
11. september 2016 kl. 11:25
Skrevet af MumaCe
Anden CCC kvalifikation i dag
Den anden af tre kvalifikationer til Comic Con Copenhagen skydes igang klokken 13:00, hvor hold som walkover og HastaLaVista deltager.
I sidste uge så vi GeekUnit overraske og slå walkover i den første Comic Con Copenhagen kvalifikation, og sammen med inteq, der slog togglytoni, kvalificere sig til det eftertragtede event.
I dag starter så den anden kvalifikation, hvor der dog kun er et hold der kvalificerer sig til main eventet. Både walkover og toggletony er med igen, imens HastaLaVista og et spændende mixhold i OlympicAutism også deltager.
Kun de to vindende hold fra den første kvalifikation er ind til videre bekræftet til eventet, hvor der endnu ikke er noget information om de fire pladser til inviterede hold. Comic Con Copenhagen finder sted 24-25. september i Bella Centret - samme datoer som playoff i League of Sharks hovedturneringen.
#4(Med 3 svar)
11. september 2016 kl. 12:51
tobizRegular
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Vinder af Dust2 Fight Club

Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

mousesports

Guld Sæsonkort Sæson 16

Ex Inferis :D
#9(Med 24 svar)
11. september 2016 kl. 14:16
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

Sølv Sæsonkort Sæson 17

Tænk at Vestergaard får lov til at deltage... Helt til grin dem der står for turneringen :D
Hvis Vestergaard er Ollihelten, som jeg har fået at vide, så er det da ihvertfald helt væk. Han blev VAC bannet på stream og har flere Vac bans + den kommentar om lanet Kjems var til.
reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/..
Nuff said.
reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/..
Nuff said.
#12(Med 7 svar)
11. september 2016 kl. 14:35
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

Sølv Sæsonkort Sæson 17

Han blev også banned for 2 KoNs siden imod os, sammen med sin ven "coldfuz1on" som nu også er vac banned. :D
#13(Med 6 svar)
11. september 2016 kl. 14:58
OpalElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

What... Er han også bannet fra kon? Så giver det da slet ingen mening, at han er med i en turnering, hvor arrangøren er Slap..
#14(Med 4 svar)
11. september 2016 kl. 15:01
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

Sølv Sæsonkort Sæson 17

Han blev udelukket sammen med ham jeg skrev. Jeg tror bare ikke eSport.dk er de rette til at holde turneringer. De har også ladet holdet InteQ skifte 2 spillere ud selvom der stod i reglerne at man ikke kunne skifte spillerne ud efter kvalifikationen... Så kan man ligeså godt lade være med at have et regelsæt :)
Heeeelt væk. Ikke hørt meget om ham siden den reddit post, men det da for sygt han stadig får rottet sig ind i så mange turneringer, bare for at ødelægge det for den blomstrende danske scene.
#26(Med 1 svar)
11. september 2016 kl. 15:43
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

Sølv Sæsonkort Sæson 17

Jeg er enig. Det er jo bare dem bagved kulisserne der ikke giver en fuck :D men han er ude så np stadig synd for de hold han f.eks vinder over
#30(Med 0 svar)
11. september 2016 kl. 16:26
OpalElite
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

Det er måske også en overdrivelse.. Ved af egen erfaring, at den danske scene er forholdsvis svær at arbejde med pga. Den manglende stabilitet.. :)
Men at man udelukker ham fra 1 turnering den ene uge og lader ham være med i en anden ugen efter, virker lidt for useriøst..
Men at man udelukker ham fra 1 turnering den ene uge og lader ham være med i en anden ugen efter, virker lidt for useriøst..
#17(Med 11 svar)
11. september 2016 kl. 15:16
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

