andeN søger hold (Ny tråd)
8. august 2017 kl. 14:17
andeN
Dav! Jeg søger hermed et hold igen da jeg var nød til at gå fra mit gamle da jeg ejer et strørre community som jeg var nød til at fokusere på. Men da der nu er flere til at passe det og det for det meste kører automatisk så har jeg tid til at dedikere mig i CS igen. Har mistet alt på Faceit og ESEA siden jeg holdte denne "lange" pause. Hvilket er grunden til at jeg ik har kontaktet hold direkte. Jeg har simpelthen ik noget at ligge på bordet, så simpelt er det.
-----------------
Info om mig
----------
-Mit navn er Victor "andeN" Schultz og jeg er 14 år gammel (Moden og har en dyb stemme så vent lige med alderen)
-Kommer fra Danmark men bor i Sydsverige.
-1700+ Timer i CS:GO (Over 2 accounts)
-Plejede at spille Supporter / Lurker på mit gamle hold.
-Har mulighed for at træne stort set alle hverdage men hvis det er i weekenden så kan det blive et mindre problem men det kan nok løses.
-Kender smokes og flash'es.
-Har mulighed for at møde op til lans.
-Har TS og Discord.
-Har max været i Supreme i CS:GO Ligger lige pt. i MGE/DMG (Spiller ikke MM)
-Hverken faceit eller ESEA rank efter min "Pause"
-Er ikke lige præcis den type der rager.
-Er aktiv dagligt.
------------------------
Hvad Søger Jeg?
------------------------
Et hold som opfylder kravene nedeunder:
-Har evt. en prac // TS Server.
-Et hold hvor alle respekterer hinanden og ingen rage osv. (Ingen sviner hinanden til)
-Et hold der gider at være sociale uden for det seriøse gameplay.
-At alle møder op til træningen. (Selvfølgelig ikke altid 100% Men bare generellt)
-At alle kender strats, smokes flashes, etc.
-Alle skal kunne tage spillet seriøst, er træt af hold der er seriøse i starten og så falder det hele sammen og bliver aldrig til noget. (Der skal være motivation og alle vil gå hele vejen)
-Helst et hold på Sjælland men det er dog ikke et krav.
-Deltage i turneringer og leagues.
-Træninger 2-3 gange om ugen + (Evt. Frivillige træninger)
-Helst lidt rutinerede folk med 1300+ Timer i CS:GO
-15+
-Og et imødekommende hold!
-----------------
Det var lidt det jeg havde at sige, Hvis i har yderligere spørgsmål så er det bare at spørge løs!
------------------------------------
Steam: steamcommunity.com/id/andeneu/
Fortsat god dag!!
//andeN
#1(Med 1 svar)
8. august 2017 kl. 14:19
Nordby
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
i stedet for at lave nyt opslag så skriv da bare b/ bump på dit opslag som du må gøre en gang om dagen :D
#2(Med 0 svar)
8. august 2017 kl. 14:35
andeN
I know, men det var en af mine gamle posts som jeg bare havde redigeret lidt. Så nogle ting passede ik helt sammen, så måtte skrive lidt videre på den :P
#3(Med 0 svar)
8. august 2017 kl. 15:18
andeN
Fandt et hold :) Tak allesammen!
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.