Persistency Esport Søger Coach til 3. Div
27. april 2023 kl. 14:38
YungArving
Hej :)
Vi hos Persistency Esport, søger en coach til at hjælpe os i den igangværende sæson af powerligaen 3. div.

Det vi søger i en coach er en, der kan holde hovedet koldt under officials, samt bevare et godt overblik i pressede situationer. Vi træner 2-3 gange i ugen udover kampdage. Du behøver som træner ikke være med til hver pracc, men hvis tiden er til det, vil det selvfølgelig være optimalt. Vi har et højt ambitionsniveau og sigter efter at bevæge os op igennem divisionerne.

Lineup:
Farmen2k: igl, 17 år
Arving: Rifle, 17 år
Jokab: Rifle, 16 år
LukZen: Rifle, 17 år
Lundw0w: AWP, 17 år

Hvis det lyder som noget for dig, så smid en dm på twitter: twitter.com/persistncyeS
#1(Med 0 svar)
27. april 2023 kl. 22:07
Smokey1337
Potentialet i de her gutter er så kæmpe stort Står du og er coach Så gør dig selv en tjeneste og hop på vognen med dem! <3

-bakO
#2(Med 0 svar)
28. april 2023 kl. 15:30
Syncrone
Støttet Dust2.dk med 1 julekugle i 2019
Jeg coachede dem halvt i forrige sæson, de virkelig 5 gutter med masser af potientale til at kommer højere op end de er.
Der er nærmest altid god stemning og masser af motivation og firepower.

Giv dem en coach som er stærkt ifh til taktik til at spare med deres igl, også er det ekstremt farligt. Virkelig dygtige spillere

~Bubz
#3(Med 0 svar)
17. august 2023 kl. 18:46
Th3ilo
Hey Perssistency Esport
mangler i stadig en coach.
fodi jeg står inde med et tilbud, som jeg ville hører om i var klar på
mvh Th3ilo (Emerge gaming)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.