Entry Fragger | SØGER HOLD!

11. april 2026 kl. 23:44
-wAGNER
Jeg er en 18-årig dansk CS2-spiller, som går under navnet Wagner ingame. Jeg spiller Faceit Level 9 (peak 2100 elo) og fokuserer primært på Faceit, da jeg ik er den største fan af MM/Premier.

Jeg har over 3800 timer i CS og leverer stabile stats (baseret på Faceit):

• 20 average kills
• 1.30 K/D
• 0.95 K/R
• 92.3 ADR
• 60% HS

Min primære rolle er Entry Fragger, hvor jeg tager åbne dueller og skaber plads for holdet. Jeg kan også spille AWP, men mit fokus er rifling.

Som spiller er jeg aggressiv, men ved hvornår jeg skal tage initiativ, og hvornår jeg skal tilpasse mig holdets struktur. Jeg er god til at spille i et system og tilpasse mig efter holdets behov.

Styrker:
• Stærk aim
• God game sense
• God i Clutch situationer
• Solid utility
• Meget god kommunikation
• God movement
• Bevarer roen under pres

Jeg har tidligere team erfaring, men søger nu et mere seriøst team, da jeg har udviklet mig meget og vil tage næste skridt.

Jeg spiller 4–6 gange om ugen, primært eftermiddag og aften.

Faceit: faceit.com/en/players/wagnerCore
Steam: steamcommunity.com/id/wagnerrrr/

Jeg søger et seriøst og dedikeret team, der vil forbedre sig og konkurrere på højt niveau. Jeg grinder meget og forventer samme mindset fra teammates. Derudover også et hold, som er klar på at deltage i tuneringer eller andre events. Det vil være et plus.

Jeg vil gerne spille både scrims og tournaments regelmæssigt og være en del af et struktureret team, hvor vi udvikler os sammen.

Hvad jeg forventer af et team:
• God og klar kommunikation
• Ingen Toxic – hold hovedet koldt, også efter losses
• Respekt for IGL
• Discipline (fx være stille når man er død, medmindre man giver vigtig info)
• Møde op til tiden og være committed

Jeg er åben for faste træningstider og tager gerne imod feedback og coaching, da jeg altid vil forbedre mig både individuelt og som holdspiller.

Kontakt mig på discord (cromy) hvis der skulle være interesse, selv hvis mine “krav” ik er noget I kan opfylde, så er jeg stadigvæk meget klar på at køre fra jer! 💪🏻
Vil glæde mig til at høre fra jer! Tak på forhånd.
#1(Med 0 svar)
11. april 2026 kl. 23:51
-wAGNER
I velkommen til at smide en kommentar, når i har sendt en pb på discord! 🙏🏼
#2(Med 0 svar)
18. april 2026 kl. 13:45
Rooxy
Hey ven, søger du stadig hold? Har sendt en @ på disc :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.