Bubz på røv efter hold til næste sæson

18. juni 2025 kl. 22:33
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Mit navn er Bubz, og jeg er pt hold søgende.
I tænker nok lidt på hvem jeg er og hvad jeg kan tilbyde, samt hvad jeg forventer.

De mest nævneværdige hold jeg har spillet på er:
Ignite Esport
Cervos Elite
KIF Middelfart
OIS eSport
OIS eSport ACD
TapOne
Sørby Brutal
Falcons
Alt fra 4 div til 1 div

Ambitioner:
Jeg har haft spillet 1,2,3 og 4 div.
Har stadig mit mål om at ramme power ligaen, selvom det ikke altid ser mest lyst ud må man tage en tur i det mørke for at finde lyset for ende.
Det er noget jeg stræber mig absurd meget efter - samt efter jeg er flyttet er der kommet mere tid på bordet, dog forventer jeg at tiden der bliver brugt produktivt.
Gider ikke smide 20 timer af om ugen på hold pracc, hvis det blot er fjol og ballade.
Så vil jeg kunne bruge tiden anderledes, forventer derfor noget arrangement.

CS-relateret info:
10200+ timer i CS
Nuværende faceit elo: ish 3k (+-30 elo)
Peek: 3,4k i cs2 og 3,8k i go
Faceit kampe: 6000+
Års hold erfaring: 9 år
Mit Faceit link: faceit.com/en/players/-Bubz-
Erfaring: Igl i 5 år, awp i 3 år, riffle i 4 år. (har været riffle imens jeg var igl noget af tiden. Samt været igl og awp’er samtidigt)

Hvad kan i forvente af mig:
-En spiller som dedikere sig 100% for at opnå bedre resultater som individ og som helhed med et hold.
-En som er villig til at ligge tiden i det kræver
-En som har brugt utallige timer på demo, nye smokes, aim/prefire pracc.
-En som er sulten efter mere success som hold.
-Professionel/Business minded tilgang til holdet/projektet.
-Forventninger der er høje og målrettet.

Hvilke forventninger har jeg til holdet?
- Et spot i power ligaen, er faktisk ret åben omkring hvilken division det er i.
- Der er seriøsitet men det er plads til humor, selvfølgelig på de rigtige tidspunkter
- Praccen er struktureret
- Gerne repræsentere en org - i forhold til at sikre sig et stabilt bagland som kan hjælpe holdet.

Hvis i har lyst til at komme i kontakt med mig, eller har spørgsmål, så kan jeg fanges her på:
steamcommunity.com/id/BubbiLegenden/

Mark “Bubz” Tøttrup
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.