Opstart af Oldboys Hold.
3. januar 2024 kl. 16:33
SpritFugl
Hello.

mit navn er Rasmus "SpritFugl" Eriksen. 33 år ung, gift ingen børn dog 2 hunde :P
Jeg har spillet godt 7.800 timer og har rigtig meget hold og lan erfaring, har spillet cs i ja godt 20 år hvor over halvdelen er på hold.
jeg ligger pt på 2100 Elo på Faceit det svinger dog mellem 2100-2500
og omkring 18-25.000 elo Premier.

Jeg går lidt med tanken om og starte et hold op, til og starte med bliver det noget Faceit/premier Grind, indtil vi er spillet sammen, og det er med tanke om at spille Esportligaen Oldboys turnering.

Der vil være faste pracc dage som er Torsdag og søndag fra kl 19:00/20:00 - indtil folk er trætte ;)
det er de dage der er faste, fordi jeg arbejder mandag-tirsdag og onsdag nat 12 timers vagter. så de dage jeg arbejder er jeg off da den står på søvn og arbejde ;)
og ud over det er jeg meget online gennem alle weekender, så jeg grinder meget ! ;)

Jeg søger Folk som er 30+ som ligger på samme niveau som mig altså
2000+ elo Faceit.
20.000 + elo Premier.
Jeg spiller selv Lurk/entry
Så jeg mangler :
Awp:
IGL:
Suport:
Lurk/Entry:

Hvis det har fanget din interesse skriv så kan vi tage en snak over TS eller Steam, hvis du har nogen spørgsmål osv :) PS: er ikke så god til sådan noget her, bedre til og tage en snak over TS ;)
Håber at hører fra nogle.
#1(Med 0 svar)
3. januar 2024 kl. 16:53
MATHE
Har tilføjet dig på steam :)
-MATHE
#2(Med 0 svar)
5. januar 2024 kl. 00:00
Impetuz
Support spiller her.

Ps. Vi har lige gamet sammen i noget af en forfærdenligt game på overpass. Men jeg tænker vi kan gøre det bedre ?

Add og vi tar en snak.

36 år her.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.