Yousee = lort?
Hey.
Er der nogle fra fyn som har yousee, som har oplevet lagg på lagg efter de har pillet ved deres kabler? - gyazo.com/03250b19bc448b34f117828863fc6c22
Jeg har fin ping, og speedtest er også mere end okay, men når jeg er ingame, så lagger alle spillere rundt 80% af tiden, hvilket er sygt irriterende... Altså jeg lagger ikke, men teammates + modspillere teleporter bare rundt ^^
Er jeg den eneste som oplevet dette? :D
Er der nogle fra fyn som har yousee, som har oplevet lagg på lagg efter de har pillet ved deres kabler? - gyazo.com/03250b19bc448b34f117828863fc6c22
Jeg har fin ping, og speedtest er også mere end okay, men når jeg er ingame, så lagger alle spillere rundt 80% af tiden, hvilket er sygt irriterende... Altså jeg lagger ikke, men teammates + modspillere teleporter bare rundt ^^
Er jeg den eneste som oplevet dette? :D
Jeg bor i nordjylland. Har præcis samme problem med yousee.... Min ping den spiker nogle gange også til 100+ og falder efter nogle sekunder.. Jeg har 50/20 og ingen andre i husstanden der bruger internet....
Min ping er der intet galt med, har cirka en ping på 25+-. Det er kun i cs, at mit internet fucker, og det har gjort det lige siden de har skulle pille ved deres kabler. Jeg var mere bare interesseret i at høre, om det eventuelt var mit netværkskort i pc'en som var fucked, eller om andre har oplevet det samme som mig.
Oplever samme problem med at pingen spiker, dog er jeg ved at skifte til Hiper!
Går fra en 50/10 til 269,-/md, til en 100/25 forbindelse til 229,-/md
Går fra en 50/10 til 269,-/md, til en 100/25 forbindelse til 229,-/md
Godt være det billigere men nogen steder så uanset netfirma så kører de på yousees kabler men til en lavere pris da regeringen har sagt man ikke kan have monopol på markedet. Hiper går ikke ud og skifter de kabler der er nu er hos den hustand til deres. Så det kan godt være det ikke bliver bedre :)
#3(Med 0 svar)
18. marts 2018 kl. 20:20
LolGirafPr0nRegular
Støttet Dust2.dk med 3 julekugler i 2019
Havde samme problem der hvor vi boede før og havde YouSee.
Der var intet i dagtimerne, men om aftenen hvor kabel nettet var belastet kunne jeg ikke spille pga. lag spikes.
Yousee kunne ikke gøre noget ved det.
Der var intet i dagtimerne, men om aftenen hvor kabel nettet var belastet kunne jeg ikke spille pga. lag spikes.
Yousee kunne ikke gøre noget ved det.
Smed yousee ud og købte kviknet, nu spiller det bare til en meget lavere pris! :)
gyazo.com/350911d66ff30032c10c88218ddd4585 Ikke fra fyn tho
50/10 tror jeg
Tja, vil så sige det værste er at jeg ringer til dem og siger jeg har haft 1 megabit over 3 dage, og så får jeg afvide der står jeg får det megabit jeg betaler for og jeg skal vente en uges tid sådan deres teknikere kan lave målinger, istedet for de bare kommer ud og fixer lortet eftersom jeg måtte vente en hel weekend for at få support :D
Min far plejer at ringe og true om at skifte internet-udbyder :-) Tror det er ret så effektivt
Underligt, jeg havde samme problem for en måned siden og jeg ringede ind til dem og de fiksede det instant. De tilbød mig endda højere hastighed gratis. Tror bare du skal være heldig med hvem du får fat i :D tror dog også ham her var gamer, så det hjalp jo selvfølgelig :D
#8(Med 2 svar)
18. marts 2018 kl. 22:32
RubelElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Kender flere der klager over YouSee.. Min bror har det, han gamer dog ikke så tit, men forbindelse hopper også der. fra fyn ;)
Har ikke haft direkte problemer med YouSee, kun at min router genstarter af sig selv et par gange om ugen.
