Jessen søger hold
26. marts 2023 kl. 18:22
Jessen_
Halløj

Lidt om mig:

Mit navn er Oliver Jessen, og hedder bare "Jessen" ingame. Jeg er 23 år gammel. Jeg har spillet cs i en del år efterhånden, og sprang over til Valorant da det udkom i 2020. Er nærmest uerfaren inden for "hold cs", MEN har spillet valorant som semiprofessionel i omkring 1,5-2 år fra udgivelse. Været omkring flere danske organisationer, samt udelandske i min tid som Valorant spiller. Jeg har spillet hold med flere kendte og anerkendte spillere i cs miljøet såsom mupzg og martiNwk. Ydermere, så har jeg selvfølgelig også spillet med flere kendte navne i Valorant miljøet.

Jeg søger et hold som jeg kan udvikle mig sammen med, da jeg er meget konkurrence- og performance drevet, og derfor kan jeg ikke længere bare spille faceit og hygge mig.

Jeg præfererer awp rollen, men kan sagtens spille entry samt lurk. Jeg vil også kunne spille support rollen, men jeg har aldrig været den store granatkaster, men er altid åben for at udvikle mig og lære at "mestre" rollen.

Kendetegn ved mig:
- Selvindsigt
- Positiv
- Glad
- Lærenem
- Dedikeret

Jeg kan kontaktes på twitter eller discord, men primært twitter.
twitter.com/JessenVAL
Jessen#6184
#1(Med 0 svar)
26. marts 2023 kl. 21:16
Fr3nzy
+rep!!!

Du er en maskine. Held og lykke herfra <3 :)
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.