UnY eSport leder efter 5 piger til ACD team.
21. december 2017 kl. 16:50
Kroggen
Hey!

Jeg hedder Mads, og repræsentere, UnY eSport.

I UnY eSport leder vi efter et Acd team, vi har tidligere haft et Acd team, derfor valgte vi denne gang og satse lidt en anden vej, og vi har derfor valgt og satse efter et Pige team ;)

Vi er ret openminded vedr. Alder, lokation osv.

Det vi leder efter et en/et spiller/team, som har et vist niveau, erfaring, og en decent kommunikation.

Vi leder ikke umiddelbart efter hold kun, men hvis du er en enkelt spiller, så er du også velkommen til at ansøge, så vil vi prøve og sammensætte nogen trys, og så tager vi den derfra.

Det vi kan tilbyde er.
- Trøjer.
- Manager.
- Kontrakt.
- Lan billeter, og mulighed for Hotel.
- Mulighed for at komme til internationale lans.
- Sponsorer gaver fra - HyperX, Norwegian, Sharkgaming og Nordisk film.
- Hjælp til ALT det praktiske, som tilmeldning til lan, leagues, turneringer etc, planlægning af træninger, kampe osv.
- Opstår der problemer, vil vi også være der til at hjælpe jer med at det hele fixet :x


Var dette noget der havde nogen form for interrese så er i velkommen til at adde undertegnet på steam ;) Og så tager vi en kort snak!
Mvh. Mads.
steamcommunity.com/id/KroggenCS/
#1(Med 24 svar)
21. december 2017 kl. 17:23
lauritzz
Er simpelthen nødt til at spørge. Hvorfra ved man at alt det du siger 'I' kan tilbyde, rent faktisk er legit? Med alle de sponsere burde organisationen da have mere PR, og kan intet finde om jeres organisation.
#4(Med 23 svar)
21. december 2017 kl. 18:30
Kroggen
Det sgu okey mate.
Deler det lige op.
Første spørgsmål : Hvorfra ved man at alt det du siger "i" kan tilbyde, rent faktisk er legit.
Svar: Det holder vi ender med at signe, har muligheden for at komme på kontrakt, føler de ikke for det behøver de ikke ;) Men en kontrakt vil jo klart sikrer dem at de får hvad de bliver lovet.

Spørgsmål 2: Med alle de sponsore burde organisationen da have mere PR, og kan intet finde om jeres organisation.
Svar: Det er rigtigt, vi burde have en del mere PR :) Men alle starter jo et sted ;) Vi er trodsalt først begyndt og komme ind på scenen nu :)
#6(Med 22 svar)
21. december 2017 kl. 20:07
lauritzz
Men igen, en nystartet organisation har somregel ikke så store sponsorater i ryggen.
#8(Med 21 svar)
21. december 2017 kl. 20:12
thiezen
^^ Det er firmaer hvor man ville forvente at man hørte jeres navn ofte tbh :P
#11(Med 20 svar)
21. december 2017 kl. 21:06
Kroggen
Rigtigt - Derfor er vi også super glade for at vi er heldige og have dem med os!
#12(Med 19 svar)
21. december 2017 kl. 21:40
lauritzz
Men jeg kan slet ikke forestille mig at en organisation ingen har hørt om, har SÅ vanvittigt store sponsorater bag sig. Jeg siger ikke det ikke kan lade sig gøre, men jeg har virkelig svært ved at se det troværdige i det, hvis I ikke har beviser for at sponsoraterne faktisk er eksisterende.
#13(Med 18 svar)
21. december 2017 kl. 21:58
Kroggen
Har da aldrig sagt vi ingen beviser har for sponsorerne? Vi har beviser, klart, vi har kontrakter med hver en sponsor, men det er ikke noget vi føler vi skal gå rundt og dele med alle og enhver person ;)
#14(Med 17 svar)
22. december 2017 kl. 00:07
lauritzz
Men alligevel vil du gerne reklamere med at du har alle dine sponsorater, du vil bare ikke lægge et bevis ud for du faktisk har en aftale med dem. Jeg ser bare på det her meget kritisk da jeg synes det er synd at udgive sig for noget man ikke er. Jeg anbefaler helt klart det hold, (hvis du får et acd pige hold), at de får lov til at se de såkaldte kontrakter med de firmaer du påstår du har aftaler med. Jeg ville personligt selv ikke stole på det. Det giver ikke mening i mit hoved du siger "det er ikke noget jeg føler for at gå rundt og dele med alle og en hver person", men alligevel skal det på Dust2.

