Bedste trådløse headset
12. juni 2023 kl. 09:33
Lepke
Hvilket trådløst headset vil I anbefale, hvor det samtidig er ligeså behageligt at have på over længere tid som Cloud 2?
Derudover skal det have mulighed for de der velour pads, og ikke de læder pads der lukker alt lyd ude :)
#1(Med 1 svar)
13. juni 2023 kl. 12:42
M0RTENSEN
Har selv steelseries artics nova pro super behageligt og skal aldrig oplade fordi du har et ekstra batteri i stationen som du bare bytter med. lidt i den dyre klasse ca 2000-2500 dog hvis du overvejer det, ville jeg også tage et kig på acezone.io/products/a-spire samme prisklasse dog trådet, prøvede det til gamebox super god mic og lyd, og så har det active noise cancelling.

Hvis budgettet er lidt lavere kan du går med den sikre vinder et logitech g pro x det helt nye fra logitech. :)

Men hvis du tager til lan og spiller til tider ville jeg kigge en ekstra gang på acezone

håber det hjælper :)
#2(Med 0 svar)
14. juni 2023 kl. 14:37
Lepke
Tak for svar 😊
Jeg endte med at købe et Logitech G Pro X, så er da glad for at det også er blandt dine anbefalinger 😀

Fik det til 500kr så det følte jeg var bang for the buck.
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.