Husker I CS-manager

4. april 2026 kl. 10:06
Woodland
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Hej, denne tråd er nok mest til det lidt "ældre" publikum 😊.

For mange år siden fandtes der en hjemmeside ved navn CS-Manager, hvor man styrede sit eget CS-hold, lagde taktikker og satte sit eget hold. Jeg husker det som ret populært – ret mig endelig, hvis jeg tager fejl!

Jeg ville blot oplyse alle interesserede om, at spillet er genoplivet og kører i bedste velgående med både aktive spillere, admins og et dedikeret udviklerteam. Tjek det ud på cplmanager.com/, hvis det lyster.

Disclaimer: Dette er ikke en reklave. Jeg har ingen personlige interesser i projektet; jeg nyder blot at spille det igen 😊
#1(Med 1 svar)
4. april 2026 kl. 13:11
noche
Støttet Dust2.dk med 2 julekugler i 2019
Det har været der i en del afskygninger, husker selv rigtigt kun det første, men det er også ved at være en del år siden.
#2(Med 0 svar)
4. april 2026 kl. 14:08
Woodland
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Enig! Jeg synes bare at denne udgave rammer fuldstændig den samme følelse som det helt gamle cs manager havde
#3(Med 0 svar)
23. april 2026 kl. 23:12
The-Krow
da 2d mapsne havde der indgang, lidt lige som den nuværende cs motor (tegn og fortæl), samt du kunne/kan se hvor der bliver aimed fra
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.