Esport Harte Rebels
29. juni 2023 kl. 23:05
Garnage2k
Hvad søger vi?
Vi søger 3 engagerede spillere, som har blod på tanden for at vinde og blive bedre. Du skal kunne pracc 4-5 gange i ugen (inkl. officials) og du skal være i stand til at spille i Power Ligaen og ESEA. Vi har en formodning om at lave min. 2 bootcamps om året samt deltage i min. 2 lan (formentlig mere).
Vi søger en awp'er, en CT anker/T support/entry og en CT rotation/T 2nd entry. Vi ser helst du er over 16 år gammel, har erfaring fra tidl. hold og har et højt individuelt niveau.

Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder betalt ESEA, Powerliga 2. div, server og ts.
Vi tilbyder ekstrem engageret coach.
Vi tilbyder en organisation som støtter holdet.
Langt størstedelen af vores kampe vil blive vist på stream.

Har det interesse?
Kontakt Steffan 'Garnage2k' Nielsen på twitter: twitter.com/SteffanNielsen7

Vil du vide mere om Esport Harte?
esportharte.dk/
twitter.com/EsportHarte
facebook.com/esportharte
instagram.com/esport.harte/
#1(Med 0 svar)
30. juni 2023 kl. 07:46
Garnage2k
Tidsfrist for ansøgning er 21/7, vi kører tryouts fra 24/7 og vi finder ud af lineup i weekenden 28/7-30/7.
Giv gas. 🙂
#2(Med 0 svar)
1. juli 2023 kl. 23:57
jontaco
Jeg skriver på vegne af 2 dedikeret spillere, der har 3x 3.divs erfaring + 1x 4.div (vindere). Vi har primært spillet AWP + Anker. Begge 2 har lagt med solid rating i alle sæsoner, trods blandet resultater. Elo mæssigt, er vi hhv. 3,3 og 3,6k elo. Hvis det lyder interessant, kan i kontakte mig enten her eller over Facebook. m.facebook.com/tobias.bowadt
#3(Med 0 svar)
7. juli 2023 kl. 23:24
Garnage2k
Vi har stadig pladser åben. Let's go! :)
twitter.com/SteffanNielsen7
#4(Med 0 svar)
9. juli 2023 kl. 14:56
olle
Hey mate, vil du ikke lige tilføje min steam? Er intra
steamcommunity.com/id/voldsom/
#5(Med 0 svar)
15. juli 2023 kl. 19:32
Garnage2k
Nu er det ved at være sidste chance. Giv gas og skriv til mig på twitter.com/SteffanNielsen7
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.