet op, og løftet sit spil, gevaldigt. Vedrørende mzinho, er det svært at være uenig. Kæmpe talent, ligesom Senzu.
#7(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:23
kagemandtoga
når man taber så mange 5v3, 4v2 post plants og andre store førringer, så fortjener man sku heller ikke at komme i finalen. Fuldt fortjent til MongolZ is kolde og de er fuldkommen vanvittige, fedt at se.
#8(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:23
DOMINA7HOR
Igen, så mangler de lige det sidste. Det var atter engang lige ved og næsten. Det skal de have skruet på henover sommerpausen. De kan dog også passende skrue det på til BLAST, inden pausen.

Omvendt, så er det flot Mongolz har præsteret. Back-to-back finaler. De har endelig cementeret sig i verdenstoppen.
#13(Med 17 svar)
8. juni 2024 kl. 18:25
bimse
Pueha Device - det ligner ikke ham at misse så mange nemme skud. Så må vi tage finalen til Blast..

Satans!
#14(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:26
Udknud
Ja pis osse, en finale her havde sgu taget meget af trykket på holdet
#17(Med 4 svar)
8. juni 2024 kl. 18:27
Ludiii
Hvis vi kommer til nogle blast finale bliver det nok ikke i år
#24(Med 3 svar)
8. juni 2024 kl. 18:33
kagemandtoga
ahhh mon ikke de kan se finalen fra tilskuer rækken.
#28(Med 2 svar)
8. juni 2024 kl. 18:36
Ludiii
Ahaha Tror sgu bare de tager det første fly hjem.
Så det gør de nok ikke engang
#33(Med 1 svar)
8. juni 2024 kl. 18:42
kagemandtoga
ved man ikke der er playerbreak for dem efter Blast
#41(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:57
Ludiii
Så håber jeg de for taget sig en god pause for at få deres compursur tilbage.
#25(Med 10 svar)
8. juni 2024 kl. 18:35
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Chancen er større for at O.Riley bliver udtaget til EM alligevel og Danmark så går hen og vinder hele lorte, end at Astralis ender i Blast finalen
#43(Med 9 svar)
8. juni 2024 kl. 19:07
kagemandtoga
okay tror alligevel det er en overdrivelse når Landsholdet er så utrolig dårligt, De bliver nød til at få en af deres spiller til at få hjertestop for at de føler sig bare en smule motiverede.
#45(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 19:13
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Grænsen
#55(Med 5 svar)
8. juni 2024 kl. 23:19
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Too early br0
#59(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 02:15
Dennis
Det bliver aldrig den rette tid at lave en så usmagelig joke tbh...
#73(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 11:16
bruja
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Sølv Sæsonkort Sæson 15
+100
#78(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 12:47
kagemandtoga
Mit opslag er fokusset ikke på det der skete med Eriksen, men landsholdets manglende motivation. Jeg så kampen synes det var modbydeligt at se og man sad bare og krydsede finger og tæer, om at Eriksen klarede den, men det gør det ikke mindre sandt. Det der skete med Eriksen styrkede landsholdet og danskernes sammenhold, hvilket jo var en utrolig smukt ting, at kæmpe for sin holdkammerat der var døden nær, og Danmark nåede sit største resultat siden 1992, men siden da har det sku været mindre end middelmådigt, på nær en 2-1 sejr over Frankrig i Nation's League, og ja så kom VM, der var sku ingen af de danske spiller der gad at kæmpe, for noget som helst, og det røg ud på røv og albuer. I kan kalde det usmagligt alt hvad I vil, men det gør det ikke mindre sandt.
men det er okay, man må gerne svine Astralis til alt hvad man vil, men ikke landsholdet, Det er modtaget.
#88(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 20:19
Dennis
Undskyld mit sprog, men du aner da virkelig intet om fodbold.

1) Der var mange andre grunde til at holdet spillede så godt som det gjorde. Det var kulminationen på mange års talenter der peakede - præcis som forventet. Om holdet performede bedre med eller uden Eriksen kan man kun gætte på. Men at tro at en flok top-professionelle spillere spillede bedre fordi deres holdkammerat var døden nær, er noget fis.