Jeg ønsker dig held og lykke med at finde et hold, og nej, det var ikke ironisk.
#15(Med 16 svar)
22. december 2017 kl. 00:28
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Self skal det da på d2 at han har de her sponsorater det skal jo være for at vise hvad orgen kan tilbyde, men kontrakter mellem ham og så kæmpe firmaer som det her er, er jo ikke en gang sikkert at han må vise. Hvad vil du have han skal gøre, sætte billeder ind af de forskellige kontrakter med de forskellige firmaer, nej vel? så kan jeg ikke helt se din pointe :D
#17(Med 15 svar)
22. december 2017 kl. 00:58
lauritzz
Det jeg siger er, at jeg godt ved hvem Mads er, og uden at få det til at lyde personligt så vil jeg gerne vove og påstå at intet af det der er skrevet med sponsoraterne er legit. Og hvis jeg ikke vidste hvad der var før, så havde jeg stadig ikke troet på det.

Min pointe er, at intet af dette burde være muligt når en 16/17 årig ejer en org.
#18(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 01:41
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
så skriv det fra starten i stedet for at snakke om kontrakter og hvad ved jeg ikke :D
#19(Med 12 svar)
22. december 2017 kl. 11:03
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Hvis man har den slags sponsorater - hvad vil man så med et pige ACD hold??
Det lyder da tid de burde have aftalerne som burde kunne sikre sig nogle gode hold som mangler org :))) for mig virker det helt skørt, at hvis det er legit at man så vil have et ACD pige hold.
Det kan der umuligt være penge i.
#20(Med 11 svar)
22. december 2017 kl. 11:04
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Til* xD
#22(Med 3 svar)
22. december 2017 kl. 12:19
Kroggen
Helt sikkert, vi ku godt gå ud og signe et godt hold ;) Hvis det var sådan vi kørte UnY, men det er det ikke ;) Syntes ikke du skal blande dig i vores aftaler med vores sponsorer ;) God jul! ;)
#25(Med 2 svar)
22. december 2017 kl. 15:36
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
jeg forstår ikke hvorfor du skal opfører dig som en på 13?
Dine attitude og dine smileyer er helt hen i vejret.
Jeg blander mig ikke på noget tidspunkt i jeres sponsorater - jeg siger blot at hvis det passer burde i kunne Signe et godt hold.
Det er ikke sådan i vil gøre, og det er fair nok.
Men jeg blander mig ikke på noget som helst tidspunkt - jeg kan ikke helt gennemskue hvorfor du skal spille så evig klog samtidig med at du er så defensiv.

Du må godt nok føle dig trådt over fødderne.

Er du ok?
#27(Med 1 svar)
22. december 2017 kl. 16:47
Kroggen
Ser ingen problemer med min attitude - men undskyld hvis du føler der er noget galt med den.

De to sidste linjer er ligefrem idiotiske og lave.

Håber jeg har lukket den nu! Glædelig jul.
#34(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 17:06
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
God Jul, og held og lykke med projektet :)
#23(Med 6 svar)
22. december 2017 kl. 15:12
WeiZ
der er faktisk mange muligheder ved at få en female team. I forhold til hvad jeg har hørt inde for marketing, osv. No hate towards the grills out there. Men et pige team, kan give mere marketting, end et male team :P
#24(Med 5 svar)
22. december 2017 kl. 15:28
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Ja hvis det er et godt pige hold.
Men når det netop er et acd hold, så har jeg virkelig svært ved at se hvordan det skal kunne give noget på bundlinjen.

Nu står der intet om krav til deres niveau, men jeg har svært ved at se hvilke danske piger som skulle kunne give noget.

