Schlag & Ebbe søger seriøst projekt i 3.div
7. juli 2025 kl. 21:30
SchlaG
Ebbe og Jeg er på udkig efter vores nye hjem!

Efter en rolig sæson i 4. div for at genfinde motivationen, er vi nu 100 % klar og sulten efter at konkurrere på højere niveau igen.

Om os:

Victor "Ebbe" powerstats.dk/player/76561198191335189
2600 Elo
Ebbe er en 25-årig Awper fra Kolding, der til dagligt studerer til pædagog.
Han er en solid, erfaren og rolig spiller med et stærkt overblik – især i mid-rounds. Ebbe trives både som main og secondary Awper alt efter holdets behov, og spiller med stor tålmodighed og præcision.
Hans spilforståelse og evne til at tilpasse sig et hold gør ham til en naturlig del af enhver lineup, der ønsker at bygge et sammenhængende og velfungerende hold.

Jonas "Schlag" powerstats.dk/player/76561198278907504
2600 Elo
Schlag er en 24-årig rifler, fra Fredericia & som til daglig arbejder i 365 med faste morgenvagter, hvilket giver mig stor fleksibilitet til Praccs
Min primære rolle er yderpunkt på T og anker på CT, hvor jeg arbejder bedst i setups og struktureret spil. Jeg har spillet hold-CS siden 2018, og har masser af erfaring – primært fra 3. div og en enkelt sæson i 2. div.

Hvad vi søger:
– Et ambitiøst hold i 3. div
– Taktisk dybde og fokus på kommunikation
– Mulighed for demo-gennemgang og udviklingssamtaler (Gerne i form af Pracc.com)
– Gode vibes og stærkt teamwork

Vi er begge nemme at arbejde med, mødestabile og brænder for at spille CS på et højt niveau.
Hvis I står og mangler et stærkt duo, som forstår deres roller og arbejder målrettet, så er vi meget åbne for samtale og tryouts.

Kontakt os gerne for mere info eller en snak!
steamcommunity.com/id/SchlagCS/
Discord : schlagod
Twitter / X : x.com/SchlaGOD

– send en besked, så tager vi den derfra!
#1(Med 0 svar)
8. juli 2025 kl. 08:01
Rennie
+rep <3
#2(Med 0 svar)
8. juli 2025 kl. 09:52
-preben-
Skrevet på X
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.