FockZy Søger Hold🚨
23. juni 2025 kl. 19:41
FockZy
Søger et hold til Powerligaen og ESEA

Lidt info omkring mig som person:

Jeg hedder Elias, ''FockZy'' Andersen, og er en 16 årig gut, der ligger det meste af min fritid i at forbedre mig i CS, er også en person der har en god portion humor, sidder heller ikke bare og lytter, men prøver i stedet at komme med ideer, og input til forbedring af teamplay, strats osv. Har lige afsluttet 9. Klasse Så har massere af tid til at pracce, efter 18:00 alle dage.

Roller og erfaring:
Aggressive roller er der hvor jeg ser mig mest komfortabel. Kan dog også spiller lurk til en hvis grad
Har spillet 3 sæsoner i powerligaen, og en enkelt sæson ESEA Open, hvor jeg føler at jeg forbedre mig yderligere hver eneste gang.
powerstats.dk/player/76561199051993255

Hvad jeg forventer?
4 dedikeret personer der tager det seriøst når det virkelig gælder.
Strukturerede praccs
Pracc 3+ gange om ugen
Folk der gider og spille en gang imellem , når der ikke kun er officials og pracc
Gerne hold med coach
Folk der kan give konstruktiv kritik

Hvad i kan forvente af mig?

En pligtopfyldende person, der ikke er bange for imod kritik. Er også en gut der ligger meget tid i at forbedre sig som spiller, og ikke mindst hold spiller. Gør også alt for at være så forberedt på kampe som muligt.

Kan kontaktes på Discord eller Twitter
x.com/FockZy1337
Discord: fockzy
#1(Med 0 svar)
23. juni 2025 kl. 20:30
DonRayan
Har tilføjet dig på disc :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.