Hvad kan den her bil sælges for?

31. januar 2026 kl. 22:16
birdfromsky
Kage fra Dust2s 1års fødselsdag
Vinder af Dust2 Fight Club
Guld Sæsonkort Sæson 15
Jeg vil lige høre de gode dust2 brugere, om der er nogen som har forstand på biler og dermed kan komme med et kvalificeret bud på hvad bilen kan sælges for privat.

Her er lidt oplysninger:
FORD Ka+ 1.2 (85 HK) Hatchback, 5 dørs Forhjulstræk Manuel
Seneste syn: 03-07-2025
Km tal ved seneste syn: 20.152 km
Model: 2016
Farve: grå

Drivkraft: benzin

Ved ikke om der er brug for yderligere informationer, men vil gerne høre hvad i tænker jeg kan sælge den for privat lige nu og hvor er det i har den viden fra?

Mvh. Thomas
#1(Med 1 svar)
1. februar 2026 kl. 15:52
plukkeren
Sammenlign med andre fra markedplace eller dba.
Bilbasen skal du trække lidt fra hvis det er forhandleren da de skal give reklamationsret så de er sæt højere :)

Find dem der har kørt ca lige så meget og med samme udstyr der sælges af private og så sæt prisen deromkring :)
#3(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 10:35
birdfromsky
Guld Sæsonkort Sæson 15
Takker, Det har jeg selvfølgelig også gjort, ledte mest efter folk, som ku give en vurdering baseret på viden eller lignende.
#2(Med 1 svar)
1. februar 2026 kl. 16:50
Sander
DPL Admin
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Da vi solgte vores bil, søgte jeg på lignende model, årgang og antal kørte km på bilbasen. Vi fik også tilbud fra en forhandler og via aksel.nu. Forhandleren vidste jeg jo godt ville give et lavt bud, da de skal tjene på den, men laveste bud på en pris var fra aksel, som var halvdelen af, hvad vi endte med at sælge den for. Det blev jeg ret skuffet over, da deres markedsføring ikke helt antyder det 😅
#4(Med 0 svar)
2. februar 2026 kl. 10:35
birdfromsky
Guld Sæsonkort Sæson 15
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.