Vi har vel kun de spillere som Mimi spillede WESG med som rent faktisk kan noget.
Blandt dem er det vel også kun rewen og Mimi som virkelig kan give noget markedsføringsmæssigt.
#40(Med 4 svar)
22. december 2017 kl. 19:38
WeiZ
Både og ja. Men de behøver ikke være de bedste, men bare aktiv på de sociale medier fx. Stpeach(tror jeg hun hedder) tror ik hun spiller cs tho, men bruger hende som et eksempel. Hun kunne godt gå under en holds kontrakt, hvis hun var intra i det selv også, selvom hun måske MAX rammer dmg i mm.. :P
#41(Med 3 svar)
22. december 2017 kl. 19:50
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Men det skyldes jo alle hendes nudes + at hun allerede har en stor fanbase :D.

jeg ved godt du bare bruger hende som eksempel - men at tage en helt ukendt grill, kan der umuligt være markedsføring i :-D. jeg vil gerne se det ske, men jeg har svært ved at tro på det :D
#43(Med 2 svar)
22. december 2017 kl. 20:45
WeiZ
Nu var det hende jeg bare sagde. :P - Kunne være en anden, som ikke behøves at være kendt for nudes. Fx. Denne streamer som jeg kender. Hun er lvl 3 faceit, global mm, og hun streamer med like 40 - 70 viewers. Hun ville nok godt kunne få en kontrakt med noget godt på, selvom vi begge ved, hun ikke går hen og vinder den eneste female kamp i mod, lad os bare sige top 10 female teams, eller top 20 for den sags skyld. :P
#44(Med 1 svar)
23. december 2017 kl. 01:34
tHOMSEEE
Støttet Dust2.dk med 4 julekugler i 2019
Ja, men nu er vi tilbage til det jeg sagde før - du bruger du en grills om er "kendt".
40 - 70 viewers er jo godt, hvis man ser på det med danske øjne.

det er folk der allerede har en mængde følgere og som der er nogle der kender til.

Hun har jo også gjort sit for at nå til det punkt hvor hun er i dag.

Udfra denne ansøgning, så virker det bare som om de vil have 5 piger - og hvis 5 af dem ingen følgere har, ingen ved hvem de er + er ringe til spillet - så kan der ikke være noget som helst markedsføring i dem. :)
Det kan jeg simpelthen ikke tro på :D
#47(Med 0 svar)
23. december 2017 kl. 15:38
WeiZ
Du har ret i at måske ikke denne ansøgning, eller org kan gøre det jeg mener. :P - Men det var også bare for at smide ud af, bare fordi det ikke er et kendt hold som bliver samlet, kan de stadig give en decent pr. :P
#21(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 12:18
Kroggen
Eh? Okey, ret klamt du ved hvem jeg er? :D

Edit: Jeg ejer heller ikke orgen btw :)
#2(Med 3 svar)
21. december 2017 kl. 17:42
tubbenator
Lyder fed nok mate, er der også mulighed for bootcamp i din kælder?
#5(Med 2 svar)
21. december 2017 kl. 18:35
Kroggen
Vi regner med at afholde et bootcamp, for acd team og main team, hvor henne, finder vi ud af i fællesskab ;) Men højst sandsynligt nok ikke i min kælder, da jeg ingen har lol
#7(Med 1 svar)
21. december 2017 kl. 20:10
thiezen
Jeg er ret sikker på at det var ment som ironi haha :D
#10(Med 0 svar)
21. december 2017 kl. 21:01
Kroggen
ahah iknow ;D Glemte bare og skrive det i selve opslaget, jeg tog det lige som en god mulighed og sige det ;)
#3(Med 1 svar)
21. december 2017 kl. 18:32
He1seR
+Rep <3 Fantastisk Org
#28(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 16:47
Kroggen
<3
#9(Med 1 svar)
21. december 2017 kl. 20:19
theHe
+rep. Har haft en kort fornøjelse at lære nogle af gutterne i projektet og kan kun sige gode ord omkring dem.
Held og lykke med main og pige holdet :)
#29(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 16:47
Kroggen
<33
#16(Med 1 svar)
22. december 2017 kl. 00:29
Calyp
+rep Mads har store ambitioner, og kan snakke sig til alt! <3
#30(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 16:48
Kroggen
<33
#26(Med 1 svar)
22. december 2017 kl. 15:38
halkjaeR
Yndlingsgruppe

