3 mand søger 2 solide spillere (IGL + Rifle)
11. juni 2018 kl. 20:57
kENN1N
Hey D2.

Vi endte i den triste situation at måtte tynde ud i vores gamle lineup for at gå lysere tider imøde, derfor er vi på udkig efter to spillere herunder en IGL og en rifle.

- Om holdet
Vi er 3 erfarne unge mennesker der efter 100 vis af hold har fundet sammen, da vi føler alle har det samme mål og rummer det, det kræver for at tage det første skridt ind på scenen.

Det er en rigtig lang vej, som kræver meget træning, mere end et normalt arbejde, samt en vis portion held.

Vores hold fungere som ens ekstra nye familie dvs der er plads til at tale om alt mellem himmel og jord så alle er tilpas og kan komme af med hvad de nu har.

Vi har spillet sammen 6 måneder så det er ikke det store problem at få spillet 2 mand ind på holdet, IGL skal selvfølgelig have lov til at køre sit dog har vi en masse at kunne supplere med hvis det er nødvendigt

- Krav

17+
3000+ Timer
3-4 x træning om ugen
FaceIT Lvl 10 / ESEA A+ eller et sammenlignene Niveau andre steder
Kunne keysmokes på competetive maps i poolen

- Lineup

David ' Dopmax ' - LVL 10 +/- 3132 ELO - 3779 Timer
Christian ' chrisK ' LVL 10 +/- 2107 ELO - 3323 Timer
Kenni ' kENN1N ' LVL 10 +/- 2076 ELO - 4785 Timer

Hvis det har fanget din interesse så lad os tage en snak over TS, der vil også være mulighed for at kunne få mere information omkring hver spiller.

#1(Med 0 svar)
11. juni 2018 kl. 20:58
kENN1N
#2(Med 0 svar)
13. juni 2018 kl. 21:47
kENN1N
bump
#3(Med 0 svar)
14. juni 2018 kl. 09:17
Luckyshot
Jeg opfylder alle krav undtagen antal timer jeg har spillet (2,6k timer), så ville lige forhøre mig om det er et vigtigt krav for jer?
#4(Med 13 svar)
14. juni 2018 kl. 21:23
Sjaune
At ligge et faceit lvl og antal timer op som et krav, giver altså ingen mening. Det rigtigt, at det giver et indblik som spiller, men det giver et meget lille indblik. Selvom man er lvl fx. 6 på faceit, så kan man faktisk have flere måneders hold erfaring, som giver pote i forhold til at hoppe på flere nye hold. Antal timer? Det bare hjerneskadet at sætte det som et krav, da man kan have halvdelen af "line-uppets" antal timer, og stadig være lvl 10. Men I hentyder nok til hold erfaring når I skriver "eller et sammenlignene Niveau andre steder". Pointen er, at kravet I stiller, giver ingen mening.

Det er ikke for at være toxic på nogen måde, jeres krav er bare ikke særlig selvforklarende. Jeg kunne forstå, hvis man skulle have indblik i sin egen rolle, som værende et krav, eller have en del holderfaring inden man ansøgte. Men at man kan blive udelukket fordi man ikke har nok timer, det fatter jeg altså ikke.

Søde hilsner herfra <3
#5(Med 2 svar)
14. juni 2018 kl. 21:24
Sjaune
Måske blev jeg triggered? hmmmmm
#6(Med 1 svar)
14. juni 2018 kl. 21:26
Maabjerg
Måske en smule :D
#7(Med 0 svar)
14. juni 2018 kl. 21:27
Sjaune
og det sjove ligger i, at jeg faktisk kan opfylde kravene ;D
#8(Med 1 svar)
14. juni 2018 kl. 22:07
DolphiN
Jeg er slet ikke uenig, i det du siger.

Jeg har feks ikke 3k timer i CSGO, men måske 15k timer i CS overall. Level 10 på faceit, kan alle blive hvis man queuer sammen med mates og tryharder en anelse
#12(Med 0 svar)
14. juni 2018 kl. 23:35
Zemax
Jeg tror helt ærligt også du har mere. :D
#9(Med 5 svar)
14. juni 2018 kl. 22:26
kENN1N
Som jeg har forklaret til nogle af de tidligere ansøgere, vi er 100% enig om at faceit level ikke siger noget om hvor god en spiller han er på et hold, men så snart ens hold ikke er online går de fleste over og spiller lidt client cs fx Faceit / Esea og helt naturligt vil det reflektere på dine stats, en der ligger og banker i lvl 5-6 stykker på faceit og bare ikke kan komme videre er vi vel enige om er omkring det level han ligger på.

