Kasper og Tarik søger hold.

10. oktober 2025 kl. 17:10
Kasperrr
Powerliga Ansøgning

Navn: Kasper Og Tarik
Alder: 18 og 17
Rolle: Vi er primært 2 rifler, men zwe kan også spille entry fragger.
faceit: faceit.com/en/players/K4sper
Powerstats: powerstats.dk/player/76561198450483441
Powerstats: powerstats.dk/player/76561199832737266
Personlig info :
Vi er 2 gutter der har kendt hinanden i 5 år og har mega god kemi og fungerer rigtig godt sammen. så vi har meget tid til at spille cs. Det vil så sige at vi ka prac næsten hverdag (med få undtagelser)

Erfaring Jeg har haft 1 season 4 div hvor jeg vandt med nogen gutter, og zwe har haft 1 season i 3 div på et hold der ikke var særlig seriøst.

Hvorfor vil i gerne spille i Powerligaen?
Vi vil gerne spille i Powerligaen, fordi vi synes det kunne være fedt at prøve at spille mere seriøst og blive bedre sammen med et hold. Vi kan godt lide at konkurrere, og vi vil gerne udfordre os selv mod bedre spillere. Vi håber også at få nogle gode holdkammerater, som vi kan udvikle os med.

Hvad motiverer jer til at spille på et højere niveau? Vi vil gerne prøve at rykke op på et niveau, hvor spillet føles mere seriøst og udfordrende.

Hvad er jeres langsigtede mål? At blive pro

Kontakt os på discord jdoijda.
Kontakt os på steam steamcommunity.com/id/deathtakesall/ Zwe.
Kontakt os på steam steamcommunity.com/profiles/76561198450483441 Kasper.

Kontakt os vis i har et 2 div eller 3 div eller top 4 div hold.
#1(Med 1 svar)
10. oktober 2025 kl. 17:11
res12547
Kæmpe stort -rep
Zwe er den mest toxic spiller nogensinde i ka spille med og den væreste tm8 i kan få, han haft ban for verbal abuse op til flere gange og hans sidste verbal ban var i over 1 måned. Ham her ville jeg godt nok ikke tage på holdet, det er nok det væreste personlighed som man kan komme tæt på. :D
#2(Med 0 svar)
10. oktober 2025 kl. 17:21
zwe999
Han er ked over at han blev kicket fra holdet, og at jeg søger nyt hold efter^, han blev kun taget med på holdet pga mig hans niv lå langt under standarden og han havde det svært i 3 div som jeg havde forventet, ville bare give ham chancen men han stoppede med at grinde da han kom på holdet og var ligeglad med resultaterne, og det er derfor han skriver det med personligheden, han er sur over han blev kicket :), HoldLederen kan confirm det^
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.