På mit gamle bopæl havde jeg yousee da det var en del billigere gennem aftale ved boligforeningen, men havde problemer hver anden måned med at jeg ingen internet havde, men efter et opkald til support kom det tilbage igen.
Vi mistede engang TV og internet imens min kæreste havde ferie. Jeg fejlemeldte det om eftermiddagen og der kom en tekniker dagen efter, fordi de intet kunne se hos supporten, andet end der ikke var forbindelse til vores router.
Der kommer så en tekniker ud og min kæreste ringer til mig: "Han siger at det er fordi vi ikke har betalt, så har de lukket for det." .. Selvfølgelig har vi betalt, så det siger jeg til ham og han ringer ind til sit kontor for at høre ad.. Det viser sig så, at naboen ikke har betalt og de har så lukket for vores signal i stedet for naboens.. Men det kunne de ikke se inde fra supportcenteret, at vores linje var lukket. Smålig som jeg er, beder jeg om at få krediteret de 2 dage hvor vi ikke havde hverken internet eller telefoni, men det nægter de så. "Sådan nogle fejl sker jo" .. Ja tak..
Der kommer så en tekniker ud og min kæreste ringer til mig: "Han siger at det er fordi vi ikke har betalt, så har de lukket for det." .. Selvfølgelig har vi betalt, så det siger jeg til ham og han ringer ind til sit kontor for at høre ad.. Det viser sig så, at naboen ikke har betalt og de har så lukket for vores signal i stedet for naboens.. Men det kunne de ikke se inde fra supportcenteret, at vores linje var lukket. Smålig som jeg er, beder jeg om at få krediteret de 2 dage hvor vi ikke havde hverken internet eller telefoni, men det nægter de så. "Sådan nogle fejl sker jo" .. Ja tak..
#18(Med 2 svar)
19. marts 2018 kl. 16:15
klimoxElite
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Det er fandme under al kritik, at de bare lukker dit net og siger at det er dit problem. Hold kæft mand nogle idioter..
Vi har prøvet da vi flyttet tilbage i december at stadig at modtage regninger, og endda rykkere efter at have afmeldt det. Det tog 4 separate opkaldt med klager til dem siden januar før at de stoppede.
Har I prøvet at teste imod TDC's server med Speedtest og mod Telias server på Speedtest? Vi har et problem hernede i Syddanmark pt., hvor vi oplever ekstremt lange svartider når vi forlader TDCs POI. De nægter at det er en generel fejl, de tilbød at sende en tekniker ud til mig... "Reset din router" .. Jeg rammer 120mbit mod TDC's udstyr og ca. 0.8 mbit mod Telia. Venter spændt på de vender tilbage i dag.
Pris jer lykkelige hvis I ikke dagligt bakser med TDC Erhverv heller, de er simpelthen en joke uden lige..
Pris jer lykkelige hvis I ikke dagligt bakser med TDC Erhverv heller, de er simpelthen en joke uden lige..
#17(Med 0 svar)
19. marts 2018 kl. 16:12
MessiasPro
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Oplever det samme problem. Fik dog en sms i dag at fejlen skulle være løst hos centralen.
På scoreboardet har jeg fin ping, men min ms ryger fra 40 til 100 - 400 i så kort tid at scoreboardet ikke opdatere til det.
Har Fullrate som kører på tdcs netværk og havde hiper før.
På hiper oplevede jeg ofte loss på 1-4% fra kl 19-22. Hiper kører også på tdcs netværk
På scoreboardet har jeg fin ping, men min ms ryger fra 40 til 100 - 400 i så kort tid at scoreboardet ikke opdatere til det.
Har Fullrate som kører på tdcs netværk og havde hiper før.
På hiper oplevede jeg ofte loss på 1-4% fra kl 19-22. Hiper kører også på tdcs netværk
#32(Med 2 svar)
20. marts 2018 kl. 19:02
SilanPro
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Ser alt ok ud i din net_graph? Det problem du beskriver lyder meget som dårlig interpolation, men det er normalt ikke et problem med mindre man roder med sin cfg. Tjek de sædvanlige configs (rate, cl_cmdrate, cl_updaterate, cl_interp_ratio) hvis du ikke har gjort det.