Meow søger dedikeret hold
28. oktober 2017 kl. 00:00
Meow
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Hej, jeg hedder Mattias. Jeg er en 15 årig ambitiøs CS:GO spiller fra København.

Hvad jeg søger:
Jeg vil helst join et hold som kun mangler en eller to, men kan godt være med på at starte noget med nogen.
Et dedikeret hold hvor alle har de samme ambitioner og som er klar på at pracc 3-4 gange om ugen og gerne mere.
Et hold hvor alle er Ca 15-20 år.
Et hold som spiller FaceIt Premium.
Et hold som ligger mellem 7-10.

Lidt om mig:
Jeg befinder mig lidt flydende omkring FaceIt rank 8 og 9.
Jeg spiller helst rifler/support.
Har Ca 2000 timer.
Kunne ikke finde på at rage over for teammates, da jeg synes det ødelægger chancen for at vinde.
Kan tage til LAN på sjælland, men kun nogle gange andre steder i landet.
Er ret afslappet og taler ikke alt for meget i starten af runder, men giver selvfølgelig altid info.

Hvis der er flere spørgsmål skriver i bare

Diverse links:
FaceIt: faceit.com/en/csgo
Steam: steamcommunity.com/id/Meow_The_Cat/
#1(Med 0 svar)
28. oktober 2017 kl. 00:54
RomanEmpire
Faktisk en ret velskrevet og ren ansøgning. Så godt arbejde med den. Dog kunne du godt uddybe hvad "ambitiøst" betyder. Da mange ser ud til at have forskellige fortolkninger og definitioner af det ord.

Ellers er jeg fan af dit ret så testeron-spækkede navn. ;o)
#2(Med 0 svar)
28. oktober 2017 kl. 14:17
dahlrupking
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
#3(Med 1 svar)
30. oktober 2017 kl. 16:28
Meow
Sølv Sæsonkort Sæson 15
bump
#4(Med 0 svar)
1. november 2017 kl. 17:19
Meow
Sølv Sæsonkort Sæson 15
bump
#5(Med 3 svar)
26. januar 2018 kl. 17:14
dahlrupking
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
meget dedikeret kan ikke engang tale i faceit :)
#6(Med 2 svar)
26. januar 2018 kl. 17:19
Meow
Sølv Sæsonkort Sæson 15
Hele gamet sad du og flamede og sagde gg helt fra starten, så måske skulle du ikke grave et opslag fra 3 måneder siden op igen. :)
#7(Med 1 svar)
26. januar 2018 kl. 17:21
dahlrupking
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
flamede hele gamet, jeg sagde blot fra starten vi skal kommunikere så vi kunne vinde, også begynder i med frem med kluden mester osv osv ;)
men evt nævn hvordan du snakker til folk ingame osv
og bl.a så ændre i dit punkt om at du ikke kunne finde på at flame teammates fordi jeg ved andet :)
og pinpointer også lige den med info der skal du nok også rette til: giver aldrig info :)
#8(Med 0 svar)
26. januar 2018 kl. 18:02
cr3lle
M8 efter 3-0 skriver du gg og bliver ved med at hakke på teammates hver gang du dør. Det vi sagde til dig var blot om du ikke kunne spille spillet istedet for at hakke og brokke dig hele tiden.

Virkelig umodent af dig imo
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.