Dette forum er ødelagt - ADMINS?

11. marts 2026 kl. 11:12
Chiporino
Hver gang man åbner en artikel om Astralis herinde, dukker den samme bruger op med det tydelige formål at provokere og skabe skænderier. Der er ikke tale om debat eller uenighed på et sagligt niveau, det handler udelukkende om at fremprovokere skænderier. Det er efter min mening meget sløset, at admins ikke griber ind, da det i høj grad er med til at forringe kvaliteten af sitet.

Når enkelte brugere konstant ødelægger tonen, risikerer man samtidig at skræmme folk væk, som faktisk har viden og noget konstruktivt at bidrage med inden for CS - fx. Udknud!. Resultatet bliver, at resten af os i stedet må bruge tid og energi på at forholde os til provokationer frem for reel diskussion.

Jeg er klar over, at dette opslag blot giver vedkommende stiv pik, men det ville et ban nok ikke. Det ville i hvert fald være til gavn for de øvrige brugere og for kvaliteten af debatten herinde. Derfor er det nærliggende at spørge: Hvor er administratorerne i denne situation? Det begynder ærligt talt at fremstå ret pinligt.
#1(Med 0 svar)
11. marts 2026 kl. 11:41
Unifite
100% enig. Der er 2 løsninger:
1. Boykot sitet indtil de tager affære.
2. Boykot at kommentere på netop de profilers indlæg.

Men kvaliteten på sitet er jo bare generelt dalende hvis du spørger mig over de sidste 2-3 år. Men det er oftest sådan det går når noget går fra at være ildsjæle med ambitioner, til at være en del af en stor virksomheds paraply. Trist, men sandt.
#2(Med 0 svar)
11. marts 2026 kl. 11:46
Chiporino
Jo, men det jo klart når den saglige debat desværre går tabt bagved dumhed og provokationer.
Helt enig! Man burde boykotte, men sådan er det somregel med ragebaiters. De er gode til det :D
#3(Med 0 svar)
11. marts 2026 kl. 11:48
Bertelsen
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 18
Synes det ville være synd at boykot hele siden, fordi enkelte ikke kan finde ud af at have en ordentlig debat. Jeg er dog også klar på, at vi stopper med at svare på kommentarer fra den bruger jeg tænker du omtaler i din tråd :)

Det er jo fair nok, at folk har forskellige holdninger, men på et tidspunkt bliver ragebaiten og negativiteten for meget, det er trods alt bare en side omkring counter strike.
#4(Med 0 svar)
11. marts 2026 kl. 15:54
WastedS
man ville tro Sander (uden at kende baggrunden for ikke at gøre det) ville have gjort noget et stykke tid tilbage efterhånden.

så jeg er fuldstændig enig i dette opslag.
synes også det er ærgeligt at tage afstand til Dust2. fordi jeg synes mange artiker er meget relevante når det kommer til dansk cs, og danske hold, som jeg personligt elsker at læse omkring da jeg (som mange andre danskere) er nationalist, og hepper på danskhed i det internationale grundvand.

når det så er sagt, så er jeg fuldstændig enig. Udknud har i mine øje været en kæmpe gave med VRS stats, samt info. og faktum er hvis han virkelig er væk fordi folk som Hunt ikke kan være ordentligt så må man efterhånden tage drastiske meninger i brug, Synes godt nok ikke det er okay.
#5(Med 0 svar)
12. marts 2026 kl. 19:50
C1rkus
Jeg er her normalt kun for at læse kommentarer da jeg blev træt af Hunt for år tilbage.
Men jeg har ikke råd til alle de popcorn længere.. Hvis ikke han snart ryger, så kommer jeg ikke 2 gange om dagen og tjekker nyheder længere!
Edit: Kan vi ikke blive enige om at tie idioten ihjel? Bare ignorere ham indtil han giver op?
Alle ved jo han angriber dit synspunkt og din holdning indtil han får ret eller at du skrider.
Ti ham ihjel
#6(Med 0 svar)
13. marts 2026 kl. 10:49
Chiporino
Ja, det må jo være eneste udvej at tie ham i hjel.
Virkelig ærgerligt, at det skal være sådan egentlig :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.