2) Danmark har bestemt opnået gode resultater udover '92. Jeg husker tydeligt VM hvor vi røg ud til Brasilien (2-3), og der var en del gode resultater det år. Bl.a. 4-1 mod Nigeria. VM 2002 vandt vi også over Frankrig 2-0, og gik videre fra gruppen. Til sidste EM vandt vi kvartfinalen og blev snydt i semifinalen mod England... Udover det har vi ligget super flot på FIFA's rangliste især taget i betragtning hvor lille et land vi er. Danmark fejlede fælt til sidste VM, men du skal da helt sikkert arbejde på hukommelsen. Og ærlig talt, VM i Qatar burde alligevel slettes fra historien af helt andre årsager. (Sorry Messi)

3) Det handler ikke om at svine Astralis eller Landsholdet, men om at snakke om andre menneskers nær-død oplevelser. Det er så møghamrende respektløst at prøve at gøre sig morsom på den bekostning.
#92(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 22:56
kagemandtoga
I lige måde.
Ja gået fra en 10 plads til en 21 plads det sku flot, og igen folk flytter fokus fra min pointe, men det fint i vil flytte narrativet. God dag
#102(Med 1 svar)
11. juni 2024 kl. 10:49
eyM
Hvorfor går folk amok over denne kommentar?
Der gøres ikke grin med Eriksen - han er ikke engang målet i joken.
Målet er landsholdets manglende motivation, hvilket vel for fanden må være fair game.
#103(Med 0 svar)
12. juni 2024 kl. 09:31
kagemandtoga
Tak der er trodsalt en der forstod hvad jeg mente ❤️
#15(Med 5 svar)
8. juni 2024 kl. 18:28
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Desværre en off-dag for device.

Man kunne godt forestille sig, at han skal vænne sig til at kalde i de her utrolig pressede situationer. Synes sådan set han gjorde det fint som IGL, men 910 var klart den mere impossante AWPer på serveren.
#19(Med 3 svar)
8. juni 2024 kl. 18:30
Ludiii
Synes Device map awaerenes var fuldstændig off.

Køber fuckme en Mongolz jersey med 910 med det samme
#21(Med 2 svar)
8. juni 2024 kl. 18:32
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Som sagt, som ny IGL i de her super pressede situationer, så ender han nok med at skulle kigge lidt for meget på radaren og tænke på sine teammates i stedet for at holde fokus på sit eget x-hair.

Det kommer nok med tiden.
#26(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:35
Ludiii
Når man er en så erfaren spiller synes jeg ikke det helt kan retfærdig gøre det.

Men opsets sker bare engang i mellem, synes bare det sker lidt for tit for Astralis

Jeg er selv kæmpe Astralis fan siden 16 og hopper og skriger op af stolen hver gang så er nok også mest skuffet og ked af det. D:
#29(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:37
weKz
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Han har snart callet for holdet i 4 mdr og haft 20 officials, synes ikke man kan bare "Ny IGL" undskyldningen mere næsten :D
#32(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:39
Udknud
Det er jo nok begrænsningen ved at have en awp der caller.. det undskylder selvfølgelig ikke alle missere, men synes vi i rinkle og 910 har set at det også kan noget med en awp der kan koncentrere sig om at sit og bare rammer alt 😊

Det bliver spændende om devve og holdet kan optimere så meget på andre dele af spillet at holdet kan nå toppen med en igl awp.
Syntes stadig at VP var lidt et fluke og Heroic nåede heller aldrig for alvor toppen.
Håber selvfølgelig, men kan godt være lidt nervøs for om der kommer for meget pres på projektet med devve som IGL hvis de ikke snart når en finale.
Mest fordi der kan komme for meget pres og måske intern tvivl på projektet 🤔
Håber de holder snuden i sporet i organisationen og på holdet og ikke lader sig presse af omverdenen, for lige om lidt skal vi sikkert til at høre på at det ikke går med devve som IGL.
#27(Med 2 svar)
8. juni 2024 kl. 18:36
Bjelanden
I en kamp hvor tingene absolut ikke spiller, kan jeg godt se igennem fingre med at device har en dårlig præstation individuelt. Men som flere nævner er der alt for mange runder hvor de bliver savet over alene uden trade, det er sgu synd.

Flot flot kamp af Mongolz , de rammer deres skud og 910 var bare et monster i dag.
#37(Med 1 svar)
8. juni 2024 kl. 18:46
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Det er også mit største problem med deres spil pt.
Hvis ikke de laver et set play fra spawn (det plejer faktisk at gå meget godt), så ender de lidt for ofte meget spredte i deres defaults, hvor der desværre bliver lavet for mange solo-plays.
#42(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 19:01
Bjelanden
Kunne slet ikke være mere enig.
Det er meget, meget irriterende og frustrerende at se på.

