Søger 2 spillere til Power Liga, 4 division

24. marts 2026 kl. 22:10
PerleN
eVolved-eSports søger 2 spillere til næste Power Liga sæson.

Du vil indgå i et aktivt team af kompetente mennesker som alle er målrettet og med fælles fokus på samspil, udvikling og avancement.

Vi ser gerne at du er;
20+
Over 2200 ELO
Har tid til at træne efter behov
Har mulighed for LAN/Bootcamp op til ligastart.

Det er vigtigt for os at nævne at de spillere vi søger, ikke kun skal ind for en sæson - så det er helt essentielt at du har et løsningsorienteret mindset, i den forstand at hvis ikke tingene lykkedes, så retter vi på det, og prøver igen.

"Whats in it for me?" plejer de fleste at sige.

Til dét er retningslinjerne ret klare.

Vi spiller for at have det sjovt. For at udvikle os både personligt såvel som professionelt (i gaming regi), derfor er det sociale aspekt utrolig vigtigt at dyrke og fastholde (i det omfang det er muligt).

Når det er sagt, gør vi hvad vi kan for at I har hvad I skal bruge, både før, under og efter diverse LAN.

Alle præmier tilfalder holdet under en fornuftig ordning.

Vi er en organisation som har 3 planlagte LANs hvert år, hvor hele organisationen mødes, hygger, spiller - altsammen i sociale rammer.

Kunne det være noget for dig/jer, så kontakt mig gerne i en PB eller fang mig på discord (woodeehdk). Vil du bare gerne høre mere om organisationen, er du velkommen til at smide en PB, så kan du få linket til vores discord server (som i skrivende stund er på 630 brugere).

Ser frem til at høre fra dig/jer,

Steffen Woody Winther Langmach, eVolved-eSports
#1(Med 0 svar)
26. marts 2026 kl. 02:41
Brazil
Hey - søger i stadig? Jeg er 23 år gammel & 2600 elo på FACEIT. Vil gerne prøves af, hvis ikke i har fundet endnu :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.