Med hensyn til antal timer, så synes vi på holdet at metaen for holdspil i CSGO lige nu ikke kan sammenlignes 100% med de forrige versioner fx 1.6 -> Source så om du har spillet 5-6000 timers 1.6 bliver du ikke automatisk hero i csgo af så for igen at komme ind på nogle af dem som vi gerne vil spille med har vi altså kravet +3000 timer, over halvdelen af dem som har tilføjet os har under 3000 og dem snakker vi da stadig med, men kommer der ingen krav kunne hvem som helst jo søge og det er ikke det vi går efter.

Kravene er udelukkende for at pege i den retning mod de spillere som vi kigger efter :)

- Men jeg forstår hvad du siger og tager imod kritikken, er langt fra god til at skrive ansøgning ;)
#10(Med 3 svar)
14. juni 2018 kl. 22:58
CAVER
Både enig og uenig. Jeg har skam siddet stuck LÆNGE i lvl 4-6 på Faceit. Men indtil marts endte det med at være lvl. 9 hvor jeg er nu. Så det kan godt være de bare skal træne lidt individuelt ved at blive ved med at spille faceit, for til sidst at slå sig igennem de levels på Faceit. Men samtidig, så kan de jo stadigvæk godt tilbyde en masse på hold CS, hvis de nu har holderfaring? hmm.
#11(Med 2 svar)
14. juni 2018 kl. 23:29
kENN1N
True, den er lidt svær.

Der er vel også lidt mere i det, fx kan man jo stille det op således

For at få Viden kræver det research hvilket tager tid
For at få færdigheder i spillet kræver det tid + viden til at udføre det
Hvis du kaster de to ting sammen får du Kompetencer ( Gamesense vil folk nok kalde det )

De tre ting får du ved at grinde og gerne FaceIT / Esea såvel som Teampracc, Tournaments mm. og når man har styr på det basale både Strats, Smokes, Spots, Økonomi og hvad har vi, der skulle man gerne kunne hive erfaring ud fra det hvilket kræver at man ikke bare har forstået det men også har kørt det igennem 100 vis af gange har en " god " portion tid at kunne trække det ud af hvilket igen pejer mod vores tidskrav.

Vi er virkelig ikke ude på at sige " Du kan ikke nå at gøre dit og dat med under 3000 timer " eller " Hvis du ikke er det her level kan ikke det, det og det " men igen er det bare for at sikre vi ikke får 1000 ansøgninger men kun kan bruge de 10 af dem :)

- Vi har jo alle hvert vores syn på tingene :)
#13(Med 1 svar)
15. juni 2018 kl. 00:01
CAVER
Selvfølgelig. Var nu mere en pointe. Ikke for at angribe. :P

Men I skal da have god vind herfra!
#14(Med 0 svar)
15. juni 2018 kl. 00:24
kENN1N
Ingen dårlig stemning herfra, den bliver måske penslet lidt for meget dno

Tak for vinden! ^_^
#21(Med 0 svar)
3. juli 2018 kl. 18:18
SAVVY
Der er satme mange gode "HOLDspillere" der er lort på faceit, faceit har intet med hold at gøre, du kan ligge level 5 på faceit og skyde 10 hvert game, og så komme på et hold hvor folk kan finde ud af spillet, og spille sammen, og så skyde 30 og være en god holdspiller, imod gode folk. Der er også folk der bare ikke fungerer i PUGs, især i de lave levels hvor folk sidder og skriger af hinnandens mødre, og giver op efter de har tabt første buy-round.

Ville personligt aldrig give en fuck for PUG-stats, timer er måske forholdsvis forståeligt på et eller andet led, men PUG-stats giver bare ingen mening at gå ud fra.

Btw, så er Chris ret så fucking toxic imo. :D, medmindre han har ændret sin attitude :o
#15(Med 1 svar)
15. juni 2018 kl. 03:19
ndy
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
sjaune X god
#16(Med 0 svar)
15. juni 2018 kl. 20:30
Sjaune
>:)
#17(Med 0 svar)
16. juni 2018 kl. 02:24
kENN1N
Vi har fået rigeligt med ansøgninger af rifler, kunne være lækkert hvis der var nogle igl's :P
#18(Med 0 svar)
18. juni 2018 kl. 20:04
chrisK
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
BUMP
#19(Med 0 svar)
19. juni 2018 kl. 15:41
--n0mis
bump. har added :D
#20(Med 0 svar)
3. juli 2018 kl. 13:27
Dopmax
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 16
bump :D
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.