Men handler vel også sommetider om at den enkelte spiller skal proppe deres eget ego et sted hen, hvor solen ikke skinner også fokuserer på at være der for næste mand.
#30(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:39
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Sgu vildt at Mongolz er i finalen!
#31(Med 4 svar)
8. juni 2024 kl. 18:39
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Mongolz 2-1 gav 5,50 igen - Gaveodds

Mongolz til at vinde turneringen gav 9,00 igen

De slår nok også FURIA / NIP med 2-0 i morgen
#34(Med 1 svar)
8. juni 2024 kl. 18:41
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Astralis-hater
#35(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:42
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Nej, Mongolz-glazer
#39(Med 1 svar)
8. juni 2024 kl. 18:48
Udknud
Jeg vil absolut ikke promovere betting og det her er det eneste jeg better på bare som disclaimer...
Men jeg sætter altid en pæn sjat på at Astralis taber i de her vigtige kampe fordi odds altid er alt for gode på modstanderne og så en psykologisk ting med at så vinder jeg da i det mindste penge hvis gutterne desværre taber.
Selvsagt har det desværre været en forrygende overskuds forretning gennem de sidste år... og nu igen i dag.
Jeg ser virkelig virkelig frem til snart at blive blanket godt og grundigt af og komme til et sted hvor man ikke gider spille fordi odds går hen og bliver retvisende på Astralis i dk.
#40(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:51
mad0
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Guld Sæsonkort Sæson 18
Jeg plejer at gøre det præcist samme, når jeg oddser på fodbold 😂

Smider f.eks. på FCM, men håber på FCK - så har man da noget at blive glad over uanset hvad :P

Men angående Astralis er de stadig i en ny genopbygningsfase. Så jeg vil give dem indtil efter spillerpausen som minimum.
#36(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:45
Hemandk
Hvis de nu vandt nogle pistol runder, så ville det også gøre livet lettere i stedet for de skal starte ud 0-4 i hver halvleg.
#38(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 18:47
Igno
Den sitter Device misser i runde 22 gør ondt, hvis han rammer den er de 3v1, istedet ender Jabbi med at tabe en snæver 1v1. Det havde knækket Mongolz økonomi, og formentlig endt i en sejr til Astralis.
#46(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 19:20
JustaRadom0ldDude
Syntes nu stadig der er meget positivt at tage med. Og jeg er - imodsætning til de tidl. hold - sikker på at de alle lærer af dette.
#47(Med 3 svar)
8. juni 2024 kl. 19:31
TheJyde
Sjovt som folk roser dem når de vinder men når Astralis taber så skal de svines til kom ind i kampen eller find et andet hold og heppe på. Ja de taber og hvad så.
#48(Med 2 svar)
8. juni 2024 kl. 19:39
Ludiii
Synes nu ikke de har fået ros for nogle wins i denne turnering, for de har sgu ikke været så overlende
#49(Med 1 svar)
8. juni 2024 kl. 20:21
JustaRadom0ldDude
Fair holdning - holdet når semi trods den... det siger noget.

Lad os vurdere dem efter Blast, men... godt at se Device som IGL. Ofte en rolle mange vokser op med og ikke bare skifter til. Br0 er også vokset ind på holdet. Stavn og Jabbi er tilbage igen. I min bog lover det stadig godt.
#52(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 22:05
Ludiii
Lets be honest de nåede semi fordi det ikke var top tier hold!
#50(Med 0 svar)
8. juni 2024 kl. 20:40
Donnatello
Der bliver meget at snakke om til næste træning. 8 timers afterplant træning;)
#58(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 02:10
d0kz
Guld Sæsonkort Sæson 15
Garidmagnai Byambasuren er muligvis min nye favoritspiller
#76(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 12:31
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
De har også 2x Munkhbold og 1x Batbold på holdet
#72(Med 2 svar)
9. juni 2024 kl. 11:13
LnD
Elsker hvordan vi danskere er så gode til at nedgøre vores egne landsmænd 🤓 Mongolz har virkelig udviklet sig, som i virkelig udviklet sig her på det seneste.
#83(Med 1 svar)
9. juni 2024 kl. 15:24
BEDST
Er det ikke også bare blevet en nationalsport at hade Astralis - lidt som Kasper Hjulmand, det ville bare være bedst, hvis de forsvandt fra sporten : D
#93(Med 0 svar)
10. juni 2024 kl. 05:44
LnD
Lige præcis 🤣

Og nu kan man så sige de vandt turneringen, men helt enig 🤣
#79(Med 0 svar)
9. juni 2024 kl. 13:02
yairi
De skal nok blive bedre til de tilspidsede situationer i løbet af sæsonen, tror jeg på.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.