FT/Freddy søger hold
27. november 2023 kl. 01:09
MrFreddy
Mit Navn er Frederik Tiufkær, jeg er 22 år gammel og kommer fra sønderjylland.
Lvl 10, pt 2180 deromkring i cs2 efter reset. lå omkring 2500 i csgo, og var omkring 2750-2850 elo peak

6,8k+ timer.

Har masser tid (går ikke i skole eller lign) Kan prac alle dage på alle tidspunkter.

Maks dedikeret og motiveret til at lære, blive bedre og generelt bare ligge alt i holdet.

jeg spiller awp/rifle søger gerne et sted hvor jeg har mulighed for at være lidt aggressiv.

Spillet 3x 4 div, 1x 3 div, 1x 5div, Spillet for orgs som, Floki, Xi, SmurfsFromSilver, Cserious, sørby mm.

Normalt ligger jeg næsten altid med85+ timer pr 14 dag, dog er jeg lige kommet tilbage fra over en måneds pause.

Er en person der godt kan lide at modtage kritik og forbedre mig selv, kan godt lide at se demos.

Jeg forventer et hold med et 4 div spot eller op.
Et hold der har midler til at kunne hjælpe holdet på vej.
Spillere der er dedikeret og møder op!
Gerne 3+ pracs per uge.
Hyggelige folk, ingen toxic shit, skal kunne tage kritik og give det på en ordentlig måde :D
Skal kunne snakke om tingene, hjælpe hinanden med at finde løsninger hvis der noget som ikke fungere.

Ellers er der ikke så meget, nyder at være i en org og lære folk at kende, har i nogen spørgsmål kan i kontakte mig på twitter eller steam som er linket under :D Rigtig god dag.

steamcommunity.com/profiles/76561198172714974/
twitter.com/FTcsgo2
faceit.com/en/players/-FT-
#1(Med 1 svar)
28. november 2023 kl. 14:16
MrFreddy
B
#2(Med 0 svar)
30. november 2023 kl. 18:15
MrFreddy
B
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.