3K søger hold Ano
8. juli 2023 kl. 15:30
Ano__
jeg er 17 år gammel bor i Roskilde og arbejder som deltids medarbejder i Netto, udover det skal jeg starte på fgu efter sommeren, jeg har omkring de 6k timer i spillet og 3 års hold erfaring og er en dedikeret spiller med massere af passion. jeg bruger det meste af min fritid på forbedre mig som individuel spiller med aim pracc og dm, og utility selvfølgelig. Ville beskrive mig selv som en udadvendt person som er meget verbal og snakker meget, der samtidig er rolig og opføre sig anstændigt og viser respekt over for andre.
De hold jeg har spillet på er Xi og cserious.
på XI spillet jeg sammen med Fire, svaev, zh4de, og misty. (coah Frix)
på cserious spillet jeg sammen med Dozen, get_left, Kann og ga1tov.
og så har jeg spiller for nogle mindre kendre organisationer udover det.
De roller jeg har mest erfaring i er igl, men kan sagtens spille som rifler, hvor jeg typisk enten spiller hård entry eller lurker/support. hvor jeg typisk spiller med kold vand i blodet som rifler, og kalder dynamisk og counter startter meget som igl.
Mine forventninger til jer er enten i 2400+, eller i har 3 div spot eller har spillet mod oprykningspillet i 4 div. Forventer også i har pracc server. I kan kontakte mig på discord Ano#6412
#1(Med 0 svar)
19. juli 2023 kl. 15:44
Ano__
søgere stadig
#2(Med 0 svar)
20. juli 2023 kl. 06:47
doxY
added!
#3(Med 0 svar)
26. juli 2023 kl. 17:02
Ano__
søgere stadig
#4(Med 0 svar)
26. juli 2023 kl. 19:47
SiriusA
Added
#5(Med 0 svar)
26. juli 2023 kl. 20:01
Ano__
søgere stadig
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.