N1ckl4s søger hold 4 div
18. november 2023 kl. 14:27
nick698b
Jeg søger nu et hold da DetGrummeGræs valgte at gå fra hinanden.
Jeg er en dedikeret spiller med en masse hold erfaring og viljen til at kæmpe røven ud af bukserne hver kamp. Jeg er ikke blot en god spiller, jeg er også den på holdet som skaber en god stemning også i tider hvor kampen ser umulig ud. Jeg lægger meget vægt på, at når man skal finde en spiller til et hold, skal han ikke blot være god til spillet, men også en god person samt have en viljestærk personlighed. Hvert hold har brug for en, der skaber stemning.
Derfor tager jeg hver kamp seriøst og kæmper denne kamp, som var den min sidste kamp.
Jeg har spillet de fleste roller, dog har jeg fundet ud af efter min karriere i cs at jeg er bedst som rifler. Hvilken rolle det er under riffel betyder ikke så meget kan både kaste utility, men mit aim svigter heller ikke.
Jeg har spillet i alt 4 sæsoner i Powerliagen og en masse sæsoner i andre turneringer.
2x 4 div
2x 5 div
Jeg er klar til at rykke videre og give mit bud på jeres nye holdkammerat og ikke mindst jeres helt nye stjerne.

Lidt om mig personligt:
Jeg er 18 år gammel og går på Campus Vejle Sportscollege for esport cs.
Det vil sige at på min skole kan jeg altid få fravær inde for cs og har tid til cs.
Jeg har også coaches som hjælper mit selvværd og styrker min ro i presset tider.

i kan kontakte mig på følgende måder:
twitter.com/BeuchertNicklas
N1ckl4s#0338
#1(Med 1 svar)
18. november 2023 kl. 14:38
Trun1eX
+Rep, han har virkelig fundet sig selv de sidste par sæsoner
#2(Med 0 svar)
18. november 2023 kl. 15:47
nick698b
Ty ty ty
#3(Med 0 svar)
18. november 2023 kl. 20:41
Bukzu2k
Fantastisk spiller kan spil alt
#4(Med 0 svar)
20. november 2023 kl. 21:10
nick698b
b
#5(Med 0 svar)
24. november 2023 kl. 10:19
nick698b
#6(Med 0 svar)
24. november 2023 kl. 17:10
Pingvin
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.