Sector 5 søger nyt lineup!
2. marts 2019 kl. 14:34
ABILDGAARD
INFO OM MIG:
Jeg hedder Frederik er 24 år gammel og kommer fra Odense :) - jeg har været lvl 10 faceit, A+ esea og alt det pjat, har erfaring fra helt tilbage fra 1.6 - jeg kan spille alle roller undtaget IGL, jeg har dog holdt et års pause fra CS grundet jeg blev signet af en organisation til at spille semi-pro PUBG så skal lige have genopfrisket strats og smokes osv igen, håber at høre fra jer! :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HVAD VI FORVENTER AF DIG:
Højt energiniveau, gerne have ligget lvl 10 i faceit eller A+ på esea. Mødestabil og selvfølgelig skal du også ligge nogle timer i spillet udenfor prac, jeg tænker prac 3-4 gange om ugen samt diverse turneringer i weekenden, ser helst du er 18+ og klar på lan samt bootcamp! glæder mig til at høre fra dig/jer! :-)

- Skriv her eller add for mere info: steamcommunity.com/profiles/76561198151978..
#1(Med 0 svar)
2. marts 2019 kl. 14:42
ABILDGAARD
foretrækker dog helst at i kontakter på steam da jeg er lettest at fange derinde :)
#2(Med 0 svar)
2. marts 2019 kl. 16:43
ZIGGY
kan sgu ikke lige få linket til at virke, har været igang et par måneder efter en lang pause og klar på at komme igang med noget seriøst, så hvis du smider et tilføj :) steamcommunity.com/profiles/76561198064235989/
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.