JUGi kort klip
Du skal forbedre farverne og kvaliteten markant. Ellers nice nok.
Se denne her. Alt er meget behageligt at se på i forhold til dit klip. Og samtidig er kvaliteten bare ON POINT.
twitch.tv/videos/269239614?t=02s
twitch.tv/videos/269239614?t=02s
2 vidt forskellige slags edit.
P1lsner redigere mere på det, hvorimod det du linkede "bare" viser klippet.
Syntes det er meget lækkert at se på.
P1lsner redigere mere på det, hvorimod det du linkede "bare" viser klippet.
Syntes det er meget lækkert at se på.
Det er jeg godt klar over. Men det ændrer ikke på at vise hvordan kvaliteten skal se ud :)
Jeg ved godt hvad du mener, jeg er dog ikke enig i det med farverne. Og kvaliteten på mine klips er også i top indtil jeg uploadet på youtube. Prøver at upload et andet sted næste gang
Uheldigt du ikke vil lave farverne om :)
Det er en smagssag, skru lige ned fister :) Som du tydeligvis kan se, så deler vi ikke alle din mening
Jeg er helt rolig :) Synes bare det er ærgerligt han ikke vil prøve at lege lidt med det i stedet for at være låst fast i det samme.
Hvis det er hans stil, og noget han kan lide at lave - så skal han gøre som han vil - især når det er en smagssag og din mening er subjektiv.
H.C. Andersen tog det ikke til sig, hvis folk sagde han skulle prøve og skrive om en varulv, i stedet for en havfrue :D
H.C. Andersen tog det ikke til sig, hvis folk sagde han skulle prøve og skrive om en varulv, i stedet for en havfrue :D
og ja, jeg samlignede p1lsner med H.C. Andersen, deal with it
Nice ordre. Du skal ikke bestemme hvad p1lsner skal og ikke skal, skal du?
Du skal vel ikke bestemme om han skal give ham ordrer eller ej.
Gør jeg det? Jeg stiller et spørgsmål, Steven.
Jeg har ikke skrevet du gør, jeg har skrevet du vel ikke skal bestemme om han gør.
Prøv lige at se her: ordnet.dk/ddo/ordbog?select=vel,3&query=vel
Prøv lige at se her: ordnet.dk/ddo/ordbog?select=vel,3&query=vel
Synes du skal prøve at slå "?" op. Virker til du ikke har lært om "spørgsmålstegnet" før?
#12(Med 2 svar)
6. juni 2018 kl. 18:34
cleMeNz0Pro
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019

Guld Sæsonkort Sæson 16

skriv nu navnene på sangene i description :D ellers gj
At gøre alle tilfredse kan næsten aldrig lade sig gøre, men arbejd lidt med velocity'en engang imellem. Den virker ret hård, det kunne måske gøres en anelse mere blød.
Synes nu hele clippet er fedt, spændende og gode farver.
Synes nu hele clippet er fedt, spændende og gode farver.
Seneste aktivitet
Glædelig jul
(21)