
Opdatering til Agents og pixel-gaps på Mirage
I nat landede der en lille opdatering til spillet, som blandt andet ændrer på de nye Agents' tekstur, der nu udskilles mere fra det miljø, de befinder sig i.
I november blev disse agents opdateret, som gjorde dem svære at se forskellige steder. Et eksempel på dette blev delt på de sociale medier, og det bragte også diskussionen op omkring, om de måtte bruges i turneringer.
Dette fik blandt andet FACEIT, ESEA, offline turneringer samt Dust2.dk til at banne Agents fra kampe, men nu har Valve fået lavet om på dem.
Der er tale om 3rd Commando Companys 'Two Times' McCoy og Seal Team 6 Soldier, som nu har fået mørkere tekstur og højere kontrast omkring skuldrene og hovedet, som får dem til at stå mere frem.
I opdatering nævnes der også, at Overpass og Mirage har fået ændret en enkelt ting hver. Netop Mirages opdatering er interessant, da Valve nu har fjernet pixel-gaps på bombsite A, der blandt andet gjorde, at man kunne se personer komme op fra connector. Et eksempel på dette kan ses her.
Nattens opdatering ser således ud:
[ AGENTS ]
– 3rd Commando Company, ‘Two Times’ McCoy, and Seal Team 6 Soldier have been updated to improve visibility. These previously mid-tone agents have been darkened, and contrast has been increased in their head and shoulders.
[ MISC ]
– Accolade weighting has been adjusted for non-Competitive modes.
– Added nametag preview on the model to match the rendering rules.
– Fixed items inside storage units sometimes showing up as unacknowledged.
– Fixed overview map from crashing when drawing too many line segments.[ MAPS ]
– Overpass:
– Pruned some shrubbery.– Mirage:
– Removed pixel-gaps on boxes in bombsite A.