Furesø eSport Vega Tryouts! (Søger Spillere)
23. november 2023 kl. 20:39
Asge1796
Hej Dust2!
Vi er i gang med at sætte et hold sammen - [VEGA] - hvor vi lige nu søger spillere af alle roller.

Vi har på nuværende tidspunkt et hold bestående af et par spillere, én coach og én general manager.

Vi har én ambition om at deltage i POWER Ligaen og blive så gode, vi nu engang kan.

Hvis du føler, at du kan stå inde for vores generelle (understående) guidelines, så kan du kontakte vores engelsk-talende coach på Discord, om eventuelle Tryouts!:
aptic


Vores guidelines:
GUIDELINES [VEGA]:
Vi forventer du spiller 35-40 timer per. 2uger (18 timer til team træning og resten til tid på serveren, MM, util-øvelse, etc.)
Vi forventer du er der konsekvent til tiden til træfningerne og at du møder op når det er aftalt.
Vi forventer du har ønsket om at blive bedre og har drivet til at forbedre dig som individ og team-player.
Vi forventer du er åbent for kritik.
Vi forventer du respekterer holdets og dets medlemmers roller og positioner.
Vi forventer du er åben og ærlig - Vi kan kun hjælpe, hvis vi ved hvad der er galt!
Vi forventer du vil deltage aktivt i projektet - så vi kan formå at bygge noget holdbart og vedvarende op!
#1(Med 0 svar)
23. november 2023 kl. 21:02
ArrGO-
+rep gode folk og god org:)
#2(Med 0 svar)
24. november 2023 kl. 11:58
Bukzu2k
Kan du tilføj mig på discord Bukzu2k
#3(Med 0 svar)
24. november 2023 kl. 18:41
Asge1796
PS. /Umiddelbart søges der spiller omkring FACEIT LVL. 9-10/
#4(Med 0 svar)
24. november 2023 kl. 19:44
V1go
Er frisk på en tryout Hvem skal jeg adde?. Eller så add min discord v1go.
#5(Med 1 svar)
26. november 2023 kl. 19:39
Herman
Hvordan kommer man i kontakt til jer?
#6(Med 0 svar)
26. november 2023 kl. 19:42
Herman
man tilføjer aptic, jeg skal jo bare åbne øjnene
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.