Qmistry søger spillere til ny sæsong i esea og scl
16. marts 2023 kl. 14:46
MNiche
play.esea.net/teams/8783491
Orginastionens owners har kicket de 4 andre på holdet og nu står jeg alene tilbage som IGL og en stratsbook efter 2 sæsonger siden folk ikke var dedikeret nok og kom for sent til træning og ikke holdte hvad de lovet

vi har ramt playoof 2 gange i esea og tabt i anden runde i playoff og ligepræcis ikke rykket op dog i scl rykkede vi op fra open til Intermidiate
det vil siges til skal være engelsk talende hold med spillere fra andre lande ind danmark os
Det Qmistry tilbyder er følgende
-Server
-alle tuneringer betalt
-faceit premium
-esea premium
-ts server
- en org der hjælper dig med overlays osv med stream og sociale medier
- en sat tidsplan

Hvad vi forlanger
- du kan spille 5 gange om ugen og at du spiller minimum 30 timer om ugen csgo
-du klar til at spille 2 tuneringer i sæsongen muligvis 3 vis vi bliver 3 fra Scandinavian i anden sæson sammen.
- du god til at tænke selv og tag initiativ.
- du villig til at hjælpe holdet og tag ansvar
- at du er minimum 3000 elo vis du ikke har god erfaring i 2 division eller top 3 division


Mig selv MNiche har erfaringer i 4 div hvor jeg vundet 2 gange 3 div 3 sæsonger rykket op en gang til 2 div men spillede ikke med den sæsong har spillet 6 kampe i 2 div. har 4 sæsonger i Esea 2 som spiller begge playoff og 2 som coach begge playoff den anden gang som coach rykket holdet op i intermidiate. 1 sæsong i scl og rykket op fra open til intermidiate
skriv til mig her steamcommunity.com/profiles/76561198028537945/ eller på discord MNiche#5035
i kan os skrive under opslaget vis der nogen spørgsmå
#1(Med 0 svar)
16. marts 2023 kl. 14:56
r0cket1337
+rep
Snakker de vrøvl på internettet? Har de behov for dit indspark? Login eller opret en bruger for at kunne kommentere.