Blast i Royal Arena
3. juli 2023 kl. 19:45
sZyx
Hej alle sammen.
Når jeg sidder og kigger på billetter til PGL majoren i Royal Arena så kan jeg se, at det er unummereret pladser, hvor i mod det til Blast Fall Final er nummererede pladser. Er der nogle af jer, der ved hvorfor de laver den forskel. Kommer som ene mand og ville helst gerne bare derhen og stå, hvor der bedst stemning :)
Vh Søren
#1(Med 0 svar)
4. juli 2023 kl. 11:57
Martin
Dust2 fantasy vinder
Støttet Dust2.dk med 24 julekugler i 2019
Guld Sæsonkort Sæson 15
Guld Sæsonkort Sæson 16
Guld Sæsonkort Sæson 17
Folk er ofte i bevægelse. Går til og fra arenaen og pladserne. Gætter på det er derfor.
#2(Med 0 svar)
5. juli 2023 kl. 12:32
birdycantswim
Det er også forskellige arrangører (BLAST til efteråret, og PGL til foråret) - så hver turneringsarrangør gør nok bare tingene på deres egen måde:)
#3(Med 2 svar)
5. juli 2023 kl. 12:44
sZyx
Tak for svarene. Min udfordring er også bare, at jeg regner med at skulle alene ind og se turneringerne, og så vil jeg jo bare gerne være der, hvor der er bedst stemning (heroic helst). Med ved Blast bliver man låst af sin plads. Er der nogle specielle billetter man skal gå efter til Blast, hvis man gerne vil have vild stemning.
#4(Med 0 svar)
5. juli 2023 kl. 13:56
unclejakes
Guld Sæsonkort Sæson 16
Sølv Sæsonkort Sæson 18
Min erfaring er, at det er muligt at rykke rundt, i hvert fald inden for ens tribune/sektion til BLAST events, så det burde være muligt at finde et sted med nogle fulde gutter, der giver den gas.
#5(Med 0 svar)
6. juli 2023 kl. 12:03
birdycantswim
Jeg synes faktisk der plejer at være fed stemning både på gulvpladserne og ved tribunerne - og som unclejakes siger, kan man oftest alligevel godt rykke lidt rundt alligevel. :) Heroic fans burde der være rigeligt af i Royal Arena! God fornøjelse.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.