b0ggi søger hold til næste sæson
18. februar 2024 kl. 18:58
jontaco
Efter en halv sæson i 2. division søger jeg nu andre veje til næste sæson.

Rolle: AWP, åben for at prøve kræfter som support, da jeg tidligere erfaring i den rolle.
Faceit: lige omkring 2,7 i CS2

Hvem jeg er:
Mit navn er Tobias, jeg er 20 år gammel om kommer fra en lille by ude fra Aarhus, der hedder Hinnerup. Jeg blev i sommer færdig med min STX og er nu igang med mit 1. sabbatår, hvor jeg til dagligt arbejder på et lager.
Jeg har 6 sæsoners hold erfaring hhv. 1x4 div. 4x 3. div. og 0,5x 2. div. Her her jeg bl.a. vundet 4. div og 3. div. 1 gang hver. Jeg har også været med til at vinde subcup #5 og DGIs efterårsturnering. Sidste sæson vandt holdet og jeg 3. div. hvor jeg spillede min hidtil bedste sæson, med en rating 2.0 på 1,26. Jeg er topmotiveret for at lære og blive bedre, både individuelt og som hold.

Hvad jeg forventer:
Jeg søger primært efter muligheder i 2. divison, da det er der jeg føler jeg hører hjemme. Jeg er åben for tilbud til 3. division, så længe jeg tror på projektet og holdets ambitioner og visioner passer med mine. Personligt, har jeg mulighed for at træne alle dage, -fredag og -lørdag, da jeg også skal røre lidt græs af og til. Jeg går utroligt meget op i at holdet fungerer socialt, da det først og fremmest skal være sjovt at spille. Jeg forventer at holdet kan modtage og give konstruktiv kritik, ikke er toxic og mødestabile.

Hvis det lyder interessant er i meget velkomne til at tage kontakt enten her, på twitter eller over steam.

x: twitter.com/b0ggi_cs
steam: steamcommunity.com/profiles/76561198368117438/
faceit: faceit.com/en/players/b0ggi-
#1(Med 0 svar)
18. februar 2024 kl. 20:26
Rog3r-
+1 Hent ham før din nabo
#2(Med 0 svar)
18. februar 2024 kl. 21:04
SteelShot
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.