mLP Søger Hold

22. november 2025 kl. 12:36
mlpCS
Hej.
Mit navn er Mads "mLP". Jeg er 23 år og bosat i sønderjylland.
Efter denne sæsons PowerLiga div 4 med de_sperate, er jeg nu på udkig efter et nyt hold at bruge mine timer med på serveren.

Mine Erfaringer:
På mit tidligere hold de_sperate har jeg været på lineup'et i ca 2 år, hvor vi har spillet Powerliga div. 4 og ESEA Open.
Derudover har jeg en god slat hold på bagen og et hav af mixteams.
Har 2x LANS: NPH#7, og en 1 Plads til BredebroLan 2019
2700 ELO Faceit, 10k Timer CS

Mine Talenter:
Jeg vil beskrive mig selv som et problemløsende og engageret menneske, rolig og behagelig at være i kontakt med, og finder en stor glæde i at folk omkring mig har det godt.
Jeg har udover det personlige stor engagement i mit CS, ikke just at spille men ligeså at udvikle mig. Jeg er meget nysgerrig på hvordan jeg som individuel, og som holdspiller kan blive bedre.
Jeg har haft en flexible rolle på mine tidligere hold, og set holdets fordel bedre end min individuelle. Jeg kan spille AWP, Entry og Anker.
Min umiddelbare mindst trænet side er Utility. Jeg bestræber mig på at blive bedre dog.

Mine forventninger til et Hold:
Jeg forventer man som hold har en god Holdånd.
Jeg forventer min. 3x praccs i ugen
At man er engageret og dedikeret til at bruge tiden med andre mennesker til at løfte samlet.
At man er vokal og har god kommunikation iblandt sine holdkammerater, både på og af serveren.
Et gennemsnitlig nivea på 2500+ ELO/Div4+ (Dette kan selvfølgelig defineres på mange parameter ud over ELO, så selve ELO'en er ikke definitiv)

Links:
steamcommunity.com/id/mlpking
faceit.com/en/players/mLP-_-
powerstats.dk/player/76561198181646691
x.com/official_mlpcs
Discord: madsposch

Ved interesse eller spørgsmål kan jeg kontaktes via Steam, X og Dicord.

+reps værdsættes.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.