Sølv Sæsonkort Sæson 17

Slog i ham? 1.6 FTW. Han havde heller ikke være velkommen på Amager alligevel ;-)
Ja det gjorde vi :-) Men han var da klart den eneste som i teorien kunne ramme lidt. Men nej han burde da ikke være velkommen i tuneringen.
Lidt lækkert fra vestergaard igår på faceit. Talentet er ikke en gang selv klar over hvad helved der sker.
plays.tv/video/57d2c6f56f473ce99b/vestergaard-is-a..
plays.tv/video/57d2c6f56f473ce99b/vestergaard-is-a..
Og ikke at forglemme hans homie, som er et tydeligt endnu større talent xD:
plays.tv/video/57ba0a20e11ddce68e/dansk-cs-?from=u..
plays.tv/video/57ba0a20e11ddce68e/dansk-cs-?from=u..
ZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBansZTBans hehehe
fix med at diske minet og co.
altså nægter at spille mod ham vestergård
altså nægter at spille mod ham vestergård
[20:08] <Energy> Er det lovligt at være banned på faceit og spille?
[20:08] <Energy> faceit.com/en/players/Nille
[20:08] <ADMIN|GSmurfz> ja
[20:08] <Energy> gg på det shit
[20:08] <Energy> faceit.com/en/players/Nille
[20:08] <ADMIN|GSmurfz> ja
[20:08] <Energy> gg på det shit
Hold nu op altså!
CS:GO snyd til du bliver taget, også forsæt du ellers bare alle andre steder end dem som opdagede det. ¯\_(ツ)_/¯
Godt nok nogle farlige signaler at sende.
CS:GO snyd til du bliver taget, også forsæt du ellers bare alle andre steder end dem som opdagede det. ¯\_(ツ)_/¯
Godt nok nogle farlige signaler at sende.
Det er genialt. Muligvis man skulle til at lave det USB Mouse hack. Så det muligt at tage til events uden problemer :-P Der er jo alligevel ingen som stopper en.
Stop whine Energy, har ikke snydt på FACEIT, og bliver unbanned derinde lige om snart
- Der står intet i reglerne om faceit ban, så snup en kiks og græd, og vind ærligt =)
- Der står intet i reglerne om faceit ban, så snup en kiks og græd, og vind ærligt =)
Det glæder jeg mig til at se. Eller blev din account hacked igen mens du blev banned?
Det handler meget mere om et statement omkring at der skal laves en fælles løsning på bans og de skal tages mere seriøst.
Forklar mig hvorfor en som er taget for snyd skal have en second chance?
Det handler meget mere om et statement omkring at der skal laves en fælles løsning på bans og de skal tages mere seriøst.
Forklar mig hvorfor en som er taget for snyd skal have en second chance?
Fordi man var ung og dum :)
+ Har du set andre sportsgrene hvor der er nul tolerance? Nej det tror jeg ikke :) alle fortjener en ekstra chance + at ja, blev faktisk hacket :D men det kan du se snart =)
+ Har du set andre sportsgrene hvor der er nul tolerance? Nej det tror jeg ikke :) alle fortjener en ekstra chance + at ja, blev faktisk hacket :D men det kan du se snart =)
Hvad snakker du om... Alle som bliver taget inden for en anden sportsgren er ofte forvist for livstid. Lance Amstrong må eksempel aldrig deltage i cykelløb mere. Ung og dum er ingen undskyldning. Slet ikke indenfor en "elite" sport.
#50(Med 7 svar)
12. september 2016 kl. 22:04
MumaCePro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Det sker meget sjældent at folk bliver udelukket på livstid for spotsgrene. Lance Armstrong blev det fordi det har været så omfattende som det nu har været. Normalt får cykelryttere 2 års karantæne fra professionel cykling. I andre sportsgrene som svømning og atletik er karantænerne tit mindre end 2 år.
Hvad snakker du om... OL giver høj karantæne ved positiv doping. Det er ofte kun små tunering hvor der gives 2 års ban ellers hedder det 4+. Derudover kan man muligvis overveje hvor meget doping kan give en pro spiller fordele i forhold til WH\Trigger.
Rhys Pugsley - 8 års ban
Lisa Marangon - 4 års ban
Vitalina Simonova - 4 års ban
Sharks hooker Monde Hadebe - 4 års ban
Narsingh Yadav - 4 års ban
idiya Grigoryeva - 2 ½ års ban
Maria Sharapova - 2 års ban
Rhys Pugsley - 8 års ban
Lisa Marangon - 4 års ban
Vitalina Simonova - 4 års ban
Sharks hooker Monde Hadebe - 4 års ban
Narsingh Yadav - 4 års ban
idiya Grigoryeva - 2 ½ års ban
Maria Sharapova - 2 års ban
#52(Med 3 svar)
12. september 2016 kl. 22:15
MumaCePro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Okay fair nok. Jeg kender ikke atletik "scenen" så godt, men har bare hørt et par stykker der et kommet tilbage efter to år. Men dit eksempel med Lance Armstrong er helt væk, når alle andre cykelryttere får 2 års karantæne, medmindre det er anden gang.
Det er mest kun i Tour de France de vælger 2 års karantæne. Men at sammenligne elektronisk sport med fysisk sport er helt hen i vejret. Du kommer kun så langt med doping og skal stadig være i utrolig god form. Elektronisk snyd behøver du ikke være god, men bare have forståelse for spillet og derfra klare snyden resten. Så den fordel det giver burde også betyde langt støre konsekvens.
#54(Med 1 svar)
13. september 2016 kl. 13:24
MumaCePro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag

Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019

Det kommer helt an på hvilket cheat man bruger, hvilket er det samme som doping.
Du kan sagens møde spinhackers i CS:GO der instant-dræber en så snart man er fremme, og så er der snyd som f.eks. KQLY brugte, hvor det kun hjælper aimet lidt med brug af aimkey.
Det samme kan du sige i cykling f.eks. Ricardo Ricco kørte for et mindre hold og ingen kendte ham, men så vandt han pludselig to etaper i touren, og blev knaldet for doping et par dage senere. Lance Armstrong og andre har sikkert brugt det i små mængder/korte perioder, for at sikre sig mod at blive taget.
Altså kan de ulovlige hjælpemidler hjælpe i både stor og lille omfang, alt efter hvilken risiko man vil tage. Begge dele giver samme straf.
Du kan sagens møde spinhackers i CS:GO der instant-dræber en så snart man er fremme, og så er der snyd som f.eks. KQLY brugte, hvor det kun hjælper aimet lidt med brug af aimkey.
Det samme kan du sige i cykling f.eks. Ricardo Ricco kørte for et mindre hold og ingen kendte ham, men så vandt han pludselig to etaper i touren, og blev knaldet for doping et par dage senere. Lance Armstrong og andre har sikkert brugt det i små mængder/korte perioder, for at sikre sig mod at blive taget.
Altså kan de ulovlige hjælpemidler hjælpe i både stor og lille omfang, alt efter hvilken risiko man vil tage. Begge dele giver samme straf.
Helt enig i at alt med måde og støre misbrug giver endnu vildere fordel men klart også en højere risiko.
Problemet med en hack i esport er jo brugeren ikke behøver tænker eller være god. Som sagt er det kun forståelse og vide hvordan man holder vinkler i spil. Derfra klare en aimkey med 5-10 fov resten. Ens reaktion tid behøver man ikke hvis man lige har WH på.
Siger bare at man kan komme langt længere med esport cheat end man kan i sportsgren. Derfor mener jeg også konsekvensen burde være større. Men spørgsmålet er stadig hvorfor man har valgt 1 år når mange andre sportsgrene starter på 2 år? :-)
Problemet med en hack i esport er jo brugeren ikke behøver tænker eller være god. Som sagt er det kun forståelse og vide hvordan man holder vinkler i spil. Derfra klare en aimkey med 5-10 fov resten. Ens reaktion tid behøver man ikke hvis man lige har WH på.
Siger bare at man kan komme langt længere med esport cheat end man kan i sportsgren. Derfor mener jeg også konsekvensen burde være større. Men spørgsmålet er stadig hvorfor man har valgt 1 år når mange andre sportsgrene starter på 2 år? :-)
Prøv og tag sporter som: Fodbold,Tennis,Håndbold,Cykling
Store sporter istedet for atletik, stop nu dit troll. De har valgt at sætte udgangspunkt i at hvis det er 365 dage eller what ever, så er det ok at spille det. Hvis du havde så ondt i røven, så måtte du have læst reglerne, og ladet vær med at spille det :) bedre held næste gang "energy"
Store sporter istedet for atletik, stop nu dit troll. De har valgt at sætte udgangspunkt i at hvis det er 365 dage eller what ever, så er det ok at spille det. Hvis du havde så ondt i røven, så måtte du have læst reglerne, og ladet vær med at spille det :) bedre held næste gang "energy"
Nu snakker vi om konkret fordel ved cheat og hvorfor folk skal bannes i længere tid og have støre konsekvens. Du nævner bare sportsgrene? Sagen er med doping at din udelukkelse afhænger af hvilken turnering du er med i og forbund de samarbejder med.
Men nu når du bringer dig selv frem. Så det sjovt du aldrig blev unbanned fra valve. De tager jo ellers sager omkring hacking og vac ban ret så seriøst da de ligepræcis udelukker dig forevig tid.
"If you have a CSGO VAC banned account then you are ineligible to participate in our events.
The exception is if our records support the claim that you were not in control of the account at the time of the cheating infraction.
We have responded immediately and clearly to every pro, team, or event organizer that has ever asked us to investigate a VAC ban and the inevitable claim of hijacking. We try to keep it a private matter for the benefit of the player involved, but it's become apparent that in some cases privacy is an opportunity for public confusion."
Kan også se lige om snart åbenbart er mere end 2 dage.
Men nu når du bringer dig selv frem. Så det sjovt du aldrig blev unbanned fra valve. De tager jo ellers sager omkring hacking og vac ban ret så seriøst da de ligepræcis udelukker dig forevig tid.
"If you have a CSGO VAC banned account then you are ineligible to participate in our events.
The exception is if our records support the claim that you were not in control of the account at the time of the cheating infraction.
We have responded immediately and clearly to every pro, team, or event organizer that has ever asked us to investigate a VAC ban and the inevitable claim of hijacking. We try to keep it a private matter for the benefit of the player involved, but it's become apparent that in some cases privacy is an opportunity for public confusion."
Kan også se lige om snart åbenbart er mere end 2 dage.
#46(Med 3 svar)
12. september 2016 kl. 15:03
b0ychildElite
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 15

Sølv Sæsonkort Sæson 17

Det skulle lige have været en "ukendt" dude som det var sket for, så havde de instant banned ham... :D Sygt så meget forskelsbehandling der er på den danske scene
Det har der jo altid været. Folk lidt for tæt på admins har altid forskelsbehandling. Husker alt for tydeligt DEL/Xplayn crew.