FakeTaxi
Søger 5 Piger XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
#31(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 16:48
Kroggen
tænkte jeg sgu ikke lige over ;D
#32(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 16:53
Truelshoej
OnlinePussyHunting
#33(Med 3 svar)
22. december 2017 kl. 17:06
birdfromsky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg synes godt nok det er en dårlig ansøgning, i får lavet, i forhold til hvad i søger.

Fint i beskriver at i vælger at satse på et pigehold, men så kommer de her 2 sætninger:

Vi er ret openminded vedr. Alder, lokation osv.
Det vi leder efter et en/et spiller/team, som har et vist niveau, erfaring, og en decent kommunikation.

Det er sjældent at kunne samle et hold hvor lokation og alderen er nogenlunde det samme, og nu har i bevæget jer ind på et markedsområde hvor der slet ikke er brugere nok = irrelevant information.

2 sætning giver abselut ingen mening. Alle folk har et vist niveau osv. I er slet ikke dybdegående i hvilket niveau, med den måde i formulere det på.

Herefter kommer der nogle fejl i sætninger mm.

Fint at i kan tilbyde guld og grønne skove, men det virker unaturligt, at der ikke bliver linket en hjemmeside hvor man rent faktisk kan læse om organisationen, opstarten, holdet, sponsors osv.

I kan måske samle et hold af masse unge piger, som ikke forstår ret meget, men alle mennesker som har en logisk sans, vil det der være en no go og en ommer, blot på ansøgningen alene.

Dette er selvfølgelig kun mit syn, men synes det er synd hvis i rent faktisk har fremtidsplaner og har en masse folk i ryggen, at man waster deres ressourcer.

Måden du reagere til folk som er kritiske, giver heller ikke ligefrem pluspoints :)
#35(Med 2 svar)
22. december 2017 kl. 17:08
Kroggen
Hey mate!

Jeg forstår godt hvad du mener, og ved et nærmere læsning, gir jeg dig ret ;)
Tak for feedbacken - Det er helt klart noget vi vil tage med os.

Glædelig jul!
#45(Med 1 svar)
23. december 2017 kl. 14:07
Johnnyw0w
Du virker meget langt væk fra realiteten, der bliver stillet op til 7 forskellige pointer hvad der er galt med denne ansøgning samt spørgsmål som du fuldkommen ignorere. Hvis en org med disse navne i ryggen, hvorfor fanden har i så ikke en professionel til at lave denne ansøgning? ;) ;) ;)

Det virker som en ansøgning til en org der er lavet af en 13 årig fyr som har en teamspeak til holdet ;););)
#46(Med 0 svar)
23. december 2017 kl. 14:38
Kroggen
Hey mate - Kan godt se at ansøgningen er dårlig, og har jeg også taget til mig, ser ingen grund til at grave mere i den, alle laver fejl.
#36(Med 1 svar)
22. december 2017 kl. 17:39
OJ1738
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Skal de så også repræsentere din org i en 3 måneders "prøveperiode" - aka gratis? :)
#37(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 17:59
Kroggen
3 måneders prøveperiode?! Har aldrig kørt så lang en prøveperiode, har kørt prøveperioder før, hvor jeg har haft flere hold der kæmpede om pladsen. Men det har højst været i en måned. Under denne periode har de selv haft valget om de vil bære vores navn eller ej.
#38(Med 2 svar)
22. december 2017 kl. 19:28
artifyy
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Ud fra mine oplevelser med Kroggen, er alt det han siger fuld af pis.
#39(Med 1 svar)
22. december 2017 kl. 19:35
Kroggen
Kender dig jo slet ikke?
#42(Med 0 svar)
22. december 2017 kl. 20:08
artifyy
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Autohosting :-)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.