Get_Left søger hold (2750 elo)

17. marts 2026 kl. 21:24
Get_Left
Hej. Mit navn er Nikolai "Get_left" Gustafsson, og jeg søger hold i primært 3 div. enkelte projekter i 4 div, med spillere der har erfaring, højere oppe, og træner med ambition om direkte oprykning kan også gøres. Søger primært som Awp/aktiv riffler hvor jeg vil 2nd call, eller som IGL hvis der er en ORG der søger en IGL at bygge omkring.
Jeg har 8.5k timer, og er 2,7k elo pt. Har erfaringer i stort set alle roller, men har på det sidste, primært spillet aktive roller i AWP og AWP/IGL.
er dog åben for alle roller undtagen hard, anker lurk.
Er en meget vokal, og initiativrig spiller, der hjælper meget til med prac og materiale dertil(specielt hvis jeg ikke er IGL, da jeg ved arbejdet kan være hårdt når man står alene med det).
Søger folk med ambition, der er klar på mindst 3 pracc dage, og vægter det højt så vi ikke har aflyst til højre og venstre.
søger folk der har 2,5k elo mindst avg, og ambitioner om at spille med i top 3 div ( og ligger den tid det kræver)
i kan kontakte mig på:
Steam: steamcommunity.com/id/Vodka_sauce/
disc: nikolai1889
twitter: @GetLeft220125
#1(Med 0 svar)
18. marts 2026 kl. 21:20
PerleN
Godaften,

Jeg tilføjer dig lige på discord :)
#2(Med 0 svar)
18. marts 2026 kl. 21:39
topez
+rep
#3(Med 0 svar)
22. marts 2026 kl. 21:44
Get_Left
b
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.